Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die geen druppel drinkt vanavond
Ik probeer zo positief te zijn he, maar ik vind het wel moeilijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
Een jaar vol gelach, vrienden en seks
Ik heb zoiets van het kan echt niet slechter worden dan 2010quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik probeer zo positief te zijn he, maar ik vind het wel moeilijk.
Vooral seks.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
Ja dat hou ik me ook maar voor, dus móet 2011 ons jaar wel worden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van het kan echt niet slechter worden dan 2010![]()
Dat is gewoon onmogelijk. Toch?
Ik ga vooral veel lachen!quote:
Ja nee, jou geloof ik niet meer!quote:
Juist. Geen keuze enz.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat hou ik me ook maar voor, dus móet 2011 ons jaar wel worden!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Geen keuze enz.
En in 2011 een housewarming party bij mij
ik was van plan mij iets minder op seks te focussen dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
En terecht!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, jou geloof ik niet meer!
Ik doe niet anders.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vooral veel lachen!
Iets wat ik afgelopen jaar te weinig heb gedaan
* missbehavin stopt gedesillusioneerd haar agenda maar weer in haar tasquote:
Keep dreamingquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik was van plan mij iets minder op seks te focussen dit jaar
Ik heb hier wel een vuurwerkgek jochie, maar ik weet niet of dat zo verstandig is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Goedemorgen!
Wie komt ff mijn vuurpijltje aansteken?
Ben benieuwdquote:
Sorry.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin stopt gedesillusioneerd haar agenda maar weer in haar tas
Ik ben de Paus niet!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een vuurwerkgek jochie, maar ik weet niet of dat zo verstandig is.
quote:
quote:
Things can only get betterquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal. Weg met 2010, op naar 2011
quote:
Balen zeg, al die glijers daar...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet naar buiten.
Het is hier zo extreem glad dat het niet leuk meer is
Hier in de wijk net zo, gewoon alsof je over een ijsbaan rijdt. Gisteren gleed de auto helemaal over dwars, maar ik kreeg 'm gewoon weer recht, Minipuber was helemaal onder de indruk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Balen zeg, al die glijers daar...
Mjahquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Balen zeg, al die glijers daar...
Y. zit elke keer naast me te roepen dat ik glijdend de bocht door moet gaan want dat is leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier in de wijk net zo, gewoon alsof je over een ijsbaan rijdt. Gisteren gleed de auto helemaal over dwars, maar ik kreeg 'm gewoon weer recht, Minipuber was helemaal onder de indruk.
Is toch ook zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Wish me luck
[..]
Y. zit elke keer naast me te roepen dat ik glijdend de bocht door moet gaan want dat is leuk
Ja hier net zo, nog een keer mam!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Wish me luck
[..]
Y. zit elke keer naast me te roepen dat ik glijdend de bocht door moet gaan want dat is leuk
IK ben toch ook gewoon op mijn werk gekomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog naar buiten maar ik durf niet
Ja maar jij!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK ben toch ook gewoon op mijn werk gekomen?.
Ja maar dat ben jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK ben toch ook gewoon op mijn werk gekomen?.
Nice handling ladyquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier in de wijk net zo, gewoon alsof je over een ijsbaan rijdt. Gisteren gleed de auto helemaal over dwars, maar ik kreeg 'm gewoon weer recht, Minipuber was helemaal onder de indruk.
ik hoor al de hele week niemand, vandaag komen ze ineens met dingen die maandag klaar moeten zijn....quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben vandaag gewoon nog druk op het werk! Daarvoor zit ik hier niet!
quote:
High five for MisterBquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geleerd van mijn papa he. Zoveel winters in Slovenië gereden, dan leer je dat wel.
ik moet een half uur lopen en ik denk dat ik in die tijd vrij veel kans maak om op m'n bek te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Er zitten nog meer mensen hier, ik neem toch aan dat die niet zijn blijven slapen.
Ja hier ook. Gister zat ik te kijken naar een vrouw die bijna haar motor opblies omdat ze steeds probeerde van de parkeerplaats af te komen, wat niet lukte omdat de auto steeds teruggleed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet naar buiten.
Het is hier zo extreem glad dat het niet leuk meer is
Ja, idd, mn neus was al heeeeeel leeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoor al de hele week niemand, vandaag komen ze ineens met dingen die maandag klaar moeten zijn....
Dus ook druk hier, terwijl ik me al bijna de hele week verveel
Oef in een half uur kan je idd best vaak op je giechel gaan jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet een half uur lopen en ik denk dat ik in die tijd vrij veel kans maak om op m'n bek te gaan.
Langlaufen dan maarquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet een half uur lopen en ik denk dat ik in die tijd vrij veel kans maak om op m'n bek te gaan.
PapaB dan, MisterB moet in 2011 nog gehosseld wordenquote:
Dat gaat mij straks ook wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hier ook. Gister zat ik te kijken naar een vrouw die bijna haar motor opblies omdat ze steeds probeerde van de parkeerplaats af te komen, wat niet lukte omdat de auto steeds teruggleed.
Vanochtend had ik bijna hetzelfde probleem
wattan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Én nog meer redenen om te drinken vanavond!![]()
Vrouwen in auto's...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hier ook. Gister zat ik te kijken naar een vrouw die bijna haar motor opblies omdat ze steeds probeerde van de parkeerplaats af te komen, wat niet lukte omdat de auto steeds teruggleed.
Niks mis meequote:
NOG MEER? Heb je die nodig dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Én nog meer redenen om te drinken vanavond!![]()
Natuurlijk wel! Het is een iPhone! God's gift to mankind.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n iPhone geeft nog steeds aan dat de batterij helemaal vol is. Dat kan nooit kloppen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Het is een iPhone! God's gift to mankind..
weet je meteen dat al die anderen dus ook al de hele week geen reet doen, en vandaag ineens denken aan alles wat af moetquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, idd, mn neus was al heeeeeel leeg..
Is dat niet vaak standaard op de vrijdag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
weet je meteen dat al die anderen dus ook al de hele week geen reet doen, en vandaag ineens denken aan alles wat af moet
Ik moet nu zelfs vanmiddag dingen doen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
weet je meteen dat al die anderen dus ook al de hele week geen reet doen, en vandaag ineens denken aan alles wat af moet
Nee hoor, vrijdag is normaal echt een suffe kutdag. Hier tenminste wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat niet vaak standaard op de vrijdag?
Ik zou gewoon gaan overwerken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet nu zelfs vanmiddag dingen doen!!
Natuurlijk krijg ik ook geen seconde vrij van de baas vandaag, die verwacht dat ik vandaag gewoon 8 uur maak. Nou, ik dacht het niet.
Vrijdag is normaal juist het meest relaxed!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat niet vaak standaard op de vrijdag?
ik mag een heeeel uur eerder weg vanmiddagquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet nu zelfs vanmiddag dingen doen!!
Natuurlijk krijg ik ook geen seconde vrij van de baas vandaag, die verwacht dat ik vandaag gewoon 8 uur maak. Nou, ik dacht het niet.
Ja, kan ik niet echt zeggen, maar kut is het welquote:
Overwerken. Ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan overwerken.
De wil tot overwerken is toch niet gerelateerd aan de lengte van iemands haar, of wel dan?quote:
Hongerquote:
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De wil tot overwerken is toch niet gerelateerd aan de lengte van iemands haar, of wel dan?
Oh. Nou sterkte ermee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet echt zeggen, maar kut is het wel
En intussen champagne/cava kantelen als de beesten, jij schlemiel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb juist opeens geen zin om veel te drinken.....voel me al goed dus kan er alleen maar slechter van worden. Denk dat ik dan ook het aantal biertjes laag ga houden vanavond.
1 keer gehad, dat toen teringveel pijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pas op met de gladheid, als je valt, dan maar voorover op de bumpers.
Zul je voorzichtig zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat mij straks ook wel lukken denk ik
Ik heb wel 1 fles gehad van de werkgever jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En intussen champagne/cava kantelen als de beesten, jij schlemiel.
Gehad. Weggegeven of reeds leeg?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 fles gehad van de werkgever ja
Zit nog in het kistjequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gehad. Weggegeven of reeds leeg?
Ik voel me ook goed, maar ben van plan om vanavond echt goed dronken te worden... Ik wil morgen wakker worden en bepaalde delen van de avond missenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb juist opeens geen zin om veel te drinken.....voel me al goed dus kan er alleen maar slechter van worden. Denk dat ik dan ook het aantal biertjes laag ga houden vanavond.
Een man met ambities.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel me ook goed, maar ben van plan om vanavond echt goed dronken te worden... Ik wil morgen wakker worden en bepaalde delen van de avond missen
Ik ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voel me ook goed, maar ben van plan om vanavond echt goed dronken te worden... Ik wil morgen wakker worden en bepaalde delen van de avond missen
Leugens! Geloof het niet!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoor, de batterij was bijna leegik vertrouwde het al niet.
Delen van de avond missen vind ik nog niet zo erg, maar dat compleet brak zijn, dat jaren gedaan en was dat wel een keer zat. Doordat ik heb afgebouwd kan ik er nu ook minder goed tegen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Oh ik zal het morgen wel merken ben ik bang...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Delen van de avond missen vind ik nog niet zo erg, maar dat compleet brak zijn, dat jaren gedaan en was dat wel een keer zat. Doordat ik heb afgebouwd kan ik er nu ook minder goed tegen.
Maar dan heb jij wel een fijn avondje gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zal het morgen wel merken ben ik bang...
Ik hoop het, nogal wat stressfactoren, maar die negeren we gewoonquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan heb jij wel een fijn avondje gehad
En niet de laatste.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit was je eerste dag zonder mij vroeg.
Daar ben ik ook achter gekomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik kan er ook minder goed tegen, de jaren beginnen te tellen
Precies, even je gedachten leegmaken vanavond en je glas vaak vullenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop het, nogal wat stressfactoren, maar die negeren we gewoonMaar ik kan er ook minder goed tegen, de jaren beginnen te tellen
En geloof me, ik heb ertegen gevochten!quote:
Denk wel dat als ik weer zou beginnen zoals ik eerst deed, vrijdag half krat, zaterdag drie-kwart krat en zondag dan ook nog zeg 6-flesjes dat ik had dan wel weer kan hebben, ondanks dat ik dan evengoed wel compleet brak ben. Maar dat heb ik maar achter mij gelaten, mede omdat de motivatie er gewoon niet meer is. Je hebt je rijbewijs en wil dan wel eens weg met de auto en dan kan je niet rijden, je moet studeren of werken waardoor je geen of minder tijd hebt om brak te kunnen zijn etc.quote:
Ja, ik ga maar wat kleine hapjes maken voor ons vanavond. Garnalencocktail, stokbrood, krokante kipstukjes, mini-beef sateetjes..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie nog wel hoeveel ik ga drinken. Hoop nog wel dat onze duitse vriendin gaat aansluitenDat zou de avond wel compleet maken.
![]()
Straks vriendinnetje bellen om te kijken of we saampjes gaan etenen dan wordt het vast wel een leuke avond
Ik wist het omdat ik een krat kocht voor vrijdagavond en we in hetzelfde tempo dronken en ie leeg was op het einde. Gaat het om glazen in de kroeg, dan ben ik al snel de tel kwijt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Ik begrijp nooit die getallen erbij.... ik weet de volgende ochtend echt niet hoeveel ik heb gedronken hoor. alleen hoeveel geld ik nog over heb zodat ik een beetje schatting kan maken
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Ik begrijp nooit die getallen erbij.... ik weet de volgende ochtend echt niet hoeveel ik heb gedronken hoor. alleen hoeveel geld ik nog over heb zodat ik een beetje schatting kan maken
Dan ben ik dood.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.
*bookmarkt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
Maandag lease auto inleveren.![]()
Bewaar deze twitter post goed.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
Maandag lease auto inleveren.![]()
Bewaar deze twitter post goed.
quote:
Op een gegeven moment ben je de telling wel kwijt.. en anders zit je er wel flink naastquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.
Ik neem gewoon minder geld mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ik
Gadver!! doe niet zo eng!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ik
Ik zal over 4 maanden melden wanneer ik heb weer terug heb. Anders blijf je met die losse eindjes in je hoofd zitten.quote:
Wanneer vertrek je eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal over 4 maanden melden wanneer ik heb weer terug heb. Anders blijf je met die losse eindjes in je hoofd zitten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga er even vandoor, squashen. Op de valreep nog even sporten
Precies over week.quote:
Ben je blij dat ik weg ga of zo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter wordt drie en Godt verdwijnt voor vier maanden.. wat een mooie dag!
Vertrek je wel met een cliffhanger?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies over week.Nou ja en dan over een paar uurtjes.
Nog even O&N tussendoor. Nieuwjaarsborrel, auto inleveren, nog twee keer een hapje eten in de stad. Nog 1 keer hier entertainen en een tas inpakken.
Hele agenda past op 1 regel dus dat valt mee.
Wij zijn niet dezelfde persoon hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
De enige vrouwen in je leven die weleens schatje tegen je zeggen
ik schiet er helemaal vol van *neus snuit. Alweer*quote:
Dat is heus niet waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met hoofdpijn is altijd prettig
Knalt je hoofd net zoals het carbid van vanmiddag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met hoofdpijn is altijd prettig
je kan beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn niet dezelfde persoon hoor.
Nog niet gelukkigquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knalt je hoofd net zoals het carbid van vanmiddag?
Wat ben je toch een schatjequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
die vind ik leukquote:
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik dacht even goed uit te gaan slapen vanmorgenbeginnen die rotkoters om 8 uur alweer vuurwerk af te steken
Mijn zoon heeft afgesproken dus die is ook al wakker. Ik was helemaal verbaasd, normaal zien we hem echt niet voor 12 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaaluitslapen
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:36 schreef Samzz het volgende:
dus die paracetamol van net werkt als een tiet. Knallen en hoofdpijn is niet cool
Veel zuipen gaat het vanzelf wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopen
Rival topicquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
zo kunnen we lang van mijn topic genieten
Dat zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopen
quote:
das best fijn met zon jonkiequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaaluitslapen
Dat is kutquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Mijn schuin-onder buren hadden weer eens flinke ruzie om half 4 snachts![]()
waarom heb ik dan geen zin/durf ik niet naar beneden te lopen om er eens wat van te zeggen
Ik heb nog wel wat rook/stinkbommenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
waarom heb ik dan geen zin/durf ik niet naar beneden te lopen om er eens wat van te zeggen
Echt een half uur lang getier en geschreeuw en het dichtgooien van deurenquote:
heyquote:
Politie bellen als het weer gebeurt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt een half uur lang getier en geschreeuw en het dichtgooien van deuren
en omdat je dan wakker wordt moet je natuurlijk ook weer naar de wc en je koude bed verlaten
Volgens mij zullen die weinig doen en eerst aangeven dat je zelf langs moet.quote:
Hmmm, daar maak je niet echt vrienden mee, beter kan ze eerst overdag naar de buren lopen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Politie bellen als het weer gebeurt?
Jawel, ze komen gewoon meteenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zullen die weinig doen en eerst aangeven dat je zelf langs moet.
Ze zullen mij niet snel iets doen als je daar aan komt kloppen..
Waarschijnlijk omdat het toch niet helptquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Lol ja idd. En dan niet begrijpen dat de buurt niet zit te wachten om ervan mee te genietenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarschijnlijk omdat het toch niet helpt![]()
Vriendin van een vriend van me vindt dat ook gewoon 'normaal' en snapt ook niet dat de buurvrouw wel eens komt klagen als ze weer een van haar schreeuwsessies geeft. "Ja, in een relatie heb je toch wel eens ruzie? Dat moet ze begrijpen, zij heeft makkelijk praten als single."![]()
Gok alleen dat ze in the heat of the moment wel vergeten dat ik ben langs geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, daar maak je niet echt vrienden mee, beter kan ze eerst overdag naar de buren lopen.
Nee, ze komen meteen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zullen die weinig doen en eerst aangeven dat je zelf langs moet.
Ze zullen mij niet snel iets doen als je daar aan komt kloppen..
Kutluiquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol ja idd. En dan niet begrijpen dat de buurt niet zit te wachten om ervan mee te genieten
het is daar nu 10uquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet dat nooit he. Is het in Engeland een uur vroeger of een uur later?
Moet dat dan? Nachtrust is mij redelijk heilig. Ik zou ook eerst zelf gaan, maar een keer houdt het op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, daar maak je niet echt vrienden mee, beter kan ze eerst overdag naar de buren lopen.
[..]
Jawel, ze komen gewoon meteen(studentenhuis, dus ik spreek uit ervaring)
bij jou durven zequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Snap alleen niet dat m'n onderburen nog niet geklaagd hebben, want dat doen ze bij mij nog wel snel soms
Of ze hebben het gedaan maar doen die buren er niks mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Snap alleen niet dat m'n onderburen nog niet geklaagd hebben, want dat doen ze bij mij nog wel snel soms
Mmisschien durven ze nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik schreeuw me wat af als single hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het toch niet helpt![]()
Vriendin van een vriend van me vindt dat ook gewoon 'normaal' en snapt ook niet dat de buurvrouw wel eens komt klagen als ze weer een van haar schreeuwsessies geeft. "Ja, in een relatie heb je toch wel eens ruzie? Dat moet ze begrijpen, zij heeft makkelijk praten als single."![]()
het hoeft niet, maar ik probeer dingen liever zonder politie op te lossen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet dat dan? Nachtrust is mij redelijk heilig. Ik zou ook eerst zelf gaan, maar een keer houdt het op.
Hoe vaak hebben we hier niet gezegd dat je iets zachter zou moeten zingenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schreeuw me wat af als single hoor
Ja dat brand he, die shampooquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schreeuw me wat af als single hoor
Mooiquote:
Iedereen waarschijnlijk. Maar als het niet helpt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het hoeft niet, maar ik probeer dingen liever zonder politie op te lossen.
Ik heb ook wel eens dat ik dronken thuiskom en dat het me niet boeit of iemand me hoort. Maar dat is vaak maar voor 5 minutenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen waarschijnlijk. Maar als het niet helpt?
Asociaal... Dat geruzie om vier uur 's nachts.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we hier niet gezegd dat je iets zachter zou moeten zingen
Ik neem aan dat je niet met deuren slaat en iemand verrot scheldquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik dronken thuiskom en dat het me niet boeit of iemand me hoort. Maar dat is vaak maar voor 5 minuten
dan ken jij Cue nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet met deuren slaat en iemand verrot scheld
Dat is wel het beste. Maar notoire ruziemakers krijg je echt niet stil met af en toe eens vriendelijk langs de deur gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het hoeft niet, maar ik probeer dingen liever zonder politie op te lossen.
Ah, je kent mijn zus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Maar notoire ruziemakers krijg je echt niet stil met af en toe eens vriendelijk langs de deur gaan.
Zie het voorbeeld van die vriendin van een maat van me. Die vind het doodnormaal dat ze gemiddeld 1 keer per week de boel op stelten zet zodat de buren mee kunnen genieten. Zij vindt serieus dat hysterische ruzies bij een relatie horen en dat mensen daar niet over moeten zeuren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef rival het volgende:
Op een doordeweekse dag om 4 uur 's nachts ruzie maken....
Je ziet meteen die hele tokkie familie voor je
Ben het met je eens hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen waarschijnlijk. Maar als het niet helpt?
Asociaal... Dat geruzie om vier uur 's nachts.
Ligt er aan wie met haar mee komt gok ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet met deuren slaat en iemand verrot scheld
Als je 1x per week hysterische ruzie hebt dan moet je uit elkaar gaan. Klaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Maar notoire ruziemakers krijg je echt niet stil met af en toe eens vriendelijk langs de deur gaan.
Zie het voorbeeld van die vriendin van een maat van me. Die vind het doodnormaal dat ze gemiddeld 1 keer per week de boel op stelten zet zodat de buren mee kunnen genieten. Zij vindt serieus dat hysterische ruzies bij een relatie horen en dat mensen daar niet over moeten zeuren
Donequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 1x per week hysterische ruzie hebt dan moet je uit elkaar gaan. Klaar.
Deze heeft geen zus, gelukkig....quote:
Damnquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voel je het nu nog ja?!quote:
Mijn idee, nu m'n maat daar nog van overtuigen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 1x per week hysterische ruzie hebt dan moet je uit elkaar gaan. Klaar.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Er was hier ook zo'n topic over op fok.
Een stelletje die naast zo'n oude gast woont die ook om alles zeurt. Dat je dus niet mag werken op zondag, want dat is een rustdag. Dat je dan ook geen apparaten mag laten draaien en ook niet doordeweeks na 10 uur. etc etc. En zij maar luisteren en luisteren.
Begon die man zelfs te zeuren dat dat stelletje niet getrouwd was maar wel samenwoonde
Ja dat was wel een vermakelijk topicquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Een stelletje die naast zo'n oude gast woont die ook om alles zeurt. Dat je dus niet mag werken op zondag, want dat is een rustdag. Dat je dan ook geen apparaten mag laten draaien en ook niet doordeweeks na 10 uur. etc etc. En zij maar luisteren en luisteren.
Begon die man zelfs te zeuren dat dat stelletje niet getrouwd was maar wel samenwoonde
Die man heeft gelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar waarom hard schreeuwen en met deuren slaan ed?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof er een tijd voor staat zeg, in de etiquette.
"Ja schat, nu niet hoor. Het is na tienen en de buurt slaapt. Morgen gaan we verder ruzie maken. Schenk jij ff een wijntje in?"
Niet eens zangcarierrequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat dus inderdaad!
De buren hebben wel eens gevraagd hoe het met mijn musical carriere gaat
zegmaar zo van...."normale" mensen slapen rond die tijd op een doordeweekse dag.. of seksenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof er een tijd voor staat zeg, in de etiquette.
"Ja schat, nu niet hoor. Het is na tienen en de buurt slaapt. Morgen gaan we verder ruzie maken. Schenk jij ff een wijntje in?"
EMOTIES!!! SNAP DAT DAN!!! *slaat met deur!*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef PeuRac het volgende:
Nee, maar waarom hard schreeuwen en met deuren slaan ed?
Dat je na 10 uur je een beetje rustig houdt is niet meer dan normaal natuurlijk. Zeker als je in een gehorige woning woont.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik zal je even een peer op je smoel geven als je zo blijft schreeuwen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
EMOTIES!!! SNAP DAT DAN!!! *slaat met deur!*
Natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat je na 10 uur je een beetje rustig houdt is niet meer dan normaal natuurlijk. Zeker als je in een gehorige woning woont.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit met een deur gesmeten. Ik heb zelfs nog nooit geschreeuwd tegen een man. Ik ben een slechte vrouw.
KOM OP DAN!! *slaat deur voor Godt dicht*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal je even een peer op je smoel geven als je zo blijft schreeuwen.
Wat ben jij heerlijk ouderwetsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die man heeft gelijk.
Walgelijk gedrag van dat stel!
Ben je wel vrouw?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit met een deur gesmeten. Ik heb zelfs nog nooit geschreeuwd tegen een man. Ik ben een slechte vrouw.
Same here.. tenminste niet in een relatie. Wel toen ik nog klein was en thuis woondequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef L-E het volgende:
Meestal gaat het nergens over bij haar idd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zo'n iemand mag dus echt vertrekken. Je gaat niet als een imbeciel hysterisch zitten doen. Grote kans dat t nog nergens over gaat ook
Omdat ze aso zijnquote:Nee, maar waarom hard schreeuwen en met deuren slaan ed?
Een keertje boeit niet zo, maar als iemend t wekelijks heeftquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef L-E het volgende:
Noem je dat zo als je hand oog coördinatie niet goed is en je die deur weer uit je klauwen laat glijden?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem je dat zo als je hand oog coördinatie niet goed is en je die deur weer uit je klauwen laat glijden?
Nou daarom dat ze daar maar meteen naartoe schoten denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet eens zangcarierreGelijk maar de musical. Jij homo!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef L-E het volgende:
Tijdens de puberteit idd wel. Maar dat telt niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here.. tenminste niet in een relatie. Wel toen ik nog klein was en thuis woonde
Ja, daar ben ik ook goed in, the silent treatmentquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een hysterische schreeuwbui gehad... Ik kijk alleen heel giftig als ik boos ben en zeg dan niks meer
Ik ben wel vrouw ja. Gewoon wat minder irritant dan de gemiddelde vrouw.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je wel vrouw?
Een vrouw die bij elk beetje stemverhoging al gaat huilen is ook rete irritant.
Die zou je echt wel op hun smoel willen slaan.
Mwah. Kan wel opluchtenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar schreeuwen bereik je weinig mee
Zijn er geen vrouwen in Azië?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel vrouw ja. Gewoon wat minder irritant dan de gemiddelde vrouw.
Mis je me al?
Ja, en dan tegen de man zeggen: "we praten nooit"quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook goed in, the silent treatment
Nee alleen mannen die eruit zien als vrouw.quote:
Ik ben alleen temperamentvol in positieve emoties. In geluk, genot, niet in woede.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar schreeuwen bereik je weinig mee
Je moet eens uit de achterhoek komen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee alleen mannen die eruit zien als vrouw.
en toen uitgesproken of uitleg gekregen hoe je moest lopen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel eens de deur uitgelopen tijdens een ruzie trouwens. Maar toen deed ik de deur zachtjes dicht.
En stond ik tien minuten later weer op de stoep omdat ik de bushalte niet meer kon vinden.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet eens uit de achterhoek komen.
Ik mocht weer naar binnen toe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
en toen uitgesproken of uitleg gekregen hoe je moest lopen?
Bij mij komt er dan eerst zo'n dierlijke grom en dan ben ik stilquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook goed in, the silent treatment
hmm, dat is nasty, dan weet een man niet wat er aan de hand is *bang kijkt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een hysterische schreeuwbui gehad... Ik kijk alleen heel giftig als ik boos ben en zeg dan niks meer
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij komt er dan eerst zo'n dierlijke grom en dan ben ik stil
+1quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef L-E het volgende:
The silent treatment vind ik zo erg. Praat met me, zeg wat er is, maar dat gemuts vind ik vreselijk.
Nou als er op een gegeven moment alleen tegen me geschreeuwd wordt, hou ik gewoon mijn bek en negeer ik je ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef L-E het volgende:
The silent treatment vind ik zo erg. Praat met me, zeg wat er is, maar dat gemuts vind ik vreselijk.
Dat is dus ipv het hysterisch schreeuwen en met deuren slaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is nasty, dan weet een man niet wat er aan de hand is *bang kijkt*
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef L-E het volgende:
Zulke mannen moet je meteen dumpen. Trouwens, je hebt mij nu toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als er op een gegeven moment alleen tegen me geschreeuwd wordt, hou ik gewoon mijn bek en negeer ik je ja.
Ik probeer er gewoon rationeel over te praten, dan krijg je tenminste ook antwoorden waar je wat mee kan (als het goed is)quote:
Well, I did, eventually. En idd, dat is waar, jij!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke mannen moet je meteen dumpen. Trouwens, je hebt mij nu toch?
Het leven is niet altijd rationeel. Dan zou je een soort emotionele nullijn zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon rationeel over te praten, dan krijg je tenminste ook antwoorden waar je wat mee kan (als het goed is)
Nou, dat dus. Dan komt die grom, gaan m'n ogen op standje doden en m'n mond op slotquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als er op een gegeven moment alleen tegen me geschreeuwd wordt, hou ik gewoon mijn bek en negeer ik je ja.
Je klinkt als Medusaquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Dan komt die grom, gaan m'n ogen op standje doden en m'n mond op slot
Maar dan heb je 't dus al wel heel gek gemaakt
Gelukkig ben ik, ondanks dat ik niet schreeuw, wel een emotionele achtbaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd rationeel. Dan zou je een soort emotionele nullijn zijn.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Meestal ontplof ik even, kalmeer en praat het dan uit.
Maar goed, er is wel even ontploffingsgevaarquote:
jAMAAR STEL NOU DAT ZIJ HEEL VEEL DRAAIT IN HAAR SLAAP EN HEM DAN STEEDS SLAAT. dAT IE DAN ZACHTJES 'S OCHTENDS AL 200X GEZEGD HEEFT. eN DAT ZE DAT NU GODVERRRRDOMME VOOR DE ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
zegmaar zo van...."normale" mensen slapen rond die tijd op een doordeweekse dag.. of seksen
Dat zijn we sowieso allemaal he!quote:
die emoties voel ik allemaal heus wel van binnen, maar ik probeer die situatie dan alsnog op te lossen... dat doe je niet door te gaan bleren oid....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd rationeel. Dan zou je een soort emotionele nullijn zijn.
Ik toen hij 't uitmaakte.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een hysterische schreeuwbui gehad...
Ik haat silent treatments.quote:Ik kijk alleen heel giftig als ik boos ben en zeg dan niks meer
Sammzzzzzsssserpent!quote:
Ik ben sowieso een slechte praterquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik toen hij 't uitmaakte.
Ik schrok gewoon van mezelf
[..]
Ik haat silent treatments.
EN al helemaal zo naar bed gaan zonder gesproken te hebben.
Dat is domquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil altijd weg in een ruzie omdat ik anders dingen ga zeggen waar ik spijt van ga krijgen.
Dan kom ik na een half uurtje ofzo terug en ben ik rustig en kalm en kan ik het normaal uitpraten.
Ik mocht nooit weg van R. en dus liep het altijd hoog op.
Daar is niets mis mee bij een vrouwquote:
Pas maar op dat ik je niet in steen veranderquote:
Met je mond vol praten is ook onbeleefdquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met je mond vol praten is ook onbeleefd
Een kei dan toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet in steen verander
Dat doe ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met je mond vol praten is ook onbeleefd
Droogklootquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Staan die KUTfietsen nou nog steeds in Peking??!?!!?
Ik heb het schild van Perseus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet in steen verander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |