het is hier rustigquote:
Ik denk ik ook. En daarna ga ik slapen of zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben thuis dus ik kom denk ik echt wel even happy newyear wensen
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. En daarna ga ik slapen of zo![]()
.
Ik noem je helemaal niet oudquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noem je mij nu 'oud'![]()
Rood maakt inderdaad jonger denk ik en dan denken mensen dat ik veel jongerder ben![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weg en komt volgend jaar pas terug![]()
![]()
![]()
![]()
De regenpakken kleuren keuze kan altijd volgend jaar weer gevoerd worden
* Stuart wenst jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling en dat jullie maar gezond mogen blijven![]()
![]()
Jawel, want ik ben ook geen echte Nederlanderquote:
Ik hoop dat ik kan wakker blijven tot danquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk ik ook. En daarna ga ik slapen of zo![]()
.
Da's wel raar dan jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookhoop ik....
ik ben wel een beetje emo want sinds lange tijd is Sander er niet bij dit jaar
Jij eet ook geen hutspot?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Jawel, want ik ben ook geen echte Nederlander![]()
Nee,quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel raar dan jaIs Sander bij z'n vader?
andijviequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,En boerenkool en andijvie lust ik wel, maar andijvie is m'n favoriet en dat eet ik al bijna nooit
Oh sorryquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar moppie, hoe gaat het nou? (eerdere vraag)
SThoe is het met jou? en met Thijs
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik heb met voor het eerst sinds gisterochtend weer vast voedsel tot of genomen en tot nu toe bevalt dat wel aardig. Alleen die druk op mijn borst, hoofd en oren blijft niet echt fijn...
Lekker rustig aan meisquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryDan had ik je vraag gewoon gemist
![]()
Heb vanmiddag nog wat geslapen (ik was na een uurtje wowen helemaal kapot), en nu wil ik eigenlijk alleen maar slapen
Maar ga lekker op de bank hangen
Verder is het wel okee, het is toch zo'n dag he?
Jij heb het ook flink te pakken he? ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, ik heb met voor het eerst sinds gisterochtend weer vast voedsel tot of genomen en tot nu toe bevalt dat wel aardig. Alleen die druk op mijn borst, hoofd en oren blijft niet echt fijn...
Was Thijs bij de HA? Nog steeds niet lekker?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Rustig aan jij
Hoe is het met Thijs bij de huisarts gegaan?
Kusje en knuffelquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, kan ook niet even andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker rustig aan meis
[..]
Jij heb het ook flink te pakken he? ...
[..]
Was Thijs bij de HA? Nog steeds niet lekker?
Koen heeft jullie allemaal aangestokenMijn broer is ook al ziek
Oh jakkes, naar van die benauwdheid *brrr* Ik hoop dat jullie beide snel weer opknappenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft medicijnen tegen de benauwdheid gekregen en hij is heel hangerig en wil niets eten. Drinken gaat nu wel weer aardig en hij wilde net zelf graag in bad, dus dat mocht natuurlijk.
Beterschap voor jullie allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:59 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft medicijnen tegen de benauwdheid gekregen en hij is heel hangerig en wil niets eten. Drinken gaat nu wel weer aardig en hij wilde net zelf graag in bad, dus dat mocht natuurlijk.
He meneerquote:
marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beterschap voor jullie allemaal
[..]
He meneer
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is gedaan en ik ben ook meteen werken
laters
Ik ga zondag andijvie maken denk ik... met een bal gehaktquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,En boerenkool en andijvie lust ik wel, maar andijvie is m'n favoriet en dat eet ik al bijna nooit
Ik kom bij je etenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zondag andijvie maken denk ik... met een bal gehakt.
Als ik me goed genoeg voel kom ik eraanquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik maak toch altijd genoeg voor 2!
Jaquote:
Balenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
Joepieook een vriendin heeft afgezegd
Dus we zijn met zijn 2tjes
Peetquote:
Ja die slaapt nuquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BalenMaar Koen is er toch ook?
Ja, want dan krijg je je ferrariglazenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook dan worden de dagen weer langer
Hihihiquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peet
[..]
Ja die slaapt nu![]()
Straks terrashaard aansteken tegen half 12 en dan op ons houten bankie kijken naar het vuurwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |