Daar ben ik ook achter gekomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik kan er ook minder goed tegen, de jaren beginnen te tellen
Precies, even je gedachten leegmaken vanavond en je glas vaak vullenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop het, nogal wat stressfactoren, maar die negeren we gewoonMaar ik kan er ook minder goed tegen, de jaren beginnen te tellen
En geloof me, ik heb ertegen gevochten!quote:
Denk wel dat als ik weer zou beginnen zoals ik eerst deed, vrijdag half krat, zaterdag drie-kwart krat en zondag dan ook nog zeg 6-flesjes dat ik had dan wel weer kan hebben, ondanks dat ik dan evengoed wel compleet brak ben. Maar dat heb ik maar achter mij gelaten, mede omdat de motivatie er gewoon niet meer is. Je hebt je rijbewijs en wil dan wel eens weg met de auto en dan kan je niet rijden, je moet studeren of werken waardoor je geen of minder tijd hebt om brak te kunnen zijn etc.quote:
Ja, ik ga maar wat kleine hapjes maken voor ons vanavond. Garnalencocktail, stokbrood, krokante kipstukjes, mini-beef sateetjes..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie nog wel hoeveel ik ga drinken. Hoop nog wel dat onze duitse vriendin gaat aansluitenDat zou de avond wel compleet maken.
![]()
Straks vriendinnetje bellen om te kijken of we saampjes gaan etenen dan wordt het vast wel een leuke avond
Ik wist het omdat ik een krat kocht voor vrijdagavond en we in hetzelfde tempo dronken en ie leeg was op het einde. Gaat het om glazen in de kroeg, dan ben ik al snel de tel kwijt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Ik begrijp nooit die getallen erbij.... ik weet de volgende ochtend echt niet hoeveel ik heb gedronken hoor. alleen hoeveel geld ik nog over heb zodat ik een beetje schatting kan maken
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Ik begrijp nooit die getallen erbij.... ik weet de volgende ochtend echt niet hoeveel ik heb gedronken hoor. alleen hoeveel geld ik nog over heb zodat ik een beetje schatting kan maken
Dan ben ik dood.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.
*bookmarkt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
Maandag lease auto inleveren.![]()
Bewaar deze twitter post goed.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
Maandag lease auto inleveren.![]()
Bewaar deze twitter post goed.
quote:
Op een gegeven moment ben je de telling wel kwijt.. en anders zit je er wel flink naastquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.
Ik neem gewoon minder geld mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ik
Gadver!! doe niet zo eng!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ik
Ik zal over 4 maanden melden wanneer ik heb weer terug heb. Anders blijf je met die losse eindjes in je hoofd zitten.quote:
Wanneer vertrek je eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal over 4 maanden melden wanneer ik heb weer terug heb. Anders blijf je met die losse eindjes in je hoofd zitten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga er even vandoor, squashen. Op de valreep nog even sporten
Precies over week.quote:
Ben je blij dat ik weg ga of zo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter wordt drie en Godt verdwijnt voor vier maanden.. wat een mooie dag!
Vertrek je wel met een cliffhanger?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies over week.Nou ja en dan over een paar uurtjes.
Nog even O&N tussendoor. Nieuwjaarsborrel, auto inleveren, nog twee keer een hapje eten in de stad. Nog 1 keer hier entertainen en een tas inpakken.
Hele agenda past op 1 regel dus dat valt mee.
Wij zijn niet dezelfde persoon hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
De enige vrouwen in je leven die weleens schatje tegen je zeggen
ik schiet er helemaal vol van *neus snuit. Alweer*quote:
Dat is heus niet waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
De enige vrouwen in je leven die weleens schatje tegen je zeggen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met hoofdpijn is altijd prettig
Knalt je hoofd net zoals het carbid van vanmiddag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met hoofdpijn is altijd prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |