Welterusten DMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Nu de rust buiten is wedergekeerd, en ook de houseparty elders in de flat voorbij lijkt te zijn, vind ik het een mooi moment om mijn bed op te zoeken.
Welterusten![]()
.
om een uur of 8 zal ik wel weer tijd hebbenquote:
Slaap lekker Mart en Ferbquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Nu de rust buiten is wedergekeerd, en ook de houseparty elders in de flat voorbij lijkt te zijn, vind ik het een mooi moment om mijn bed op te zoeken.
Welterusten![]()
.
Dan lig ik te slapen. Spreek je in de loop van de dag wel weer danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om een uur of 8 zal ik wel weer tijd hebben
truste Martquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:57 schreef DaMart het volgende:
Welterusten![]()
.
dan lig ik te slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan lig ik te slapen. Spreek je in de loop van de dag wel weer dan![]()
Oh, ik de laatste tijd weer wel. Maar puur als ik uit ben of bij vrienden ben. Heel soms maar als ik alleen ben.quote:
om een uur of 10 kruip ik met een beetje mazzel me bed inquote:
Naughty girlquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik de laatste tijd weer wel. Maar puur als ik uit ben of bij vrienden ben. Heel soms maar als ik alleen ben.
Dan verwacht ik je in de avond wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om een uur of 10 kruip ik met een beetje mazzel me bed in![]()
dus wat denk jezelf
als ik puf heb welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan verwacht ik je in de avond wel weer
Dat is helemaal foutquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:01 schreef Koen66 het volgende:
roken
maar een lekkere joint zou ik nu wel trek in hebben
We merken het vanzelf wel. Rust eerst maar lekker uit hoorquote:
Dat pik je toch nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:02 schreef Symphonic het volgende:
Als ik er zo niet meer ben werkt wifi niet op zolder
Ich weis es niegtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:03 schreef OA het volgende:
Hoe tijdelijk zijn die kleurtjes eigenlijk?
Ik nauwelijks volgens mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig allebei hier vanavond gesprokjen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |