Ik hoop het, nogal wat stressfactoren, maar die negeren we gewoonquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan heb jij wel een fijn avondje gehad
En niet de laatste.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit was je eerste dag zonder mij vroeg.
Daar ben ik ook achter gekomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik kan er ook minder goed tegen, de jaren beginnen te tellen
Precies, even je gedachten leegmaken vanavond en je glas vaak vullenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop het, nogal wat stressfactoren, maar die negeren we gewoonMaar ik kan er ook minder goed tegen, de jaren beginnen te tellen
En geloof me, ik heb ertegen gevochten!quote:
Denk wel dat als ik weer zou beginnen zoals ik eerst deed, vrijdag half krat, zaterdag drie-kwart krat en zondag dan ook nog zeg 6-flesjes dat ik had dan wel weer kan hebben, ondanks dat ik dan evengoed wel compleet brak ben. Maar dat heb ik maar achter mij gelaten, mede omdat de motivatie er gewoon niet meer is. Je hebt je rijbewijs en wil dan wel eens weg met de auto en dan kan je niet rijden, je moet studeren of werken waardoor je geen of minder tijd hebt om brak te kunnen zijn etc.quote:
Ja, ik ga maar wat kleine hapjes maken voor ons vanavond. Garnalencocktail, stokbrood, krokante kipstukjes, mini-beef sateetjes..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie nog wel hoeveel ik ga drinken. Hoop nog wel dat onze duitse vriendin gaat aansluitenDat zou de avond wel compleet maken.
![]()
Straks vriendinnetje bellen om te kijken of we saampjes gaan etenen dan wordt het vast wel een leuke avond
Ik wist het omdat ik een krat kocht voor vrijdagavond en we in hetzelfde tempo dronken en ie leeg was op het einde. Gaat het om glazen in de kroeg, dan ben ik al snel de tel kwijt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Ik begrijp nooit die getallen erbij.... ik weet de volgende ochtend echt niet hoeveel ik heb gedronken hoor. alleen hoeveel geld ik nog over heb zodat ik een beetje schatting kan maken
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Ik begrijp nooit die getallen erbij.... ik weet de volgende ochtend echt niet hoeveel ik heb gedronken hoor. alleen hoeveel geld ik nog over heb zodat ik een beetje schatting kan maken
Dan ben ik dood.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.
*bookmarkt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
Maandag lease auto inleveren.![]()
Bewaar deze twitter post goed.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
Maandag lease auto inleveren.![]()
Bewaar deze twitter post goed.
quote:
Op een gegeven moment ben je de telling wel kwijt.. en anders zit je er wel flink naastquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn geld is meestal op na zo'n avond.
Ik neem gewoon minder geld mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ik
Gadver!! doe niet zo eng!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik steeds minder last van, ik leer me beheersen denk ik
Ik zal over 4 maanden melden wanneer ik heb weer terug heb. Anders blijf je met die losse eindjes in je hoofd zitten.quote:
Wanneer vertrek je eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal over 4 maanden melden wanneer ik heb weer terug heb. Anders blijf je met die losse eindjes in je hoofd zitten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga er even vandoor, squashen. Op de valreep nog even sporten
Precies over week.quote:
Ben je blij dat ik weg ga of zo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter wordt drie en Godt verdwijnt voor vier maanden.. wat een mooie dag!
Vertrek je wel met een cliffhanger?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies over week.Nou ja en dan over een paar uurtjes.
Nog even O&N tussendoor. Nieuwjaarsborrel, auto inleveren, nog twee keer een hapje eten in de stad. Nog 1 keer hier entertainen en een tas inpakken.
Hele agenda past op 1 regel dus dat valt mee.
Wij zijn niet dezelfde persoon hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
De enige vrouwen in je leven die weleens schatje tegen je zeggen
ik schiet er helemaal vol van *neus snuit. Alweer*quote:
Dat is heus niet waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met hoofdpijn is altijd prettig
Knalt je hoofd net zoals het carbid van vanmiddag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met hoofdpijn is altijd prettig
je kan beterquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij zijn niet dezelfde persoon hoor.
Nog niet gelukkigquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knalt je hoofd net zoals het carbid van vanmiddag?
Wat ben je toch een schatjequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
die vind ik leukquote:
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik dacht even goed uit te gaan slapen vanmorgenbeginnen die rotkoters om 8 uur alweer vuurwerk af te steken
Mijn zoon heeft afgesproken dus die is ook al wakker. Ik was helemaal verbaasd, normaal zien we hem echt niet voor 12 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaaluitslapen
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:36 schreef Samzz het volgende:
dus die paracetamol van net werkt als een tiet. Knallen en hoofdpijn is niet cool
Veel zuipen gaat het vanzelf wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopen
Rival topicquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
zo kunnen we lang van mijn topic genieten
Dat zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik net vragen.... gelukkig maar want vanmiddag/vannacht wil je echt niet met hoofdpijn rondlopen
quote:
das best fijn met zon jonkiequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n ventje stond vanmorgen pas om kwart over zeven aan m'n bed ipv een uur eerder zoals normaaluitslapen
Dat is kutquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Mijn schuin-onder buren hadden weer eens flinke ruzie om half 4 snachts![]()
waarom heb ik dan geen zin/durf ik niet naar beneden te lopen om er eens wat van te zeggen
Ik heb nog wel wat rook/stinkbommenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
waarom heb ik dan geen zin/durf ik niet naar beneden te lopen om er eens wat van te zeggen
Echt een half uur lang getier en geschreeuw en het dichtgooien van deurenquote:
heyquote:
Politie bellen als het weer gebeurt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt een half uur lang getier en geschreeuw en het dichtgooien van deuren
en omdat je dan wakker wordt moet je natuurlijk ook weer naar de wc en je koude bed verlaten
Volgens mij zullen die weinig doen en eerst aangeven dat je zelf langs moet.quote:
Hmmm, daar maak je niet echt vrienden mee, beter kan ze eerst overdag naar de buren lopen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Politie bellen als het weer gebeurt?
Jawel, ze komen gewoon meteenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zullen die weinig doen en eerst aangeven dat je zelf langs moet.
Ze zullen mij niet snel iets doen als je daar aan komt kloppen..
Waarschijnlijk omdat het toch niet helptquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Lol ja idd. En dan niet begrijpen dat de buurt niet zit te wachten om ervan mee te genietenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarschijnlijk omdat het toch niet helpt![]()
Vriendin van een vriend van me vindt dat ook gewoon 'normaal' en snapt ook niet dat de buurvrouw wel eens komt klagen als ze weer een van haar schreeuwsessies geeft. "Ja, in een relatie heb je toch wel eens ruzie? Dat moet ze begrijpen, zij heeft makkelijk praten als single."![]()
Gok alleen dat ze in the heat of the moment wel vergeten dat ik ben langs geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, daar maak je niet echt vrienden mee, beter kan ze eerst overdag naar de buren lopen.
Nee, ze komen meteen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij zullen die weinig doen en eerst aangeven dat je zelf langs moet.
Ze zullen mij niet snel iets doen als je daar aan komt kloppen..
Kutluiquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol ja idd. En dan niet begrijpen dat de buurt niet zit te wachten om ervan mee te genieten
het is daar nu 10uquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet dat nooit he. Is het in Engeland een uur vroeger of een uur later?
Moet dat dan? Nachtrust is mij redelijk heilig. Ik zou ook eerst zelf gaan, maar een keer houdt het op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, daar maak je niet echt vrienden mee, beter kan ze eerst overdag naar de buren lopen.
[..]
Jawel, ze komen gewoon meteen(studentenhuis, dus ik spreek uit ervaring)
bij jou durven zequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Snap alleen niet dat m'n onderburen nog niet geklaagd hebben, want dat doen ze bij mij nog wel snel soms
Of ze hebben het gedaan maar doen die buren er niks mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Snap alleen niet dat m'n onderburen nog niet geklaagd hebben, want dat doen ze bij mij nog wel snel soms
Mmisschien durven ze nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |