Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde wordt nu een beetje druk van al het vuurwerk, ze rent letterlijk rondjes en hangt onder de bank op d'r rug en glijdt er dan zo onderlangs![]()
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beetje zo'n peper in de reet-effect?
Hihi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZe ligt in de knoop rond de poot van de chaise longue
![]()
Gek beest
ik wil jullie ook graag ontmoetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
En lieve mensen meets![]()
Dat er maar vele mogen volgen
Sofie zit weer eens mooi te zijn op het dienblad op het kastjequote:
Denk het oook wel ja,quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij heeft Symph echt by far de meeste mensen gemeet van iedereen hier
Ja best veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij heeft Symph echt by far de meeste mensen gemeet van iedereen hier
100quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best veelMeer dan 100 inmiddels, maar Laten we zeggen dat de laatste meets by far de allerbeste waren
OMGquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best veelMeer dan 100 inmiddels, maar Laten we zeggen dat de laatste meets by far de allerbeste waren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
Gaat de telefoon, ik:![]()
Was het Jeroens nicht uit Nieuw-Zeeland
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nienke Nienke! Deze moet je nog even zien![]()
[ afbeelding ]
het verledenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGDat zijn er vet veel
[..]Dat is wel cool dat die belt
Bel je dan met de toekomst of met het verleden?
Volgend jaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
ST, wanneer gaan we de ketchupchips meet doen
Is het daar nu al 2011 of nog niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of eigenlijk de toekomst, maar net hoe je het bekijkt
Dat is nog zo lang wachtenquote:
Oh guttegut, wat een prinsesjes zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het daar nu al 2011 of nog niet?![]()
Ja, het is daar nu 11 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het daar nu al 2011 of nog niet?![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh guttegut, wat een prinsesjes zeg![]()
Nee, daar is het de toekomstquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jade toekomst dus
En ze hebben al oud en nieuw gehad, dus dat is dan weer het verleden
Wat een timingquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, daar is het de toekomstMijn ex vriend was jaren geleden naar Australie en New Zealand geweest en toen vloog ie met oud en nieuw naar huis, door die tijdsverschillen heeft ie 3 keer oud en nieuw gevierd ofzo
Ja want hoeveel waren er op die VBL meet in 2008, stuk of 40?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we buiten de KSC meetellen, dan kom ik ook wel in die buurt hoor.
Zondequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik dacht nou, neem ik lekker tomatensoep met stokbrood en kruidenboter..de eerste en laatste uit het kerstpakket. SMERIG!En nu wil ik niet meer eten
maar wel begin volgend jaar hoorquote:
klopt, sommige dingen moet je niet te lang uitstellenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wel begin volgend jaar hoor
Dat is minder, De tapastoastjes met zongedroogde tomaten smaak uit mijnpakket , zijn best goed te eten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik dacht nou, neem ik lekker tomatensoep met stokbrood en kruidenboter..de eerste en laatste uit het kerstpakket. SMERIG!En nu wil ik niet meer eten
Beetje jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was trouwens wel van al eerder op de avond, maar ja, toen was ik hier niet, dus ik denk ik haal even wat inquote:
preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, sommige dingen moet je niet te lang uitstellen![]()
Jaquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was trouwens wel van al eerder op de avond, maar ja, toen was ik hier niet, dus ik denk ik haal even wat in![]()
En ik heb nu 'goedemorgen' ontbijtmeuk
Nee. Want ik dacht dat mandarijntjes daar onder vielen, maar dat was niet zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Beetje jammerEn heb je niet iets in huis wat je gegarandeerd lekker vindt?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want ik dacht dat mandarijntjes daar onder vielen, maar dat was niet zo
Ja, dik 2 uur volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaToen kende ik em nog niet trouwens. Is wel raar, ik geloof dat dit het eerste jaar in 4/5 jaar tijd is dat ik oud en nieuw niet met hem vier
![]()
nee, want mijn trek is verpest door die vieze dingenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ander soepje? En ander brood met kaas?
Zoveel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja want hoeveel waren er op die VBL meet in 2008, stuk of 40?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want mijn trek is verpest door die vieze dingen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
mijn vrouw wordt melancholiek zowaar
ruzie is vergeten
ruzie is vergeten
ruzie is vergeten
Ja of in ieder geval minimaal 30/ Weet het zo niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoveel?
Maar vorig jaar was er een tienjaarsmeet met al bijna honderd mensen volgens mij.
dat is inderdaad een rare droomquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had vannacht heel raar gedroomd![]()
Er gingen groene draadharige kleine beestjes de garage van mijn ouders overnemen en ik wilde ze gaan opvegen en toen zetten ze hun afweermechanisme in: uit de lucht vallende gifgroene mini-speelgoedslangetjes met rode tongetjes die allemaal op hun rug terecht kwamen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Er gingen groene draadharige kleine beestjes de garage van mijn ouders overnemen en ik wilde ze gaan opvegen en toen zetten ze hun afweermechanisme in: uit de lucht vallende gifgroene mini-speelgoedslangetjes met rode tongetjes die allemaal op hun rug terecht kwamen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nou!quote:
wheheheh wat een droom ;0quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lol whut?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou!![]()
Het deed me wel denken aan Jeroens groen met rode spin-slaapwandeldroom
Maar dat snap ik, want iets heel moois is pas echt heel mooi als je het kunt delen en als je er dan niemand kent en niet weer waar je bent dan is dat heel beangstigend..quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik droomde laatst heel naar. Ik woonde ergens anders in een soort van instelling, had ook een witte patientenjas aan. En liep wat ontredderd rond, geen idee waar ik was of heen moest en durfde aan niemand de weg te vragen. Maar eigenlijk was die droom weer best mooi, want de omgeving waarin ik terecht kwam was erg mooi. Bergachtig landschap enzo![]()
Maar toch weer niet
dat is een mooi scrabblewoordquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou!![]()
Het deed me wel denken aan Jeroens groen met rode spin-slaapwandeldroom
Oeh, wazig....quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik droomde laatst heel naar. Ik woonde ergens anders in een soort van instelling, had ook een witte patientenjas aan. En liep wat ontredderd rond, geen idee waar ik was of heen moest en durfde aan niemand de weg te vragen. Maar eigenlijk was die droom weer best mooi, want de omgeving waarin ik terecht kwam was erg mooi. Bergachtig landschap enzo![]()
Maar toch weer niet
Als ik droom zijn het van die rollercoaster dromen, maar ik droom niet vaakquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wazig....
Ik droom wel vaker raar, maar dat is vaak met geweld/maffia/horror achtige dingen
Dattie toen een keer midden in de nacht het wasknijperemmertje was gaan halen (en ook alle knijpers er uit had gegooid) om een enorme groen met rode spin te vangen die in de slaapkamer zat. Volgens zijn slaapwandeldroom dan. Toen ik later vroeg hoe die enorme spin dan in dat kleine emmertje had moeten passen, wist hij dat zelf ook eigenlijk niet zo goedquote:
Okee ja. Ik heb wel vaker periodes waarin ik raar droom. Paar dagen gelden nog dat ik een grote misdadiger was. Misschien toch een keer met de psychiater over hebben, heb ik ook al in een adere sc geroepn vandaag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat snap ik, want iets heel moois is pas echt heel mooi als je het kunt delen en als je er dan niemand kent en niet weer waar je bent dan is dat heel beangstigend..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zeker een keer een droom gehad met een hoop SC people er in
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik droomde altijd al redelijk veel, maar een bijwerking van mijn huidige meds zijn levendige dromenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik droom zijn het van die rollercoaster dromen, maar ik droom niet vaak
Ik laatst nog kwam iemand die Gomi moest voorstellen (geen idee hoe hij er uit ziet ir;)_ Kwam hij aan in een gemotoriseerd voertuig met een aanhanger vol chinees eten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Whehehehehequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dattie toen een keer midden in de nacht het wasknijperemmertje was gaan halen (en ook alle knijpers er uit had gegooid) om een enorme groen met rode spin te vangen die in de slaapkamer zat. Volgens zijn slaapwandeldroom dan. Toen ik later vroeg hoe die enorme spin dan in dat kleine emmertje had moeten passen, wist hij dat zelf ook eigenlijk niet zo goed
Ja, waar het allemaal vandaan komt weet ik ook niet, maar het kan nooit kwaad het te bespreken toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ja. Ik heb wel vaker periodes waarin ik raar droom. Paar dagen gelden nog dat ik een grote misdadiger was. Misschien toch een keer met de psychiater over hebben, heb ik ook al in een adere sc geroepn vandaag.
Maar dat van die slangen in het bed was nog erger, mij een beetje laten liggen terwijl hij dacht dat er slangen in bed lagenquote:
Voor zover ik weet zorgt je hoofd in je REM slaap ervoor dat je dingen verwerkt. Dus heel veel zaken komen volgens mij echt uit het onderbewuste voort. Maar of alle dromen ook iets te betekenen hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waar het allemaal vandaan komt weet ik ook niet, maar het kan nooit kwaad het te bespreken toch?
zo'n enge droom was het helemaal niet hoorquote:
Wat typisch weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat van die slangen in het bed was nog erger, mij een beetje laten liggen terwijl hij dacht dat er slangen in bed lagen
Nee, ik schrijf het meteen op..quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waar het allemaal vandaan komt weet ik ook niet, maar het kan nooit kwaad het te bespreken toch?
Veel plezier en tot volgend jaar lieverdjequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga even het laatste kwartiertje van dit jaar plakken aan mijn mannetje![]()
Tot volgend jaar liefjes!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik droom ook regelmatig over ST, Marijke en LL hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
tot volgend jaar lieverdquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga even het laatste kwartiertje van dit jaar plakken aan mijn mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik droom ook regelmatig over ST, Marijke en LL hoor.
Tot volgend jaar lieverdquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook ff sociaal doen, tot volgend jaar lieve mensen
jij ook sweetiequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook ff sociaal doen, tot volgend jaar lieve mensen
Jij ook koen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik ga uitloggen nu, laterrrrrrrrrr
(er wordt hier gezeikt dat ik achter m'n laptop zit)
diegenen die later niet meer online zijn:
eene HEEEEEEEL fijne jaarwisseling en 2011!!!!!![]()
![]()
Welterusten, Marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga naar bed denk ikAllemaal een heel gelukkig 2011 en tot volgend jaar!
Wel hoorquote:
En nog een piep, nu van een ontvangen berichtquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn telefoon blijft piepen van sms'jes die niet verstuurd kunnen worden.
Ja, kloptquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
En nog een piep, nu van een ontvangen bericht
Even kijken hoe goed ik kan timenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:58 schreef OA het volgende:
Even een disclaimer vooraf.
Om precies 00:00:00 verschijnt een bericht op de FP. Dat bericht is getimed, dus ik ben niet echt bezig...
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 154 RockNijntje
02. 145 Stuart
03. 143 Trevland
04. 141 Marijkezwolle
05. 130 goldfinger1963
06. 127 Symphonic
07. 108 DaMart
08. 070 PeZu
09. 069 Koen66
10. 069 john-frusciante
11. 068 Giertje
12. 057 TheFamousMan
13. 056 Huppelmuts
14. 050 Bos81
15. 045 suikertaartje
16. 043 Tonkey
17. 037 pgrferrari
18. 033 Panda72
19. 027 Queen_Minny
20. 024 LovelyLady
Reeks-statistieken!
trusten suikertjequote:
Sweet dreams and happy New Yearquote:
Cheers DMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkige nieuwjaar, Stu!
Waaronder 1 in Londonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:33 schreef DaMart het volgende:
En dat er maar veel meets mogen doorgaan dit jaar!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:33 schreef DaMart het volgende:
En dat er maar veel meets mogen doorgaan dit jaar!
Het is niet voor GF, het is GFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:37 schreef DaMart het volgende:
Er vliegt hier vuurwerk de lucht in dat wel wat voor GF is... wit licht dat zich een beetje slingerend omhoog beweegt en een staartspoor achterlaat waardoor het net lijkt alsof er grote zaadcellen door de lucht vliegen.
Tot later Nijntjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
En dan ga ik maar weer even, nog een fijne 1 januari![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:50 schreef LovelyLady het volgende:
Happy New Year!
Happy New Year LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks voor je SMSje
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Thnx Stuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Happy New Year LL![]()
Thanks voor je SMSje
Staatskloterijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben een typefout gemaakt... mijn eindcijfer staat niet bij de uitslag.
Waterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, ik haal nog even een glas water!
Jij ook de beste wensenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:54 schreef OA het volgende:
Iedereen trouwens een gelukkig nieuwjaar!
Dat er maar veel koffie geschonken en gedronken mag worden
En net zo veel thee natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:54 schreef OA het volgende:
Iedereen trouwens een gelukkig nieuwjaar!
Dat er maar veel koffie geschonken en gedronken mag worden
Oooh, ik dacht dat dat smurfen warenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, water.
Dat spul dat uit de kraan komt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat dat smurfen waren
Ook, maar alleen als je in het bos woontquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat dat smurfen waren
In het bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook, maar alleen als je in het bos woont.
ja, want daar wonen de Smurfen ook. En de waterleiding gebruiken ze dan graag als wildwaterglijbaanquote:
Ik HAAT smurfenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, want daar wonen de Smurfen ook. En de waterleiding gebruiken ze dan graag als wildwaterglijbaan.
Ik wil dan liever die kat, Asrael ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stop Gargamel dan ook even in je avatar!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dan liever die kat, Asrael ofzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Koen, you know what I whish you
Okee..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:04 schreef sararaats het volgende:
ik heb garnaaltjes gegeten vandaar die *blub*
hihi
Neverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:07 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een mars icecream
Gelukkig nieuwjaar lieve Sasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:07 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een mars icecream
Je moet mij niet te serieus nemen. Geniet ervan lieverdquote:
Gelukkig nieuwjaar Peterquote:
dank jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Peter![]()
alle liefde en gezondheid en geluk voor jou
ow?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet mij niet te serieus nemen. Geniet ervan lieverd
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow?
Waar is Marijke?? Is ze al naar bed?
Ik probeer al sinds 10 voor 12 sms'jes te sturen, zelfs toen waren de lijnen al overbelastquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb dat ff niet bij de hand nu
Ja, Marijke ging voor 12 uur al slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow?
Waar is Marijke?? Is ze al naar bed?
Heb nog niks gehad!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer al sinds 10 voor 12 sms'jes te sturen, zelfs toen waren de lijnen al overbelast.
Om een uur of 11 alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Marijke ging voor 12 uur al slapen.
Ah das jammer... heb haar ook maar een smsje gestuurdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Marijke ging voor 12 uur al slapen.
Als ik de jackpot nou had gewonnen in de Staatsloterij, dan had ik wel een huis met veranda gekocht dat Marijke en Nienke hier goedkoop konden hurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Om een uur of 11 al
Verdomme waarom woont ze zover weg
Netwerken liggen zoals altijd weer op hun assquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef LovelyLady het volgende:
Blijkbaar komt mijn ex ook er niet doorheen... Sander heeft nog niet gebeld
Bij mij zouden ze GRATIS mogen wonenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de jackpot nou had gewonnen in de Staatsloterij, dan had ik wel een huis met veranda gekocht dat Marijke en Nienke hier goedkoop konden huren.
mijn smsjes worden gewoon verstuurd en komen gewoon aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Netwerken liggen zoals altijd weer op hun ass
Jij hebt voorrangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn smsjes worden gewoon verstuurd en komen gewoon aan
Sander probeert er ongetwijfeld doorheen te komen, alleen is dat vrij moeilijk nuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef LovelyLady het volgende:
Er staat me iets bij dat het belastingtechnisch ook voor hun beter is om toch iets van huur te betalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze GRATIS mogen wonen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef LovelyLady het volgende:
mjaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sander probeert er ongetwijfeld doorheen te komen, alleen is dat vrij moeilijk nu.
Als ik zoveel miljoenen zou hebben zou dat allemaal niet meer belangrijk zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat me iets bij dat het belastingtechnisch ook voor hun beter is om toch iets van huur te betalen.
dan had ik ook nog een vleugel aangebouwdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de jackpot nou had gewonnen in de Staatsloterij, dan had ik wel een huis met veranda gekocht dat Marijke en Nienke hier goedkoop konden huren.
Voor mij ook niet, maar als het voor de huurders voordeliger is... dan krijgen ze die huur wel weer op een andere manier terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik zoveel miljoenen zou hebben zou dat allemaal niet meer belangrijk zijn
Whehehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als het voor de huurders voordeliger is... dan krijgen ze die huur wel weer op een andere manier terug.
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten.. ik ben moe..
Kleine Koen naar bed brengen die heeft een bakje ships op en een toetje en wat drinken, verder kon ie dit zeggen over vuurwerk: boem is eng
Slaap lekker allemaal![]()
truste LLquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
Kleine Koen naar bed brengen die heeft een bakje ships op en een toetje en wat drinken, verder kon ie dit zeggen over vuurwerk: boem is eng
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Top 100 van vrijdag 31 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
008. 271 Symphonic
012. 239 goldfinger1963
025. 180 Marijkezwolle
031. 169 RockNijntje
037. 160 Koen66
039. 151 Trevland
041. 150 Stuart
050. 121 DaMart
073. 095 TheFamousMan
091. 073 Myraela
097. 071 Giertje
100. 070 pgrferrari
trusten lovelyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
jij ook stuartquote:
jij ook peterquote:
Het gaat je zelfs met gemak lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga vandaagf echt wel mijn dagPR verbreken. Postopkrikkend of niet, het gaat me lukken
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet genoeg voor de 60.000 in 2010.
staat op mijn sitequote:
jij ook myraelaquote:
Ik wist niet waar het was, andere keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij ook myraela![]()
waar was je nou myraela
dat gaat mij niet lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga vandaagf echt wel mijn dagPR verbreken. Postopkrikkend of niet, het gaat me lukken
Dan zou ik meer dan 315 posts moeten maken... klinkt haalbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:31 schreef Bos81 het volgende:
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe komen jullie aan al die kleurtjes
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het was, andere keer.
ik had er ook weer teveel vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik meer dan 315 posts moeten maken... klinkt haalbaar.
ik meer dan 1100quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik meer dan 315 posts moeten maken... klinkt haalbaar.
dat zei nicole net ook tegen mequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
had niet verwacht dat het nog zo druk zou zijn
ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:39 schreef Koen66 het volgende:
had niet verwacht dat het nog zo druk zou zijn
en ik in me eigen kleurquote:
Ik iets meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er al ongeveer 35 vandaag.
Ohja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mijn homepagedaar staat het op
ik nietquote:
Pauzequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar ik heb nou even pauze![]()
![]()
jij welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.
volgende keer dan. Wel gratis natuurlijk.
huh?quote:
ferbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |