Het leven is niet altijd rationeel. Dan zou je een soort emotionele nullijn zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon rationeel over te praten, dan krijg je tenminste ook antwoorden waar je wat mee kan (als het goed is)
Nou, dat dus. Dan komt die grom, gaan m'n ogen op standje doden en m'n mond op slotquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als er op een gegeven moment alleen tegen me geschreeuwd wordt, hou ik gewoon mijn bek en negeer ik je ja.
Je klinkt als Medusaquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Dan komt die grom, gaan m'n ogen op standje doden en m'n mond op slot
Maar dan heb je 't dus al wel heel gek gemaakt
Gelukkig ben ik, ondanks dat ik niet schreeuw, wel een emotionele achtbaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd rationeel. Dan zou je een soort emotionele nullijn zijn.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Meestal ontplof ik even, kalmeer en praat het dan uit.
Maar goed, er is wel even ontploffingsgevaarquote:
jAMAAR STEL NOU DAT ZIJ HEEL VEEL DRAAIT IN HAAR SLAAP EN HEM DAN STEEDS SLAAT. dAT IE DAN ZACHTJES 'S OCHTENDS AL 200X GEZEGD HEEFT. eN DAT ZE DAT NU GODVERRRRDOMME VOOR DE ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
zegmaar zo van...."normale" mensen slapen rond die tijd op een doordeweekse dag.. of seksen
Dat zijn we sowieso allemaal he!quote:
die emoties voel ik allemaal heus wel van binnen, maar ik probeer die situatie dan alsnog op te lossen... dat doe je niet door te gaan bleren oid....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd rationeel. Dan zou je een soort emotionele nullijn zijn.
Ik toen hij 't uitmaakte.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een hysterische schreeuwbui gehad...
Ik haat silent treatments.quote:Ik kijk alleen heel giftig als ik boos ben en zeg dan niks meer
Sammzzzzzsssserpent!quote:
Ik ben sowieso een slechte praterquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik toen hij 't uitmaakte.
Ik schrok gewoon van mezelf
[..]
Ik haat silent treatments.
EN al helemaal zo naar bed gaan zonder gesproken te hebben.
Dat is domquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil altijd weg in een ruzie omdat ik anders dingen ga zeggen waar ik spijt van ga krijgen.
Dan kom ik na een half uurtje ofzo terug en ben ik rustig en kalm en kan ik het normaal uitpraten.
Ik mocht nooit weg van R. en dus liep het altijd hoog op.
Daar is niets mis mee bij een vrouwquote:
Pas maar op dat ik je niet in steen veranderquote:
Met je mond vol praten is ook onbeleefdquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met je mond vol praten is ook onbeleefd
Een kei dan toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet in steen verander
Dat doe ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met je mond vol praten is ook onbeleefd
Droogklootquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Staan die KUTfietsen nou nog steeds in Peking??!?!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |