Is het daar nu al 2011 of nog niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of eigenlijk de toekomst, maar net hoe je het bekijkt
Dat is nog zo lang wachtenquote:
Oh guttegut, wat een prinsesjes zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nienke Nienke! Deze moet je nog even zien![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het daar nu al 2011 of nog niet?![]()
Ja, het is daar nu 11 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het daar nu al 2011 of nog niet?![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nienke Nienke! Deze moet je nog even zien![]()
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh guttegut, wat een prinsesjes zeg![]()
Nee, daar is het de toekomstquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jade toekomst dus
En ze hebben al oud en nieuw gehad, dus dat is dan weer het verleden
Wat een timingquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, daar is het de toekomstMijn ex vriend was jaren geleden naar Australie en New Zealand geweest en toen vloog ie met oud en nieuw naar huis, door die tijdsverschillen heeft ie 3 keer oud en nieuw gevierd ofzo
Ja want hoeveel waren er op die VBL meet in 2008, stuk of 40?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we buiten de KSC meetellen, dan kom ik ook wel in die buurt hoor.
Zondequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik dacht nou, neem ik lekker tomatensoep met stokbrood en kruidenboter..de eerste en laatste uit het kerstpakket. SMERIG!En nu wil ik niet meer eten
maar wel begin volgend jaar hoorquote:
klopt, sommige dingen moet je niet te lang uitstellenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wel begin volgend jaar hoor
Dat is minder, De tapastoastjes met zongedroogde tomaten smaak uit mijnpakket , zijn best goed te eten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik dacht nou, neem ik lekker tomatensoep met stokbrood en kruidenboter..de eerste en laatste uit het kerstpakket. SMERIG!En nu wil ik niet meer eten
Beetje jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was trouwens wel van al eerder op de avond, maar ja, toen was ik hier niet, dus ik denk ik haal even wat inquote:
preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, sommige dingen moet je niet te lang uitstellen![]()
Jaquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was trouwens wel van al eerder op de avond, maar ja, toen was ik hier niet, dus ik denk ik haal even wat in![]()
En ik heb nu 'goedemorgen' ontbijtmeuk
Nee. Want ik dacht dat mandarijntjes daar onder vielen, maar dat was niet zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Beetje jammerEn heb je niet iets in huis wat je gegarandeerd lekker vindt?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want ik dacht dat mandarijntjes daar onder vielen, maar dat was niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |