slaap lekker "Wquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren Bis Later
![]()

Doedoedoequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baspartijen zingen van hele mooie nummers

slaap zacht in deze eerste nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren Bis Later
![]()

Welterusten Trevquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren Bis Later
![]()

Coolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Baspartijen zingen van hele mooie nummers

gelukkig nieuw jaar MuppelHutsquote:

geniet ervan, het eerste biertje van het jaar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart neemt nog 1 biertje en gaat dan slapen

Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie #2quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:48 schreef Muck het volgende:
Waarom hebben mensen rare kleuren? lichtblauw, groen,wtf?

Kleurtjesactie lalaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:48 schreef Muck het volgende:
Waarom hebben mensen rare kleuren? lichtblauw, groen,wtf?

Stand by mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:50 schreef Symphonic het volgende:
Deze zing ik vaak met mijn lief (ik bas zij de melodie)

Tum Tum, dada tum tumquote:

quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Muck het volgende:
O paaaars
ik: ohhh paaars! *telefoon onder toek zijn neus duwt
toek: grappig. laat me slapen.

Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tum Tum, dada tum tum
dada Tum tum dada tum tum
tada tum tum tada tum tum
tada tun tum...

Waarom heb ik het idee dat we samen een liedje zingen? al zit er wat afstand tussen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tum Tum, dada tum tum
dada Tum tum dada tum tum
tada tum tum tada tum tum
tada tun tum...

Dde crew had tijdens het wk achter de schermen roodwitblauwquote:

koewl!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dde crew had tijdens het wk achter de schermen roodwitblauw

waarom kan het niet wisselen?quote:

Geen idee maar ik doelde eigenlijk niet op mijn kleurtjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom kan het niet wisselen?
net als bij je UI

Inside informationquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dde crew had tijdens het wk achter de schermen roodwitblauw

owhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee maar ik doelde eigenlijk niet op mijn kleurtje

bedanktquote:

quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat we samen een liedje zingen? al zit er wat afstand tussen?

Welterusten Symquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga slapen, mijn ogen vielen al dicht

Dank je. Ik doe wel rustig aan daarin. Die baan nu al zoeken is te overhaastend en niet goed voor mijn herstel natuurlijk. WEl ga ik proberen om op mijn ene werk meer uren te maken. Op het andere doe ik al 2.5-3 uur. Dus dan moet het ophet andere ook doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst, en veel succes met het zoeken en vinden van een betaalde baan![]()

Welterusten knakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga slapen, mijn ogen vielen al dicht

quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:03 schreef Bos81 het volgende:
OMG Bon Jovi zingt/speel;t Hallelujah van Cohen/Bukcley

jammerquote:

ouders zitten hier nog met mijn ooms en tantes te praten over het verleden, over hun overleden ouders...quote:

Nog steeds wakkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ouders zitten hier nog met mijn ooms en tantes te praten over het verleden, over hun overleden ouders...

ja hè?quote:

Nogal een verschil danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja hè?
normaal slapen ze al rond 11 uur...

achja, volgens mij willen ze al lang in bed liggen en lekker in dromenland rondhangen, maar ze voelen zich verplicht om op te blijven omdat de gasten willen blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |