Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Happy New Year and sweet dreams Barquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
gelukkig nieuwjaar lieve KSC-ers!!
hier gaat het vuurwerk gestaag door.. maar ik ga zo wel een poging wagen om te gaan slapen..
tot vanochtend!
Ik ga ook een slaappoging doen, ben doodmoequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
hier gaat het vuurwerk gestaag door.. maar ik ga zo wel een poging wagen om te gaan slapen..
tot vanochtend!
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanochtend!
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga ook een slaappoging doen, ben doodmoe
Dat het een FANTASTISCH jaar gaat wordenquote:
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanochtend!
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat het een FANTASTISCH jaar gaat worden![]()
Afvallen.quote:
jij ook barretjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:47 schreef Barretje80 het volgende:
tot vanochtend!
dat klinkt geweldig liefiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afvallen.
Meer seks.
Meer uitgaan.
Meer drank.
Meer andere rotzooi, waar ik jong voor ben en dus gewoon eens moet proberen.
Donequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is bijgewerktnou moet die alleen nog in de OP worden gezet
met de meeste kan ik je wel helpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afvallen.
Meer seks.
Meer uitgaan.
Meer drank.
Meer andere rotzooi, waar ik jong voor ben en dus gewoon eens moet proberen.
Handig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de meeste kan ik je wel helpen
happy nieuwjaar BXquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga ook een slaappoging doen, ben doodmoe
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Ferb het volgende:
Maareh mensen.
Ik ga nu slapen![]()
Heb sowieso last van mijn lies![]()
En mijn linker been doet het niet meer...
Lekker uitrusten op bed.
Trusten allen![]()
Tot later misschien GFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar het feestgedruis
trusten ferbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:55 schreef Ferb het volgende:
Maareh mensen.
Ik ga nu slapen![]()
Heb sowieso last van mijn lies![]()
En mijn linker been doet het niet meer...
Lekker uitrusten op bed.
Trusten allen![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar het feestgedruis
Welterusten DMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Nu de rust buiten is wedergekeerd, en ook de houseparty elders in de flat voorbij lijkt te zijn, vind ik het een mooi moment om mijn bed op te zoeken.
Welterusten![]()
.
om een uur of 8 zal ik wel weer tijd hebbenquote:
Slaap lekker Mart en Ferbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Nu de rust buiten is wedergekeerd, en ook de houseparty elders in de flat voorbij lijkt te zijn, vind ik het een mooi moment om mijn bed op te zoeken.
Welterusten![]()
.
Dan lig ik te slapen. Spreek je in de loop van de dag wel weer danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om een uur of 8 zal ik wel weer tijd hebben
truste Martquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Welterusten![]()
.
dan lig ik te slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan lig ik te slapen. Spreek je in de loop van de dag wel weer dan![]()
Oh, ik de laatste tijd weer wel. Maar puur als ik uit ben of bij vrienden ben. Heel soms maar als ik alleen ben.quote:
om een uur of 10 kruip ik met een beetje mazzel me bed inquote:
Naughty girlquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik de laatste tijd weer wel. Maar puur als ik uit ben of bij vrienden ben. Heel soms maar als ik alleen ben.
Dan verwacht ik je in de avond wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om een uur of 10 kruip ik met een beetje mazzel me bed in![]()
dus wat denk jezelf
als ik puf heb welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verwacht ik je in de avond wel weer
Dat is helemaal foutquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Koen66 het volgende:
roken
maar een lekkere joint zou ik nu wel trek in hebben
We merken het vanzelf wel. Rust eerst maar lekker uit hoorquote:
Dat pik je toch nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
Als ik er zo niet meer ben werkt wifi niet op zolder
Ich weis es niegtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef OA het volgende:
Hoe tijdelijk zijn die kleurtjes eigenlijk?
Ik nauwelijks volgens mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig allebei hier vanavond gesprokjen
Ja wil om ongeveer 4 uur gaan slapen dan om 10.00 uur weer er uit om vol voor eengoed PR te gaanquote:
Ik zou maar wat langer gaan slapen hoor. Dat PR is immers zo gehaaldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wil om ongeveer 4 uur gaan slapen dan om 10.00 uur weer er uit om vol voor eengoed PR te gaan
Witquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie #2
welke kleur zal ik kiezen?
Okay, doe maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik dan maar voor licht groen gaan?
slaap zacht in de eerste nacht van het nieuwe jaar!quote:
bedankt!quote:
quote:
waar staat YATI voor?quote:
Young Actors Theatre Islingtonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar staat YATI voor?
ik wil een Hippie worden![]()
koewl!quote:
veatttquote:
Wat ga je dan precies doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga vanaf volgende week bij een barbershop groep
slaap lekker "Wquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
Doedoedoequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baspartijen zingen van hele mooie nummers
slaap zacht in deze eerste nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
Welterusten Trevquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren Bis Later
![]()
Coolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baspartijen zingen van hele mooie nummers
gelukkig nieuw jaar MuppelHutsquote:
geniet ervan, het eerste biertje van het jaar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart neemt nog 1 biertje en gaat dan slapen
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie #2quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:48 schreef Muck het volgende:
Waarom hebben mensen rare kleuren? lichtblauw, groen,wtf?
Kleurtjesactie lalaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:48 schreef Muck het volgende:
Waarom hebben mensen rare kleuren? lichtblauw, groen,wtf?
Stand by mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Symphonic het volgende:
Deze zing ik vaak met mijn lief (ik bas zij de melodie)
Tum Tum, dada tum tumquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Muck het volgende:
O paaaars
ik: ohhh paaars! *telefoon onder toek zijn neus duwt
toek: grappig. laat me slapen.
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tum Tum, dada tum tum
dada Tum tum dada tum tum
tada tum tum tada tum tum
tada tun tum...
Waarom heb ik het idee dat we samen een liedje zingen? al zit er wat afstand tussen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tum Tum, dada tum tum
dada Tum tum dada tum tum
tada tum tum tada tum tum
tada tun tum...
Dde crew had tijdens het wk achter de schermen roodwitblauwquote:
koewl!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dde crew had tijdens het wk achter de schermen roodwitblauw
waarom kan het niet wisselen?quote:
Geen idee maar ik doelde eigenlijk niet op mijn kleurtjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom kan het niet wisselen?
net als bij je UI
Inside informationquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dde crew had tijdens het wk achter de schermen roodwitblauw
owhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee maar ik doelde eigenlijk niet op mijn kleurtje
bedanktquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat we samen een liedje zingen? al zit er wat afstand tussen?
Welterusten Symquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga slapen, mijn ogen vielen al dicht
Dank je. Ik doe wel rustig aan daarin. Die baan nu al zoeken is te overhaastend en niet goed voor mijn herstel natuurlijk. WEl ga ik proberen om op mijn ene werk meer uren te maken. Op het andere doe ik al 2.5-3 uur. Dus dan moet het ophet andere ook doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst, en veel succes met het zoeken en vinden van een betaalde baan![]()
Welterusten knakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga slapen, mijn ogen vielen al dicht
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:03 schreef Bos81 het volgende:
OMG Bon Jovi zingt/speel;t Hallelujah van Cohen/Bukcley
jammerquote:
ouders zitten hier nog met mijn ooms en tantes te praten over het verleden, over hun overleden ouders...quote:
Nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ouders zitten hier nog met mijn ooms en tantes te praten over het verleden, over hun overleden ouders...
ja hè?quote:
Nogal een verschil danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja hè?
normaal slapen ze al rond 11 uur...
achja, volgens mij willen ze al lang in bed liggen en lekker in dromenland rondhangen, maar ze voelen zich verplicht om op te blijven omdat de gasten willen blijven.quote:
Kloptquote:
maar jij kan haar een stukje mooier kleurenquote:
Stuur ze wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
achja, volgens mij willen ze al lang in bed liggen en lekker in dromenland rondhangen, maar ze voelen zich verplicht om op te blijven omdat de gasten willen blijven.
o god, nu gaan ze over sex praten, dat wil ik niet weten van m'n ouders![]()
maar ja, mijn familie die wil meestal wel tot 5 uur blijven ofzo, dus ik heb medelijden
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar jij kan haar een stukje mooier kleuren
quote:
dat komt weer zo vreemd overquote:
Zeker een mooi lied. Leuk dat jij dat kentquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
speelde ik net nog, prachtig lied!
ik zou voor de rode gaan!quote:
Ik zou een astma aanval faken en dan schrikken ze en gaan ze wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat komt weer zo vreemd over
Er waren mooie baby's bij, maar ze waren niet zo lief als jij, Anne!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker een mooi lied. Leuk dat jij dat kent
Echt waar? Tofquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou een astma aanval faken en dan schrikken ze en gaan ze weg
rood is vrolijkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Tof
5 andere mensen kozen allemaal blauw
wie?quote:
quote:
sorry!quote:
knap heah?quote:
Nee, maar dat maakt toch ook niet uit voor de kleurquote:
Merk net zoals The North Facequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry!
serieus, ik heb echt geen idee wie dat is
ken ik ook nietquote:
okquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok
moet ook nog naar een nieuwjaars party
sexy.quote:
zekersquote:
Ja, HH maar dan lijk ik net Tweetyquote:
zal ik doorgeven, mochten ze dit niet meer lezen omdat Goudkuipje online komt en we nog een topique er doorheen jassen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:30 schreef Stuart het volgende:
En voordat ik ga slapen nog even speciale Nieuwjaarswensen en kusjes voor Suikertaartje en Marijke![]()
Dat zou tof zijn, thanks buddyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zal ik doorgeven, mochten ze dit niet meer lezen omdat Goudkuipje online komt en we nog een topique er doorheen jassen.
quote:
slaap zacht in deze eerste nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFM en DD![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga naar een nieuwjaarsfeest met vrienden!![]()
![]()
tot morgen, lieve kijkbuiskindertjes![]()
slaap zacht in deze eerste nacht, bomencollectiequote:
Zal ik doen,b lijf nog ongeveer een kwartier op denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slaap zacht in deze eerste nacht, bomencollectie![]()
Ja klopt sorry , maar ik ben dus nog langer op..quote:
jij ook pienquote:
quote:
quote:Helaas, deze promotie-actie is inmiddels afgelopen. Het heeft geen zin om (forum-)admins of GM zelf te benaderen voor een voorkeursbehandeling (echt waar).
En ook alle bans enzulks!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwsbrief van fok waarin acties vermeld staan
Wie is Jou Koste?quote:
Is de Turk bij jullie al open?quote:
Geen idee, ben bij FamilieMuck. Hier hebben ze geen kapsalon-turkquote:
Ik moet echt weer eens naar de kapperquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je op zijn vroegst maandag pas weer bij de kapper terecht.
Ik wil een eigen sms'jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet echt weer eens naar de kapper
En Toek![]()
Ik heb Muck een smsje gestuurd, ook voor jou
Goedemorgen bokschickquote:
Dan moet je me je nummer gevenquote:
Jij bent helderziend toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je me je nummer geven![]()
Nopequote:
Een gelukkig nieuwjaar!quote:
Ik ga na het ontbijt een was draaien en de kerstboom ontmantelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:40 schreef Toekito het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen? Ik ga mijn kant van de familie bezoeken
Ik ga vandaag verder met uitziekenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:40 schreef Toekito het volgende:
Kom je nog even naast me op de bank zitten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga na het ontbijt een was draaien en de kerstboom ontmantelen.
Nog meer niets doen samen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vandaag verder met uitziekenEn ik hoop nog even te kunnen wowen, tenzij ik dan weer uren moet slapen om bij te komen
![]()
[..]
Kom je nog even naast me op de bank zitten?
Ik heb de hele dag lekker voor mezelfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:40 schreef Toekito het volgende:
Jaquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag lekker voor mezelf
Ik denk dat ik wat filmpjes ga kijken en wellicht eindelijk eens een start maken met een fotoboek dat ik nog steeds in elkaar moet draaien.
Gezellig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom je nog even naast me op de bank zitten?
Ik ga mijn best doen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een gelukkig nieuwjaar!Dat je hier maar vaak mee komt posten
![]()
Thnx!quote:
Jouw usenamequote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:47 schreef penny-wise het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! FF schoonouders nieuwjaar wensen en dan maar weer werken, want hadden weer niet genoeg in de staatsloterij om te stoppen...
Wordt in ieder geval geen kleffe zoendag want we werken alleen met echte mannen
quote:
Dispicable me is wel leuk iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHelp ik je daarna wel met de was en de kerstboom
[..]
HeerlijkWilde vandaag ook Dispicable me kijken, die lijkt me zo leuk
En wat voor fotoboek, van een leuke vakantie?
Dat past helemaal nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan val ik nog even in slaap op je schouder ja
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan val ik nog even in slaap op je schouder ja
![]()
Oeh, tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dispicable me is wel leuk idd
Nee fotoboek voor een van mijn medewerkers die net met pensioen is gegaan, foto's zijn net ontwikkeld. Nu nog even in een fotoboek van de hema zetten
Toek is smal, dat past best op mijn bankquote:
quote:
wie zegt dat ik smal ben?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek is smal, dat past best op mijn bank![]()
Ik bedoel meer dat je wel goed moet mikken om zijn schouder te vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek is smal, dat past best op mijn bank![]()
Mijn helderziende grote teenquote:
Noem jij mij nu te dik voor Toek?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je wel goed moet mikken om zijn schouder te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |