Ja, daar ben ik ook goed in, the silent treatmentquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een hysterische schreeuwbui gehad... Ik kijk alleen heel giftig als ik boos ben en zeg dan niks meer
Ik ben wel vrouw ja. Gewoon wat minder irritant dan de gemiddelde vrouw.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je wel vrouw?
Een vrouw die bij elk beetje stemverhoging al gaat huilen is ook rete irritant.
Die zou je echt wel op hun smoel willen slaan.
Mwah. Kan wel opluchtenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar schreeuwen bereik je weinig mee
Zijn er geen vrouwen in Azië?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel vrouw ja. Gewoon wat minder irritant dan de gemiddelde vrouw.
Mis je me al?
Ja, en dan tegen de man zeggen: "we praten nooit"quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook goed in, the silent treatment
Nee alleen mannen die eruit zien als vrouw.quote:
Ik ben alleen temperamentvol in positieve emoties. In geluk, genot, niet in woede.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar schreeuwen bereik je weinig mee
Je moet eens uit de achterhoek komen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee alleen mannen die eruit zien als vrouw.
en toen uitgesproken of uitleg gekregen hoe je moest lopen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:10 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel eens de deur uitgelopen tijdens een ruzie trouwens. Maar toen deed ik de deur zachtjes dicht.
En stond ik tien minuten later weer op de stoep omdat ik de bushalte niet meer kon vinden.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet eens uit de achterhoek komen.
Ik mocht weer naar binnen toe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
en toen uitgesproken of uitleg gekregen hoe je moest lopen?
Bij mij komt er dan eerst zo'n dierlijke grom en dan ben ik stilquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook goed in, the silent treatment
hmm, dat is nasty, dan weet een man niet wat er aan de hand is *bang kijkt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een hysterische schreeuwbui gehad... Ik kijk alleen heel giftig als ik boos ben en zeg dan niks meer
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij komt er dan eerst zo'n dierlijke grom en dan ben ik stil
+1quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef L-E het volgende:
The silent treatment vind ik zo erg. Praat met me, zeg wat er is, maar dat gemuts vind ik vreselijk.
Nou als er op een gegeven moment alleen tegen me geschreeuwd wordt, hou ik gewoon mijn bek en negeer ik je ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef L-E het volgende:
The silent treatment vind ik zo erg. Praat met me, zeg wat er is, maar dat gemuts vind ik vreselijk.
Dat is dus ipv het hysterisch schreeuwen en met deuren slaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is nasty, dan weet een man niet wat er aan de hand is *bang kijkt*
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:14 schreef L-E het volgende:
Zulke mannen moet je meteen dumpen. Trouwens, je hebt mij nu toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als er op een gegeven moment alleen tegen me geschreeuwd wordt, hou ik gewoon mijn bek en negeer ik je ja.
Ik probeer er gewoon rationeel over te praten, dan krijg je tenminste ook antwoorden waar je wat mee kan (als het goed is)quote:
Well, I did, eventually. En idd, dat is waar, jij!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Zulke mannen moet je meteen dumpen. Trouwens, je hebt mij nu toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |