Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik sowieso en veel ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
Zijn er nog meer fokkertjes die vanavond lekker gaan zuipen?
BLAUW!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:28 schreef Stuart het volgende:
3x blauw en geen een keer rood![]()
![]()
Welke kleur is mooierder? Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier Stuquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over 10 minuten weg en kom volgend jaar pas terug. Ik moet jullie dan de rest van het jaar alleen laten![]()
![]()
Echt waar? Ik dacht zelf aan rood maar jij, Bos en Nijntje zeggen allemaal blauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BLAUW!!!!!![]()
En Panda, jij mazzelkont
Ik zit nu aan de kippensoep
Die rode is opzich wel mooi, maar met de kleur van de broek vind ik de blauwe er nu eenmaal mooier bij passen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:28 schreef Stuart het volgende:
3x blauw en geen een keer rood![]()
![]()
Welke kleur is mooierder? Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fair enough. Daarom vraag ik ook uit nieuwsgierigheid naar de mening van anderenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die rode is opzich wel mooi, maar met de kleur van de broek vind ik de blauwe er nu eenmaal mooier bij passen.
Geen tijd meer ben ik bang, sorry DMquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nog opvallend weinig KSC'ers in mijn door de KSC geïnspireerde topic.
Bedenk hier nieuwe vuurwerkslogans
Ja, lang geleden dat ze kampioen zijn geworden. Laatste keer in 2004...quote:
Nijntjequote:
Als Ajax maar geen kampioen wordt, vind ik het wel best. Feyenoord is helaas al uitgeschakeld voor de titel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, lang geleden dat ze kampioen zijn geworden. Laatste keer in 2004...![]()
Maar ik hoop het uiteraard niet, maar ze zijn zeker nog niet kansloos, daar ik in ieder geval PSV niet zo stabiel vind ogen. Twente kan ik minder over oordelen die zie ik alleen in samenvatting.
Je hebt tijdens je verblijf in Nederland toch wel een keer boerenkool of zo gegeten he?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al jaren geen oliebol meer gegeten. Wat dat betreft ben ik maar weinig Hollands![]()
LLquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nee, daar hou ik namelijk ook niet vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt tijdens je verblijf in Nederland toch wel een keer boerenkool of zo gegeten he?
Heey Ladyquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
En hutspot?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik namelijk ook niet van
Dat is de enige stampot die ik eet als het moet maar je doet me er geen plezier meequote:
Ik zou altijd voor blauw gaan. Dat is veiliger wanneer je per ongeluk in de regen in een weiland met een boze stier strandtquote:
Ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nijntje
Ik ben zo weg maar wilde nog even mijn regenpakkenkleurentestonderzoeklala posten
En drop?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is de enige stampot die ik eet als het moet maar je doet me er geen plezier mee
Ja, Feyenoord is Feyenoord niet meer, misschien komen die ooit nog wel terug in de titelrace over een aantal jaren, maar dat is waarschijnlijk een meerjarenplan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Ajax maar geen kampioen wordt, vind ik het wel best. Feyenoord is helaas al uitgeschakeld voor de titel.
Ik vind rood ook mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezenRood is ook mooi
Dat komt niet zo gek vaak voor in de stad natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor blauw gaan. Dat is veiliger wanneer je per ongeluk in de regen in een weiland met een boze stier strandt.
ook halloquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Eet ik nooitquote:
Waarom kiest iedereen toch blauwquote:
Geen inspiratie, sorryquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nog opvallend weinig KSC'ers in mijn door de KSC geïnspireerde topic.
Bedenk hier nieuwe vuurwerkslogans
Hai meisquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
Doe maar blauw, die is 'volwassener'quote:
haai Gierquote:
Heej moppie, voel je je al wat beter?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen inspiratie, sorry
[..]
Hai meis![]()
De schulden worden in rap tempo weggewerkt, dus over een jaar kunnen er misschien weer echte aankopen worden gedaan. Hopelijk is het nog een jaartje doorbijten en daarna weer snel de weg omhoog bewandelen, bij voorkeur naar een structurele plek bij de top 3!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord is Feyenoord niet meer, misschien komen die ooit nog wel terug in de titelrace over een aantal jaren, maar dat is waarschijnlijk een meerjarenplan.
Ik hoop het aan de ene kant ook niet dat Ajax kampieon wordt, maar aan de andere kant kan het me weinig schelen wie er kampioen wordt, als PSV het niet gaat wordden Mijn Ajax haat is lang niet zo groot als bij de meeste PSV-supporters.
en wat ben jij aan et doen?quote:
Noem je mij nu 'oud'quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar blauw, die is 'volwassener'
Dat je maandag teruggaat komt toch niet omdat anders je visum is verlopen en je een inburgeringscursus moet gaan volgen he?quote:
Ik pak m'n koffers alquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat je maandag teruggaat komt toch niet omdat anders je visum is verlopen en je een inburgeringscursus moet gaan volgen he?
Smakelijkquote:
Ik ben thuis dus ik kom denk ik echt wel even happy newyear wensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe jij ook mee met om 12:00 uur posten op FOK!?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |