Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik sowieso en veel ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
Zijn er nog meer fokkertjes die vanavond lekker gaan zuipen?
BLAUW!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:28 schreef Stuart het volgende:
3x blauw en geen een keer rood![]()
![]()
Welke kleur is mooierder? Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier Stuquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over 10 minuten weg en kom volgend jaar pas terug. Ik moet jullie dan de rest van het jaar alleen laten![]()
![]()
Echt waar? Ik dacht zelf aan rood maar jij, Bos en Nijntje zeggen allemaal blauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BLAUW!!!!!![]()
En Panda, jij mazzelkont
Ik zit nu aan de kippensoep
Die rode is opzich wel mooi, maar met de kleur van de broek vind ik de blauwe er nu eenmaal mooier bij passen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:28 schreef Stuart het volgende:
3x blauw en geen een keer rood![]()
![]()
Welke kleur is mooierder? Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fair enough. Daarom vraag ik ook uit nieuwsgierigheid naar de mening van anderenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die rode is opzich wel mooi, maar met de kleur van de broek vind ik de blauwe er nu eenmaal mooier bij passen.
Geen tijd meer ben ik bang, sorry DMquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nog opvallend weinig KSC'ers in mijn door de KSC geïnspireerde topic.
Bedenk hier nieuwe vuurwerkslogans
Ja, lang geleden dat ze kampioen zijn geworden. Laatste keer in 2004...quote:
Nijntjequote:
Als Ajax maar geen kampioen wordt, vind ik het wel best. Feyenoord is helaas al uitgeschakeld voor de titel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, lang geleden dat ze kampioen zijn geworden. Laatste keer in 2004...![]()
Maar ik hoop het uiteraard niet, maar ze zijn zeker nog niet kansloos, daar ik in ieder geval PSV niet zo stabiel vind ogen. Twente kan ik minder over oordelen die zie ik alleen in samenvatting.
Je hebt tijdens je verblijf in Nederland toch wel een keer boerenkool of zo gegeten he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al jaren geen oliebol meer gegeten. Wat dat betreft ben ik maar weinig Hollands![]()
LLquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee, daar hou ik namelijk ook niet vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt tijdens je verblijf in Nederland toch wel een keer boerenkool of zo gegeten he?
Heey Ladyquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
En hutspot?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik namelijk ook niet van
Dat is de enige stampot die ik eet als het moet maar je doet me er geen plezier meequote:
Ik zou altijd voor blauw gaan. Dat is veiliger wanneer je per ongeluk in de regen in een weiland met een boze stier strandtquote:
Ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nijntje
Ik ben zo weg maar wilde nog even mijn regenpakkenkleurentestonderzoeklala posten
En drop?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is de enige stampot die ik eet als het moet maar je doet me er geen plezier mee
Ja, Feyenoord is Feyenoord niet meer, misschien komen die ooit nog wel terug in de titelrace over een aantal jaren, maar dat is waarschijnlijk een meerjarenplan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Ajax maar geen kampioen wordt, vind ik het wel best. Feyenoord is helaas al uitgeschakeld voor de titel.
Ik vind rood ook mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezenRood is ook mooi
Dat komt niet zo gek vaak voor in de stad natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor blauw gaan. Dat is veiliger wanneer je per ongeluk in de regen in een weiland met een boze stier strandt.
ook halloquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Eet ik nooitquote:
Waarom kiest iedereen toch blauwquote:
Geen inspiratie, sorryquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nog opvallend weinig KSC'ers in mijn door de KSC geïnspireerde topic.
Bedenk hier nieuwe vuurwerkslogans
Hai meisquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Doe maar blauw, die is 'volwassener'quote:
haai Gierquote:
Heej moppie, voel je je al wat beter?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen inspiratie, sorry
[..]
Hai meis![]()
De schulden worden in rap tempo weggewerkt, dus over een jaar kunnen er misschien weer echte aankopen worden gedaan. Hopelijk is het nog een jaartje doorbijten en daarna weer snel de weg omhoog bewandelen, bij voorkeur naar een structurele plek bij de top 3!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord is Feyenoord niet meer, misschien komen die ooit nog wel terug in de titelrace over een aantal jaren, maar dat is waarschijnlijk een meerjarenplan.
Ik hoop het aan de ene kant ook niet dat Ajax kampieon wordt, maar aan de andere kant kan het me weinig schelen wie er kampioen wordt, als PSV het niet gaat wordden Mijn Ajax haat is lang niet zo groot als bij de meeste PSV-supporters.
en wat ben jij aan et doen?quote:
Noem je mij nu 'oud'quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar blauw, die is 'volwassener'
Dat je maandag teruggaat komt toch niet omdat anders je visum is verlopen en je een inburgeringscursus moet gaan volgen he?quote:
Ik pak m'n koffers alquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je maandag teruggaat komt toch niet omdat anders je visum is verlopen en je een inburgeringscursus moet gaan volgen he?
Smakelijkquote:
Ik ben thuis dus ik kom denk ik echt wel even happy newyear wensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met om 12:00 uur posten op FOK!?.
het is hier rustigquote:
Ik denk ik ook. En daarna ga ik slapen of zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben thuis dus ik kom denk ik echt wel even happy newyear wensen
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. En daarna ga ik slapen of zo![]()
.
Ik noem je helemaal niet oudquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem je mij nu 'oud'![]()
Rood maakt inderdaad jonger denk ik en dan denken mensen dat ik veel jongerder ben![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weg en komt volgend jaar pas terug![]()
![]()
![]()
![]()
De regenpakken kleuren keuze kan altijd volgend jaar weer gevoerd worden
* Stuart wenst jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling en dat jullie maar gezond mogen blijven![]()
![]()
Jawel, want ik ben ook geen echte Nederlanderquote:
Ik hoop dat ik kan wakker blijven tot danquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. En daarna ga ik slapen of zo![]()
.
Da's wel raar dan jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookhoop ik....
ik ben wel een beetje emo want sinds lange tijd is Sander er niet bij dit jaar
Jij eet ook geen hutspot?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Jawel, want ik ben ook geen echte Nederlander![]()
Nee,quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel raar dan jaIs Sander bij z'n vader?
andijviequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,En boerenkool en andijvie lust ik wel, maar andijvie is m'n favoriet en dat eet ik al bijna nooit
Oh sorryquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar moppie, hoe gaat het nou? (eerdere vraag)
SThoe is het met jou? en met Thijs
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik heb met voor het eerst sinds gisterochtend weer vast voedsel tot of genomen en tot nu toe bevalt dat wel aardig. Alleen die druk op mijn borst, hoofd en oren blijft niet echt fijn...
Lekker rustig aan meisquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryDan had ik je vraag gewoon gemist
![]()
Heb vanmiddag nog wat geslapen (ik was na een uurtje wowen helemaal kapot), en nu wil ik eigenlijk alleen maar slapen
Maar ga lekker op de bank hangen
Verder is het wel okee, het is toch zo'n dag he?
Jij heb het ook flink te pakken he? ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik heb met voor het eerst sinds gisterochtend weer vast voedsel tot of genomen en tot nu toe bevalt dat wel aardig. Alleen die druk op mijn borst, hoofd en oren blijft niet echt fijn...
Was Thijs bij de HA? Nog steeds niet lekker?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Rustig aan jij
Hoe is het met Thijs bij de huisarts gegaan?
Kusje en knuffelquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, kan ook niet even andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker rustig aan meis
[..]
Jij heb het ook flink te pakken he? ...
[..]
Was Thijs bij de HA? Nog steeds niet lekker?
Koen heeft jullie allemaal aangestokenMijn broer is ook al ziek
Oh jakkes, naar van die benauwdheid *brrr* Ik hoop dat jullie beide snel weer opknappenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft medicijnen tegen de benauwdheid gekregen en hij is heel hangerig en wil niets eten. Drinken gaat nu wel weer aardig en hij wilde net zelf graag in bad, dus dat mocht natuurlijk.
Beterschap voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft medicijnen tegen de benauwdheid gekregen en hij is heel hangerig en wil niets eten. Drinken gaat nu wel weer aardig en hij wilde net zelf graag in bad, dus dat mocht natuurlijk.
He meneerquote:
marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beterschap voor jullie allemaal
[..]
He meneer
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is gedaan en ik ben ook meteen werken
laters
Ik ga zondag andijvie maken denk ik... met een bal gehaktquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,En boerenkool en andijvie lust ik wel, maar andijvie is m'n favoriet en dat eet ik al bijna nooit
Ik kom bij je etenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zondag andijvie maken denk ik... met een bal gehakt.
Als ik me goed genoeg voel kom ik eraanquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik maak toch altijd genoeg voor 2!
Jaquote:
Balenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Joepieook een vriendin heeft afgezegd
Dus we zijn met zijn 2tjes
Peetquote:
Ja die slaapt nuquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BalenMaar Koen is er toch ook?
Ja, want dan krijg je je ferrariglazenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook dan worden de dagen weer langer
Hihihiquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peet
[..]
Ja die slaapt nu![]()
Straks terrashaard aansteken tegen half 12 en dan op ons houten bankie kijken naar het vuurwerk
Maar eerst nog januariquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook dan worden de dagen weer langer
Ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want dan krijg je je ferrariglazen![]()
[..]
JaMaar dat wordt het nu al toch? We hebben de kortste dag gehad
Op naar de lente
[..]
Hihihi
Oh wauw, dat is wel tof
Nee al een hele tijd niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar eerst nog januari
Heeft iemand Enfe nog een keer gezien de laatste tijd?
Geen gashaardquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Dat is wel prettig een gashaard
Wij moeten binnen blijven om 12:00
Ander gaat de ggh dochter helemaal uit haar plaatje
Zo lagen ze zonetquote:
Ja, schattig he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat liggen ze lief bij elkaar... en ze kijken ook zo tevreden.
Ja, dat gaat echt hardquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat wordt die kleine alweer groot
Tot volgend jaar Gierquote:
Ja, het gaat super hard nuquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje Hildewat groei je hard
En wat lief zo saampies
Weet ik toch welquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ook
Daar had ik eigk niet aan gedacht
Meer om de meet zelf
tot volgend jaar giertjequote:
Wat knap vraarie... doe je wel voorzichtig?quote:
dat dus, het is zo lastig spelletjes spelen zonder handjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat knap vraarie... doe je wel voorzichtig?
Wel makkelijk voor ons met Stef Stuntpiloot.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dus, het is zo lastig spelletjes spelen zonder handjes
Wat is er knap?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat knap vraarie... doe je wel voorzichtig?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel makkelijk voor ons met Stef Stuntpiloot.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En met monopoly, no way dat ie mag kwijlen aan zo'n bankpas
Dat is hipquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat je een sterretje kan afsteken
Ik kwijl wel op je arm.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En met monopoly, no way dat ie mag kwijlen aan zo'n bankpas
Ik vraag ook aan iedereen of ze mijn sterretje willen zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat je een sterretje kan afsteken
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag ook aan iedereen of ze mijn sterretje willen zien.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag ook aan iedereen of ze mijn sterretje willen zien.
Hoiquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga een latte macchiato maken en dan ff bankhangen
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En aan je handenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
Enige nadeel van vuurwerk: de lucht gaat zó in je kleren zitten
ik las: je kleren gaan zo de lucht inquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik las: je kleren gaan zo de lucht in
MIjn latte is op en heb geen niewue gehaaldquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo alles staat klaar we kunnen over een 25 minuten met een gerust hart open
Batsend het nieuwe jaar inquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo alles staat klaar we kunnen over een 25 minuten met een gerust hart open
Jij hetzelfde toegewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben weg.
Iedereen een fijne jaarwisseling!
Tot in 2011![]()
![]()
Moge het een topjaar worden
Dat is alles met vuur.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
goed jaarwisseling pgrquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben weg.
Iedereen een fijne jaarwisseling!
Tot in 2011![]()
![]()
Moge het een topjaar worden
zoietsquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd voor thee met oliebollen en appelflappen.
Toevalligquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Oliebollen-tijd
Iedereen een goede jaarwisseling![]()
dan moet je maar hier naar toe komenquote:
Okay.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je maar hier naar toe komen
Doe mij eens een linkje van die cam?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had vast naar de Martcam gekeken en zag mij oliebollen warm maken.
Had jij die nog niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij eens een linkje van die cam?
Juffrouw SteenKonijn!quote:
Zijn ze al flink nieuwjaar aan het vieren in MartLand?quote:
TFMquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Juffrouw SteenKonijn!
HoiHoi iedereen
quote:
Ooh ouwe stokertquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
al bijna 500 rotjes er doorheen, 100 grondbloemen, 150 babypijltjes, 24 thunderkings, en nog meer![]()
maar wat had je nou precies gekocht?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooh ouwe stokert
Ik nog niet heel veel
Ja, het treinpersoneel is al naar huis gegaan zelfs... hopelijk blijft er nog iemand nuchter om straks de avondtrein naar St. Niklaus te rijdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn ze al flink nieuwjaar aan het vieren in MartLand?
ik duim voor je!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het treinpersoneel is al naar huis gegaan zelfs... hopelijk blijft er nog iemand nuchter om straks de avondtrein naar St. Niklaus te rijden.
Ik had de lijst een paar topic's geleden gepostquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar wat had je nou precies gekocht?
maar maar maar ik geen zin om een paar topiques terug te lezenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had de lijst een paar topic's geleden gepost![]()
Ojee tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het treinpersoneel is al naar huis gegaan zelfs... hopelijk blijft er nog iemand nuchter om straks de avondtrein naar St. Niklaus te rijden.
Fountains, grondbloemen, jumping jacks, babypijltjes, mosquitos (ofzo) en flashlightsquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar maar maar ik geen zin om een paar topiques terug te lezen
kan je niet een paar dingetjes zeggen?
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen al gestemd hiervoor?
FOK!-topic genomineerd voor verkiezing 'Taalzuurpruim 2010'
Zal het even doen (als dat gaat op mobiel)quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd![]()
.
FOK! moet wel winnen, natuurlijk.
heb ik al 4x gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd![]()
.
FOK! moet wel winnen, natuurlijk.
Hoe moet ik stemmen dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen al gestemd hiervoor?
FOK!-topic genomineerd voor verkiezing 'Taalzuurpruim 2010'
Door op het bolletje naast 'FOK! originele taal- en spelfouten te klikken'quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe moet ik stemmen dan?Want die site is maar wat onduidelijk
sjezusquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
al bijna 500 rotjes er doorheen, 100 grondbloemen, 150 babypijltjes, 24 thunderkings, en nog meer![]()
en heb nog heul veel overquote:
Ik zie geen bolletjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door op het bolletje naast 'FOK! originele taal- en spelfouten te klikken'
Welke link waar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door op de link te klikken dan rechtsboven?
Heel veel plezier GFquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
druk hier dus ik zal waarschijnlijk vandaag niet meer posten dus iedereen een gelukkig en gezond 2011
Jij ook een gelukkig, gezond en druk 2011 gewenst!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
druk hier dus ik zal waarschijnlijk vandaag niet meer posten dus iedereen een gelukkig en gezond 2011
bedanktquote:
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
Die rotjes kostten geen 450 euro hequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Resterend:
310 Rotjes
40 grondbloemen
12 romeinse kaarsen.
Ja, ik ben gewoon aan het wowenquote:
Ja wij ook, kijken nu een half uurtje naar Guidoquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aan het wowenMaar strakjes wel Ik hou van Holland, die ga ik wel kijken denk ik
Daar kijk ik straks ook naar. Heb nu Tineke Schouten op staan, is ook wel vermakelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aan het wowenMaar strakjes wel Ik hou van Holland, die ga ik wel kijken denk ik
zeg dat wel we kijken vrienden van amstel livequote:
ik kan nou geen tv kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
GF, je bent op tv bij Tineke Schouten.
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan nou geen tv kijken
Ik ookquote:
Waar is Peter gebleven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVeel plezier allemaal
weg zo te zien erg jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is Peter gebleven?
In IHVH dus.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.
ik zit gewoon Guido te kijken hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is Peter gebleven?
In IHVH dus.
OMGquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.
idd morgen eens gaan zoeken waar ik die sketch kan terug vindenquote:
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar het feest hier
ik ben zelf wel een paar keer op tv geweestquote:
HIer:quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd morgen eens gaan zoeken waar ik die sketch kan terug vinden
ff bookmarkenquote:
Ik heb mezlef wel eens anoniem op TV gezien. Dat ik tijdens een wedstrijd van PSV even naar het toilet moest of er van terugkwam teon PSV of tegenstander in de aanval was en je mij zag voorbijlopen achter de omheining.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben zelf wel een paar keer op tv geweest
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweest... toen stond ik nagelbijtend in een zwembad tijdens de opening van de Zwemvierdaagsequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mezlef wel eens anoniem op TV gezien. Dat ik tijdens een wedstrijd van PSV even naar het toilet moest of er van terugkwam teon PSV of tegenstander in de aanval was en je mij zag voorbijlopen achter de omheining.
Dat is volgens mij van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
En ik heb een keer in het publiek van de Holidayshow met Frank Masmeijer gezeten.
1990 of zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij van voor mijn tijd![]()
Alleen FOK! TV en dat is wel heel mooi gewordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit op tv geweest
Mart is toch niet ouder dan jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij van voor mijn tijd![]()
MZquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit op tv geweest
Die heb ik gezienquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen FOK! TV en dat is wel heel mooi geworden
Ssssssstquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mart is toch niet ouder dan jij
Hai Koenquote:
ff Fokken en Guido kijken tegelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Koen![]()
Wat leuk dat je er bent
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik gezienEn ik vond je daar zo ontzettend aandoenlijk in
Wilde je alleen maar knuffelen
[..]
Ssssssst
Ik doe nu fokken en Ik hou van holland tegelijkertijd kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff Fokken en Guido kijken tegelijk
quote:
ja doe ik nu ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff Fokken en Guido kijken tegelijk
mijn jongste wint het op alle frontenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En je oudste is een lekkere pittige meid zeg
hmmm is dat ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe nu fokken en Ik hou van holland tegelijkertijd kijken
Ja dat waren mooei delen, maar dat is toch al 2 jaar geleden, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen FOK! TV en dat is wel heel mooi geworden
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe nu fokken en Ik hou van holland tegelijkertijd kijken
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn jongste wint het op alle fronten
Ja, is erg grappig weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm is dat ook
Maar een keer online kijken dan later
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Maar 2010 was op FOK! wel een heel bijzonder jaar
3 jaar geleden alweerquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat waren mooei delen, maar dat is toch al 2 jaar geleden, toch?
Voor de KSC ook, het jaar waarin meets doorgingen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Maar 2010 was op FOK! wel een heel bijzonder jaar
We zouden ook samen niets doenquote:
mja ik ook welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit jaar hele bijzondere mensen leren kennen
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de KSC ook, het jaar waarin meets doorgingen!
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb dit jaar hele bijzondere mensen leren kennen
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zouden ook samen niets doen![]()
Voel de liefde
Nienkequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Guido heeft wel gelijk hoor![]()
In het donker zien we vaak het meest...
Waarom heet je nou niet MarijkeAlkmaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk heb hele lieve en zorgzame mensen leren kennen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de KSC ook, het jaar waarin meets doorgingen!
Peterquote:
Omdat ze dan zou liegen over waar ze woontquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom heet je nou niet MarijkeAlkmaar
Die wil ik welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Peter![]()
![]()
Ik kwam nog even een op het nippertje-kusje brengen aan iedereen die er eentje wil
Dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zal straks ook voor jou een appelflap opwarmen.
Hai lief meisjequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Guido heeft wel gelijk hoor![]()
In het donker zien we vaak het meest...
Omdat mijn vader 20 jaar geleden een baan in Zwolle kreegquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom heet je nou niet MarijkeAlkmaar
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze dan zou liegen over waar ze woont
Kusjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Peter![]()
![]()
Ik kwam nog even een op het nippertje-kusje brengen aan iedereen die er eentje wil
ik ben erg blij de KSC groep te hebben leren kennenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bedoel ik
En dan zo'n toffe club mensen
* DaMart geeft kusje terugquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Peter![]()
![]()
Ik ben blij dat je hier bent komen postenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben erg blij de KSC groep te hebben leren kennen
fijn dat je kwam kijken, want jij past zo goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben erg blij de KSC groep te hebben leren kennen
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier bent komen posten![]()
3 jaar geleden zelfs. IK meen me te herinneren dat ik een van die filmpjes gekeken heb toen ik net op mezelf woonde en dat was in 2008. Maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen..quote:
Dank jequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent ook een hele toffe kerel Bossie![]()
Koenquote:
Ligt er aan wanneer er weer een meet is en of ik dan kan. Maar er kan altijd wat geregeld worden natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer gaan we Bos en Koen in het echt zien?![]()
mooi dat het de goede kant op gaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
![]()
Ja, best klote nog, maar het gaat wel de goede kant op.
Alles doet nu zeer omdat het los komt, maar als het straks allemaal weg is moet het dus beter gaan![]()
En Thijs slaapt tot nu toe heel goed, hopelijk komt hij de nacht ook een beetje door...zijn medicijnen werken erg goed en snel, gelukkig![]()
Hoe is het daar?
Oh, altijd lekker, die avondruzies.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef Koen66 het volgende:
mooi dat het de goede kant op gaat
Met mij gaat het, na een gezellige avondruzie lekker hoor
Lekker aan de thee met rum nu
De poezels houden zich ook verbazingwekkend goedquote:
ik heb ze beiden al gemeetquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer gaan we Bos en Koen in het echt zien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |