Ja, ik ben gewoon aan het wowenquote:
Ja wij ook, kijken nu een half uurtje naar Guidoquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aan het wowenMaar strakjes wel Ik hou van Holland, die ga ik wel kijken denk ik
Daar kijk ik straks ook naar. Heb nu Tineke Schouten op staan, is ook wel vermakelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aan het wowenMaar strakjes wel Ik hou van Holland, die ga ik wel kijken denk ik
zeg dat wel we kijken vrienden van amstel livequote:
ik kan nou geen tv kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
GF, je bent op tv bij Tineke Schouten.
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan nou geen tv kijken
Ik ookquote:
Waar is Peter gebleven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVeel plezier allemaal
weg zo te zien erg jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is Peter gebleven?
In IHVH dus.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.
ik zit gewoon Guido te kijken hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is Peter gebleven?
In IHVH dus.
OMGquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.
idd morgen eens gaan zoeken waar ik die sketch kan terug vindenquote:
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar het feest hier
ik ben zelf wel een paar keer op tv geweestquote:
HIer:quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd morgen eens gaan zoeken waar ik die sketch kan terug vinden
ff bookmarkenquote:
Ik heb mezlef wel eens anoniem op TV gezien. Dat ik tijdens een wedstrijd van PSV even naar het toilet moest of er van terugkwam teon PSV of tegenstander in de aanval was en je mij zag voorbijlopen achter de omheining.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben zelf wel een paar keer op tv geweest
Ik ben ooit in het Jeugdjournaal geweest... toen stond ik nagelbijtend in een zwembad tijdens de opening van de Zwemvierdaagsequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mezlef wel eens anoniem op TV gezien. Dat ik tijdens een wedstrijd van PSV even naar het toilet moest of er van terugkwam teon PSV of tegenstander in de aanval was en je mij zag voorbijlopen achter de omheining.
Dat is volgens mij van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
En ik heb een keer in het publiek van de Holidayshow met Frank Masmeijer gezeten.
1990 of zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij van voor mijn tijd![]()
Alleen FOK! TV en dat is wel heel mooi gewordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit op tv geweest
Mart is toch niet ouder dan jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij van voor mijn tijd![]()
MZquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit op tv geweest
Die heb ik gezienquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen FOK! TV en dat is wel heel mooi geworden
Ssssssstquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mart is toch niet ouder dan jij
Hai Koenquote:
ff Fokken en Guido kijken tegelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Koen![]()
Wat leuk dat je er bent
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik gezienEn ik vond je daar zo ontzettend aandoenlijk in
Wilde je alleen maar knuffelen
[..]
Ssssssst
Ik doe nu fokken en Ik hou van holland tegelijkertijd kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff Fokken en Guido kijken tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |