Zo zo, doe maar ambitieusquote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een leuke date hebben met een fokster
Goede voornemens? Ik probeer geen dingen (meer?) te beloven die ik niet kan waarmaken. Dus ik doe geen voornemens. Maar tegelijkertijd is dat natuurlijk ook een voornemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben de SIngles nog goede voornemens?
Nog meer sporten. Maar dat voornemen had ik al een maand eerderquote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben de SIngles nog goede voornemens?
Nog niet, ik ben niet iemand die op uiterlijk afgaat, eerst goede gesprekken enzo , dan zie ik wel verderquote:
quote:
Ik heb niet echt een goed voornemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goede voornemens? Ik probeer geen dingen (meer?) te beloven die ik niet kan waarmaken. Dus ik doe geen voornemens. Maar tegelijkertijd is dat natuurlijk ook een voornemen.
Wanneer gaan we daten danquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet, ik ben niet iemand die op uiterlijk afgaat, eerst goede gesprekken enzo , dan zie ik wel verder
[..], als het lukt zal ik dat zeker vermelden uiteraard
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed voornemen.
Mjah ik wil een huisje en ik wil meer lachen in 2011 (dus om de week op visite bij MissB dan maar)
Denk je dat je lachspieren dat aankunnen danquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook op visite bij MissB.
Dat wil ik ervaren.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat je lachspieren dat aankunnen dan
Met valentijnsdagquote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan in februari eens goed op stap. Mag MissB dan ook mee? Lijkt me vet gezellig
Neem je nou een monopoly op onze MILF's?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan in februari eens goed op stap. Mag MissB dan ook mee? Lijkt me vet gezellig
dat voornemen heb ik al tien jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef STING het volgende:
[..]
Nog meer sporten. Maar dat voornemen had ik al een maand eerder
Ik hou niet van romantiekquote:
Hij welquote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Neem je nou een monopoly op onze MILF's?
Ik reserveer alvast een exemplaar.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
Geen voornemens hier. Wel het plan om wat meer met mijn talent (schrijven) te gaan doen. En dus mijn boek uit te brengen.
Ja idd, maar beetje te veel, te lang atm..quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoef je toch geenbij te zetten? Het leven is een hoer af en toe.
Qquote:
The chocolate....is......just.....too......strong?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat voornemen heb ik al tien jaar
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goed voornemen.
Mjah ik wil een huisje en ik wil meer lachen in 2011 (dus om de week op visite bij MissB dan maar)
Guess notquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, was het dan toch geen toeval dat Yuki gisteravond ook bijna van de bank rolde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |