Ik werk voor een zorgverzekeraar dus heb morgen 8 uur lang alleen maar mensen aan de telefoon die nog op het laatste nippertje iets willen wijzigen aan hun polisquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar vaak heerst er wel een uitgelaten sfeer rond deze tijd.. Dat maakt het dan weer niet iets leuker..
Thanks for the reminder.... ik moet ook nog wat aanpassenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk voor een zorgverzekeraar dus heb morgen 8 uur lang alleen maar mensen aan de telefoon die nog op het laatste nippertje iets willen wijzigen aan hun polis
Gister en vandaag was gekkenhuis, niet normaal
Maar wel leuke sfeer idd
Ik ook. En als dat voor mij geen probleem is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar opaik ga morgen keihard feesten
niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar vaak heerst er wel een uitgelaten sfeer rond deze tijd.. Dat maakt het dan weer niet iets leuker..
ik ga ongetwijfeld veeeeel harderquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ook. En als dat voor mij geen probleem is...
Ik moet verplicht vanaf 21.00 aan de drank morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ongetwijfeld veeeeel harder
Bye bye ....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Ja. Bedtijd dus.
Slaap lekker liefjes![]()
en niet zo liefjes
![]()
Jij mag datquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef Samzz het volgende:
Ik beschouw mezelf voor het gemak maar als liefje
Slaap lekker, Yuuks
Verplicht?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik moet verplicht vanaf 21.00 aan de drank morgenMaar ik verwacht dat jij veul harder gaat
Byequote:
Thanks..quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verplicht?
Have fun
[..]
ByeI'll try
Jij ook he
Er is veel drank ingeslagen,dus ik kreeg te horen dat het verplicht zuipen isquote:
wat hebben we het zwaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik moet verplicht vanaf 21.00 aan de drank morgenMaar ik verwacht dat jij veul harder gaat
Voor iedereen 1?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat hebben we het zwaar![]()
ik hoorde net dat een van mijn gasten voor iedereen een flesje champagne meeneemt om te nuttigen tijdens het vuurwerk kijken![]()
heb er zooooooon zin in
quote:
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook maar een poging doen. M'n hoofdpijn komt weer opzetten. Trusten, sweeties
Slaap lekker meisje....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook maar een poging doen. M'n hoofdpijn komt weer opzetten. Trusten, sweeties
Zeker van die goedkope bocht die niet eens uit Champagne komt....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jup
en daarna lekker door de stad in
ik dacht piper en heidsieck te horenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker van die goedkope bocht die niet eens uit Champagne komt....
slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Samzz het volgende:
pats vriendje dus....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht piper en heidsieck te horen
Zwaar...maar de alcohol maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat hebben we het zwaar![]()
ik hoorde net dat een van mijn gasten voor iedereen een flesje champagne meeneemt om te nuttigen tijdens het vuurwerk kijken![]()
heb er zooooooon zin in
ja daaromquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zwaar...maar de alcohol maakt een hoop goed
Dan mag het geen champagne heten, dan is het mousserende wijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker van die goedkope bocht die niet eens uit Champagne komt....
mag ik nu iets vertellen over roséquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan mag het geen champagne heten, dan is het mousserende wijn
hey, leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik nu iets vertellen over rosé?
Heb je weer werk? Chickie? Leven van iemand gejat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, leven is een groot woord, ik kom de tijd door.
Nee, dat al helemaal niet, nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je weer werk? Chickie? Leven van iemand gejat?
Vuurwerk uit Polen is op zich niet heel logisch, de meesten halen het toch uit Duitsland of Belgiëquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, had leuker geweest als het echt was....
Omdat het daar ook niet zo makkelijk te krijgen is, gek genoeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vuurwerk uit Polen is op zich niet heel logisch, de meesten halen het toch uit Duitsland of België
Als ik nou dat 0900 dinges nummer bel van Zilveren kruis, ben ik dus naar jou?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk voor een zorgverzekeraar dus heb morgen 8 uur lang alleen maar mensen aan de telefoon die nog op het laatste nippertje iets willen wijzigen aan hun polis
Gister en vandaag was gekkenhuis, niet normaal
Maar wel leuke sfeer idd
relaxed, nu weekend?quote:
iig morgen vrij, zaterdag is nog maar de vraag.. Maar eerder dan 2 uur zal het niet worden..quote:
Ik verdiep me nooit zoveel in dat soort vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het daar ook niet zo makkelijk te krijgen is, gek genoeg.
Ik heb een vriendin gehad die er vandaan kwam, dan kom je er wel eens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verdiep me nooit zoveel in dat soort vuurwerk.
Die is gaaf! Maar 30 euroquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
iig morgen vrij, zaterdag is nog maar de vraag.. Maar eerder dan 2 uur zal het niet worden..
En ik wil deze:
http://www.ditverzinjenie(...)Bproductadvertenties
Dan wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die er vandaan kwam, dan kom je er wel eens.
[..]
Mjah, zo vaak draag ik toch geen horloge, eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die er vandaan kwam, dan kom je er wel eens.
[..]
Die is gaaf! Maar 30 eurokan nooit veel soeps wezen
het is een bijzonder landquote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil ooit nog een keer naar Auschwitzquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is een bijzonder landik zou er niet uit mezelf gaan wonen, maar voor haar was het ook geen probleem geweest.
Ik draag horloges per stuk ook niet veel, maar heb er altijd eentje om. Alleen de meeste van mn bandjes zijn al duurder dan dit horlogequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zo vaak draag ik toch geen horloge, eigenlijk nooit![]()
Dus slijten zal ie toch niet veel..
De grap is dat ik daar dus nog nooit ben geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil ooit nog een keer naar Auschwitz
Ik wil er nog een keer heen. Net als dat ik ook nog een keer naar de Noordkaap wil.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De grap is dat ik daar dus nog nooit ben geweestik heb veel van polen gezien, maar dat niet.
Noordkaap is gaaf om heen te gaan, maar dat moet je dan lekker met de auto doen, de kaap zelf is niet zo boeiend. Neem een ruim budgetquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil er nog een keer heen. Net als dat ik ook nog een keer naar de Noordkaap wil.
Kantoor pik hequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:26 schreef RealZeus het volgende:
Ik draag nooit horloges , ik sloop ze binnen no time doordat ik ergens achter blijf haken.
Dat was ik ook echt wel van plan. En ja, daar is het wachten ook op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Noordkaap is gaaf om heen te gaan, maar dat moet je dan lekker met de auto doen, de kaap zelf is niet zo boeiend. Neem een ruim budget
[..]
Kantoor pik heen als ik aan auto's oid sleutel, dan heb ik daar een klus horloge voor
En anders is er altijd de gsm nog..quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was ik ook echt wel van plan. En ja, daar is het wachten ook op.
Ik ben chauffeur en dan is het niet handig. Ook niet nodig trouwens want elke auto heeft wel een klokje.
klopt, op mn pc zit er ook een, heb er meestal 2 aan staan en mn telefoon ernaast, dus klokjes genoegquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was ik ook echt wel van plan. En ja, daar is het wachten ook op.
Ik ben chauffeur en dan is het niet handig. Ook niet nodig trouwens want elke auto heeft wel een klokje.
En de boordcomputer en de tachograafquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En anders is er altijd de gsm nog..
Ook die nog jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En de boordcomputer en de tachograaf
En collega's met horloges..!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:47 schreef PeuRac het volgende:
vergeet de radio nieten eventueel de navi
laat t verzamelen maar aan mij overquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En collega's met horloges..!
En dan wil ik een horloge kopen
Navigatiequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:47 schreef PeuRac het volgende:
vergeet de radio nieten eventueel de navi
Uiteraard, toch misbruik ik de DomDom ook wel eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Navigatie![]()
Een echte chauffeur navigeert met kaart en stratenboek.
Dat kan ik niet maken, bus aan de kant zetten en in stratenboek gluren of ik wel goed ben afgeslagenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Navigatie![]()
Een echte chauffeur navigeert met kaart en stratenboek.
quote:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, dames en LDG, ik ga m'n bed in, Oudjaarsdag wordt laaaaang.
Dat doe ik alleen als ik midden in een drukke stad moet zijn, voor de rest pak ik de kaart.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, toch misbruik ik de DomDom ook wel eens
goeie geluidskwaliteit zegquote:
Nee, maar ik kan dat soort dingen redelijk goed onthouden als ik het voor de rit bekijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken, bus aan de kant zetten en in stratenboek gluren of ik wel goed ben afgeslagen
ik voornamelijk als ik ergens weg moet of onverwacht een route wijziging heb.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik midden in een drukke stad moet zijn, voor de rest pak ik de kaart.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dat soort dingen redelijk goed onthouden als ik het voor de rit bekijk.
In Nederland gebruik ik de wegenkaart echt zelden. Hooguit het stratenboek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik voornamelijk als ik ergens weg moet of onverwacht een route wijziging heb.
[..]
Dat heb ik ookeen hele dag incl in de stad zonder navi
net zoveel als ik aan het stratenboekquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en wat hebben wij aan die info?
Moet je er wat aan doenquote:
Ik heb niet eens een stratenboekquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In Nederland gebruik ik de wegenkaart echt zelden. Hooguit het stratenboek.
Ik niet, als je met het stratenboek navigeert onthoud je het veel beter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet eens een stratenboekMet het chauffeuren kwam ik al veel in centra. En meestal pak ik dan toch ff de DomDom
quote:Because I haven't produced a screaming, bank account draining little poop machine, who's gonna grow up to hate me
Eergisteren Slash Live in Manchester op mp3 gedownload.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goeie geluidskwaliteit zegtof
slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:13 schreef littledrummergirl het volgende:
nou mannenik ga weer lekker met mn dekentje knuffelen. Slaap lekker allemaal
![]()
oh en yips, ik drink je er keihard uit![]()
Klopt, maar ik pak em ook als routeplanner, niet voor de naviquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet, als je met het stratenboek navigeert onthoud je het veel beter.
Daar zou ik niet op rekenenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:13 schreef littledrummergirl het volgende:
nou mannenik ga weer lekker met mn dekentje knuffelen. Slaap lekker allemaal
![]()
oh en yips, ik drink je er keihard uit![]()
Routes plan ik bij voorkeur zelf, dan zit er namelijk nog logica in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar ik pak em ook als routeplanner, niet voor de navi
Ik heb meestal maar 1 afspraak op een dag buiten de deur, als ik al weg ga. Dus zoveel valt er niet te plannen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Routes plan ik bij voorkeur zelf, dan zit er namelijk nog logica in.
Ow.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb meestal maar 1 afspraak op een dag buiten de deur, als ik al weg ga. Dus zoveel valt er niet te plannen.
Ik heb voornamelijk een kantoor baan hequote:
Een route is bij mij meerdere adressen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk een kantoor baan heIk ga wel naar klanten toe, maar dat is dan meestal voor overleg en dan ga ik niet nog eens ergens anders ook langs. Dan loopt alles door elkaar als ik het moet verwerken.
uiteraard, ik gebruik ook de kaart zoveel mogelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een route is bij mij meerdere adressen.Vandaar. Nee, ik doe echt zoveel mogelijk op de kaart. Als je ziet waar die navigatiemiepen je soms langs sturen.
In Nederland gebruik ik mijn hoofd. Maar goed, dat ken ik qua hoofdwegennet op mijn duimpje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
uiteraard, ik gebruik ook de kaart zoveel mogelijk.
Is het ECHT de laatste?quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
YUUUUUUUUUUUUKI! goede morgen deze laatste morgen van 2010!
i.quote:
Snuit!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
YUUUUUUUUUUUUKI! goede morgen deze laatste morgen van 2010!
Optimistenquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee, je hebt nog 15,5 uur! geniet geniet geniet!
2011 ga ik iets meer van genietenquote:The dictionary is the only place where success comes before work
Je hebt mij leren kennenquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik moet er ook een beetje van huilen..
Het is zo een mooi jaar geweest![]()
![]()
![]()
Op tijd naar bed staat bij mij in de agenda, heb geen wilde plannen voor vanavond, misschien nog even bij buren aankloppen..quote:
Dat is beter dan een feestje vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op tijd naar bed staat bij mij in de agenda, heb geen wilde plannen voor vanavond, misschien nog even bij buren aankloppen..
Maar morgen.. rond deze tijd.. dan sta ik op de piste in winterbergen![]()
![]()
![]()
Hoera!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in 2010 ein-de-lijk in de VS geweest
vorig jaar ook gedaan, nog even geborreld bij de buren, die hadden een groot feest, bijtijds naar bed... en dan die eerste tracks neerzetten.. heeeeeeeelemaal lege pistes daar.. in het nieuwe jaar... zo geil! Dan gaat Snuitje daar met een strak plassertje als een dolle naar beneden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is beter dan een feestje vanavond
dat kan je elke ochtend als je vroeg bentquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
en dan die eerste tracks neerzetten..
Ik ga naar missbquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef rival het volgende:
Vanavond leuk feestje in Amsterdam!
en dan is er weer een jaar voorbij.. Een mooi jaar. maar druk. teveel gewerkt en te weinig genoten.
Maarja
[..]
2011 ga ik iets meer van genieten
Wat gaan jullie doen vanavond?
Amsterdam is redelijk groot volgens mij.quote:
maar maar maar.. van 2011!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan je elke ochtend als je vroeg bent
Daar zou ik me ook wel vermakenquote:
Wel als jij ook naar nikki gaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Amsterdam is redelijk groot volgens mij.Ik weet niet hoe groot de kans is dat ik jou tegen kom. Niet extreem groot denk ik.
So Truequote:Op vrijdag 31 december 2010 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar maar maar.. van 2011!!!!![]()
Heel weinig drinken bij een vriendin van mequote:
Dan geloof je me nietquote:
Sorry hoorquote:
Feestje op een bootje op het ijquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee wie/wat dat is dus ik denk het niet.
IK moet het vanavond doen met een halve krat bier en 1 fles rode wodka.quote:
quote:[..]
Feestje op een bootje op het ij
12 bier en een fles wodka, arme jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK moet het vanavond doen met een halve krat bier en 1 fles rode wodka.
Ik hoop dus heel hard dat die vriendin nog drank bijhaalt voor me.
Ik moest wel lachen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
12 bier en een fles wodka, arme jij
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:13 schreef Yuki het volgende:
Op naar gekkenhuis drukte op het werk
Dag liefjesfijne dag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |