Een gelukkig nieuwjaar!quote:
Ik ga na het ontbijt een was draaien en de kerstboom ontmantelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:40 schreef Toekito het volgende:
Wie gaat er wat leuks doen? Ik ga mijn kant van de familie bezoeken
Ik ga vandaag verder met uitziekenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:40 schreef Toekito het volgende:
Kom je nog even naast me op de bank zitten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga na het ontbijt een was draaien en de kerstboom ontmantelen.
Nog meer niets doen samen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vandaag verder met uitziekenEn ik hoop nog even te kunnen wowen, tenzij ik dan weer uren moet slapen om bij te komen
![]()
[..]
Kom je nog even naast me op de bank zitten?
Ik heb de hele dag lekker voor mezelfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:40 schreef Toekito het volgende:
Jaquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag lekker voor mezelf
Ik denk dat ik wat filmpjes ga kijken en wellicht eindelijk eens een start maken met een fotoboek dat ik nog steeds in elkaar moet draaien.
Gezellig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kom je nog even naast me op de bank zitten?
Ik ga mijn best doen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een gelukkig nieuwjaar!Dat je hier maar vaak mee komt posten
![]()
Thnx!quote:
Jouw usenamequote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:47 schreef penny-wise het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar! FF schoonouders nieuwjaar wensen en dan maar weer werken, want hadden weer niet genoeg in de staatsloterij om te stoppen...
Wordt in ieder geval geen kleffe zoendag want we werken alleen met echte mannen
quote:
Dispicable me is wel leuk iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHelp ik je daarna wel met de was en de kerstboom
[..]
HeerlijkWilde vandaag ook Dispicable me kijken, die lijkt me zo leuk
En wat voor fotoboek, van een leuke vakantie?
Dat past helemaal nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan val ik nog even in slaap op je schouder ja
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan val ik nog even in slaap op je schouder ja
![]()
Oeh, tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dispicable me is wel leuk idd
Nee fotoboek voor een van mijn medewerkers die net met pensioen is gegaan, foto's zijn net ontwikkeld. Nu nog even in een fotoboek van de hema zetten
Toek is smal, dat past best op mijn bankquote:
quote:
wie zegt dat ik smal ben?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek is smal, dat past best op mijn bank![]()
Ik bedoel meer dat je wel goed moet mikken om zijn schouder te vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toek is smal, dat past best op mijn bank![]()
Mijn helderziende grote teenquote:
Noem jij mij nu te dik voor Toek?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je wel goed moet mikken om zijn schouder te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |