Had ze een zachte landing?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Kom niet snitchen hier vrind, zeg het dan tegen zijn gezicht of ben je kk boeler
Net alsof ik zn naam zeg, bombaklatsquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Kom niet snitchen hier vrind, zeg het dan tegen zijn gezicht of ben je kk boeler
Cavalerie heeft geen Sergeanten maar Wachtmeesters, dus dat maakt de rest van het verhaal alweer erg discutabelquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:41 schreef gnilrednoz het volgende:
misschien ben ik een azijnzeiker (inb4 TS is een azijnzeiker), maar dat moet maar dan
maar nou hoor ik net van een vriend van me, dat een vriend van hem, die in het leger zit, voor de lol even wat flashbang- en oefengranaten mee heeft genomen!
en die gast is ik citeer "Sergeant leider @ cavalerie"
Dat dit kan in Nederland!
die dingen gebruiken we niet eens in het leger....quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef gnilrednoz het volgende:
Oh, het waren wel ook oefen flashbangs
[ afbeelding ]
zoiets
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Cavalerie heeft geen Sergeanten maar Wachtmeesters, dus dat maakt de rest van het verhaal alweer erg discutabel
er staat toch ook "zoiets", ik zeg toch niet dat het precies die warenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
die dingen gebruiken we niet eens in het leger....
In NL hebben we Tufla's...
staat er nog op ook..
anyway.. bij de cav hebben we zoals al gezegd Wachtmeesters..
en dat leider ertussen is al helemaal apart.
ik zeg : Ts is een troll
Flodderquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef chroestjov het volgende:
Echte bazen nemen natuurlijk deze mee naar huis.
[ afbeelding ]
Dat en wikileaks. En wat had je anders verwacht van de strijdkrachten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef RickoKun het volgende:
is dat dat ene leger die ook schietgeweren heeft?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:39 schreef AchJa het volgende:
Een vriend van een vriend en daar de kennis van en die zijn neef heeft gehoord dat de zwager wat vuurwerk uit het militaire soldaten leger heeft meegenomen!!!
En daarbij, die nieuwe tufla's...quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef Pumatje het volgende:
[..]
die dingen gebruiken we niet eens in het leger....
In NL hebben we Tufla's...
Het leger bestaat uit een door de staat ontworpen terreurbeweging die vrijwilligers aantrekt die zich bereid verklaren anderen te vermoorden die zij niet kennen of ooit gezien hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:41 schreef gnilrednoz het volgende:
misschien ben ik een azijnzeiker (inb4 TS is een azijnzeiker), maar dat moet maar dan
maar nou hoor ik net van een vriend van me, dat een vriend van hem, die in het leger zit, voor de lol even wat flashbang- en oefengranaten mee heeft genomen!
en die gast is ik citeer "Sergeant leider @ cavalerie"
Dat dit kan in Nederland!
Ik ken jou niet...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Het leger bestaat uit een door de staat ontworpen terreurbeweging die vrijwilligers aantrekt die zich bereid verklaren anderen te vermoorden die zij niet kennen of ooit gezien hebben.
die 'mensen' die daar voor tekenen zijn per definitie debiel.
(als antwoord op je vraag)
ik jou wel en vraag me af wat jouw excuus is.quote:
Nee, ik had S5. Vond het maar verspilling van mijn tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef kitao het volgende:
[..]
ik jou wel en vraag me af wat jouw excuus is.
of heb je eigenlijk nooit in het leger gezeten?
ik zat een heel fucking jaar tegen de ijzeren gordijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ik had S5. Vond het maar verspilling van mijn tijd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon zo'n bittere dipli die geen fuck uitvoerde en helemaal van het flower power was en dus het maar gewoon haat vanuit je donkere zolder rukkamer?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:00 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat een heel fucking jaar tegen de ijzeren gordijn.
&^%!
niet vrijwillig overigens.
Wat deed ik dan bij de Geneeskundige dienst?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Het leger bestaat uit een door de staat ontworpen terreurbeweging die vrijwilligers aantrekt die zich bereid verklaren anderen te vermoorden die zij niet kennen of ooit gezien hebben.
Zorgen dat dienstplichtige extreemlinkse laffe hippies zoals kitao toch nog enigszins normaal konden functioneren ondanks dat ze weer vol zaten met wiet, zodat ze verder konden gaan met onbekenden te vermoordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat deed ik dan bij de Geneeskundige dienst?
Ninja edit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:09 schreef Unischroef het volgende:
Een sergeant komt gewoon van het vmbo ik kijk hier dus niet raar van op.
Das dom, een jaar hangen tegen een gordijn van ijzer. Je had beter een stoffen gordijn kunnen uitzoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:00 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat een heel fucking jaar tegen de ijzeren gordijn.
&^%!
niet vrijwillig overigens.
Ik zag het pas laat...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:16 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Dat was verre van een ninja edit.
Heb ik toch nog iets goeds gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zorgen dat dienstplichtige extreemlinkse laffe hippies zoals kitao toch nog enigszins normaal konden functioneren ondanks dat ze weer vol zaten met wiet, zodat ze verder konden gaan met onbekenden te vermoorden
Haha, Kitao is terug.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:42 schreef kitao het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |