Ja, ik ben gewoon aan het wowenquote:
Ja wij ook, kijken nu een half uurtje naar Guidoquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aan het wowenMaar strakjes wel Ik hou van Holland, die ga ik wel kijken denk ik
Daar kijk ik straks ook naar. Heb nu Tineke Schouten op staan, is ook wel vermakelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aan het wowenMaar strakjes wel Ik hou van Holland, die ga ik wel kijken denk ik
zeg dat wel we kijken vrienden van amstel livequote:
ik kan nou geen tv kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
GF, je bent op tv bij Tineke Schouten.
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan nou geen tv kijken
Ik ookquote:
Waar is Peter gebleven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookVeel plezier allemaal
weg zo te zien erg jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is Peter gebleven?
In IHVH dus.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.
ik zit gewoon Guido te kijken hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is Peter gebleven?
In IHVH dus.
OMGquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze had een sketch als bejaarde Belgische paaldanseres en haar baas van de seksclub heette Henry.
idd morgen eens gaan zoeken waar ik die sketch kan terug vindenquote:
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar het feest hier
ik ben zelf wel een paar keer op tv geweestquote:
HIer:quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd morgen eens gaan zoeken waar ik die sketch kan terug vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |