Gelukkig nieuwjaar lieve Sasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:07 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een mars icecream
Je moet mij niet te serieus nemen. Geniet ervan lieverdquote:
Gelukkig nieuwjaar Peterquote:
dank jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar Peter![]()
alle liefde en gezondheid en geluk voor jou
ow?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet mij niet te serieus nemen. Geniet ervan lieverd
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow?
Waar is Marijke?? Is ze al naar bed?
Ik probeer al sinds 10 voor 12 sms'jes te sturen, zelfs toen waren de lijnen al overbelastquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb dat ff niet bij de hand nu
Ja, Marijke ging voor 12 uur al slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow?
Waar is Marijke?? Is ze al naar bed?
Heb nog niks gehad!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer al sinds 10 voor 12 sms'jes te sturen, zelfs toen waren de lijnen al overbelast.
Om een uur of 11 alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Marijke ging voor 12 uur al slapen.
Ah das jammer... heb haar ook maar een smsje gestuurdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Marijke ging voor 12 uur al slapen.
Als ik de jackpot nou had gewonnen in de Staatsloterij, dan had ik wel een huis met veranda gekocht dat Marijke en Nienke hier goedkoop konden hurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Om een uur of 11 al
Verdomme waarom woont ze zover weg
Netwerken liggen zoals altijd weer op hun assquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef LovelyLady het volgende:
Blijkbaar komt mijn ex ook er niet doorheen... Sander heeft nog niet gebeld
Bij mij zouden ze GRATIS mogen wonenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de jackpot nou had gewonnen in de Staatsloterij, dan had ik wel een huis met veranda gekocht dat Marijke en Nienke hier goedkoop konden huren.
mijn smsjes worden gewoon verstuurd en komen gewoon aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Netwerken liggen zoals altijd weer op hun ass
Jij hebt voorrangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn smsjes worden gewoon verstuurd en komen gewoon aan
Sander probeert er ongetwijfeld doorheen te komen, alleen is dat vrij moeilijk nuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef LovelyLady het volgende:
Er staat me iets bij dat het belastingtechnisch ook voor hun beter is om toch iets van huur te betalen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze GRATIS mogen wonen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:13 schreef LovelyLady het volgende:
mjaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sander probeert er ongetwijfeld doorheen te komen, alleen is dat vrij moeilijk nu.
Als ik zoveel miljoenen zou hebben zou dat allemaal niet meer belangrijk zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat me iets bij dat het belastingtechnisch ook voor hun beter is om toch iets van huur te betalen.
dan had ik ook nog een vleugel aangebouwdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de jackpot nou had gewonnen in de Staatsloterij, dan had ik wel een huis met veranda gekocht dat Marijke en Nienke hier goedkoop konden huren.
Voor mij ook niet, maar als het voor de huurders voordeliger is... dan krijgen ze die huur wel weer op een andere manier terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik zoveel miljoenen zou hebben zou dat allemaal niet meer belangrijk zijn
Whehehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als het voor de huurders voordeliger is... dan krijgen ze die huur wel weer op een andere manier terug.
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten.. ik ben moe..
Kleine Koen naar bed brengen die heeft een bakje ships op en een toetje en wat drinken, verder kon ie dit zeggen over vuurwerk: boem is eng
Slaap lekker allemaal![]()
truste LLquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
Kleine Koen naar bed brengen die heeft een bakje ships op en een toetje en wat drinken, verder kon ie dit zeggen over vuurwerk: boem is eng
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Top 100 van vrijdag 31 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
008. 271 Symphonic
012. 239 goldfinger1963
025. 180 Marijkezwolle
031. 169 RockNijntje
037. 160 Koen66
039. 151 Trevland
041. 150 Stuart
050. 121 DaMart
073. 095 TheFamousMan
091. 073 Myraela
097. 071 Giertje
100. 070 pgrferrari
trusten lovelyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:23 schreef LovelyLady het volgende:
jij ook stuartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |