Knalt je hoofd net zoals het carbid van vanmiddag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met hoofdpijn is altijd prettig
je kan beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn niet dezelfde persoon hoor.
Nog niet gelukkigquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knalt je hoofd net zoals het carbid van vanmiddag?
Wat ben je toch een schatjequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
De enige vrouwen in je leven die weleens schatje tegen je zeggen
quote:
die vind ik leukquote:
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik dacht even goed uit te gaan slapen vanmorgenbeginnen die rotkoters om 8 uur alweer vuurwerk af te steken
Mijn zoon heeft afgesproken dus die is ook al wakker. Ik was helemaal verbaasd, normaal zien we hem echt niet voor 12 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaaluitslapen
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:36 schreef Samzz het volgende:
dus die paracetamol van net werkt als een tiet. Knallen en hoofdpijn is niet cool
Veel zuipen gaat het vanzelf wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopen
Rival topicquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
zo kunnen we lang van mijn topic genieten
Dat zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopen
quote:
das best fijn met zon jonkiequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaaluitslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |