Ja, dik 2 uur volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaToen kende ik em nog niet trouwens. Is wel raar, ik geloof dat dit het eerste jaar in 4/5 jaar tijd is dat ik oud en nieuw niet met hem vier
![]()
nee, want mijn trek is verpest door die vieze dingenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ander soepje? En ander brood met kaas?
Zoveel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja want hoeveel waren er op die VBL meet in 2008, stuk of 40?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want mijn trek is verpest door die vieze dingen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
mijn vrouw wordt melancholiek zowaar
ruzie is vergeten
ruzie is vergeten
ruzie is vergeten
Ja of in ieder geval minimaal 30/ Weet het zo niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoveel?
Maar vorig jaar was er een tienjaarsmeet met al bijna honderd mensen volgens mij.
dat is inderdaad een rare droomquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had vannacht heel raar gedroomd![]()
Er gingen groene draadharige kleine beestjes de garage van mijn ouders overnemen en ik wilde ze gaan opvegen en toen zetten ze hun afweermechanisme in: uit de lucht vallende gifgroene mini-speelgoedslangetjes met rode tongetjes die allemaal op hun rug terecht kwamen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Er gingen groene draadharige kleine beestjes de garage van mijn ouders overnemen en ik wilde ze gaan opvegen en toen zetten ze hun afweermechanisme in: uit de lucht vallende gifgroene mini-speelgoedslangetjes met rode tongetjes die allemaal op hun rug terecht kwamen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nou!quote:
wheheheh wat een droom ;0quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Lol whut?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou!![]()
Het deed me wel denken aan Jeroens groen met rode spin-slaapwandeldroom
Maar dat snap ik, want iets heel moois is pas echt heel mooi als je het kunt delen en als je er dan niemand kent en niet weer waar je bent dan is dat heel beangstigend..quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik droomde laatst heel naar. Ik woonde ergens anders in een soort van instelling, had ook een witte patientenjas aan. En liep wat ontredderd rond, geen idee waar ik was of heen moest en durfde aan niemand de weg te vragen. Maar eigenlijk was die droom weer best mooi, want de omgeving waarin ik terecht kwam was erg mooi. Bergachtig landschap enzo![]()
Maar toch weer niet
dat is een mooi scrabblewoordquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou!![]()
Het deed me wel denken aan Jeroens groen met rode spin-slaapwandeldroom
Oeh, wazig....quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik droomde laatst heel naar. Ik woonde ergens anders in een soort van instelling, had ook een witte patientenjas aan. En liep wat ontredderd rond, geen idee waar ik was of heen moest en durfde aan niemand de weg te vragen. Maar eigenlijk was die droom weer best mooi, want de omgeving waarin ik terecht kwam was erg mooi. Bergachtig landschap enzo![]()
Maar toch weer niet
Als ik droom zijn het van die rollercoaster dromen, maar ik droom niet vaakquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wazig....
Ik droom wel vaker raar, maar dat is vaak met geweld/maffia/horror achtige dingen
Dattie toen een keer midden in de nacht het wasknijperemmertje was gaan halen (en ook alle knijpers er uit had gegooid) om een enorme groen met rode spin te vangen die in de slaapkamer zat. Volgens zijn slaapwandeldroom dan. Toen ik later vroeg hoe die enorme spin dan in dat kleine emmertje had moeten passen, wist hij dat zelf ook eigenlijk niet zo goedquote:
Okee ja. Ik heb wel vaker periodes waarin ik raar droom. Paar dagen gelden nog dat ik een grote misdadiger was. Misschien toch een keer met de psychiater over hebben, heb ik ook al in een adere sc geroepn vandaag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat snap ik, want iets heel moois is pas echt heel mooi als je het kunt delen en als je er dan niemand kent en niet weer waar je bent dan is dat heel beangstigend..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zeker een keer een droom gehad met een hoop SC people er in
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik droomde altijd al redelijk veel, maar een bijwerking van mijn huidige meds zijn levendige dromenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik droom zijn het van die rollercoaster dromen, maar ik droom niet vaak
Ik laatst nog kwam iemand die Gomi moest voorstellen (geen idee hoe hij er uit ziet ir;)_ Kwam hij aan in een gemotoriseerd voertuig met een aanhanger vol chinees eten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Whehehehehequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dattie toen een keer midden in de nacht het wasknijperemmertje was gaan halen (en ook alle knijpers er uit had gegooid) om een enorme groen met rode spin te vangen die in de slaapkamer zat. Volgens zijn slaapwandeldroom dan. Toen ik later vroeg hoe die enorme spin dan in dat kleine emmertje had moeten passen, wist hij dat zelf ook eigenlijk niet zo goed
Ja, waar het allemaal vandaan komt weet ik ook niet, maar het kan nooit kwaad het te bespreken toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ja. Ik heb wel vaker periodes waarin ik raar droom. Paar dagen gelden nog dat ik een grote misdadiger was. Misschien toch een keer met de psychiater over hebben, heb ik ook al in een adere sc geroepn vandaag.
Maar dat van die slangen in het bed was nog erger, mij een beetje laten liggen terwijl hij dacht dat er slangen in bed lagenquote:
Voor zover ik weet zorgt je hoofd in je REM slaap ervoor dat je dingen verwerkt. Dus heel veel zaken komen volgens mij echt uit het onderbewuste voort. Maar of alle dromen ook iets te betekenen hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waar het allemaal vandaan komt weet ik ook niet, maar het kan nooit kwaad het te bespreken toch?
zo'n enge droom was het helemaal niet hoorquote:
Wat typisch weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dat van die slangen in het bed was nog erger, mij een beetje laten liggen terwijl hij dacht dat er slangen in bed lagen
Nee, ik schrijf het meteen op..quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waar het allemaal vandaan komt weet ik ook niet, maar het kan nooit kwaad het te bespreken toch?
Veel plezier en tot volgend jaar lieverdjequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga even het laatste kwartiertje van dit jaar plakken aan mijn mannetje![]()
Tot volgend jaar liefjes!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik droom ook regelmatig over ST, Marijke en LL hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
tot volgend jaar lieverdquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga even het laatste kwartiertje van dit jaar plakken aan mijn mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik droom ook regelmatig over ST, Marijke en LL hoor.
Tot volgend jaar lieverdquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook ff sociaal doen, tot volgend jaar lieve mensen
jij ook sweetiequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook ff sociaal doen, tot volgend jaar lieve mensen
Jij ook koen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik ga uitloggen nu, laterrrrrrrrrr
(er wordt hier gezeikt dat ik achter m'n laptop zit)
diegenen die later niet meer online zijn:
eene HEEEEEEEL fijne jaarwisseling en 2011!!!!!![]()
![]()
Welterusten, Marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga naar bed denk ikAllemaal een heel gelukkig 2011 en tot volgend jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |