Is het ECHT de laatste?quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
YUUUUUUUUUUUUKI! goede morgen deze laatste morgen van 2010!
i.quote:
Snuit!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
YUUUUUUUUUUUUKI! goede morgen deze laatste morgen van 2010!
Optimistenquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee, je hebt nog 15,5 uur! geniet geniet geniet!
2011 ga ik iets meer van genietenquote:The dictionary is the only place where success comes before work
Je hebt mij leren kennenquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik moet er ook een beetje van huilen..
Het is zo een mooi jaar geweest![]()
![]()
![]()
Op tijd naar bed staat bij mij in de agenda, heb geen wilde plannen voor vanavond, misschien nog even bij buren aankloppen..quote:
Dat is beter dan een feestje vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op tijd naar bed staat bij mij in de agenda, heb geen wilde plannen voor vanavond, misschien nog even bij buren aankloppen..
Maar morgen.. rond deze tijd.. dan sta ik op de piste in winterbergen![]()
![]()
![]()
Hoera!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in 2010 ein-de-lijk in de VS geweest
vorig jaar ook gedaan, nog even geborreld bij de buren, die hadden een groot feest, bijtijds naar bed... en dan die eerste tracks neerzetten.. heeeeeeeelemaal lege pistes daar.. in het nieuwe jaar... zo geil! Dan gaat Snuitje daar met een strak plassertje als een dolle naar beneden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is beter dan een feestje vanavond
dat kan je elke ochtend als je vroeg bentquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
en dan die eerste tracks neerzetten..
Ik ga naar missbquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef rival het volgende:
Vanavond leuk feestje in Amsterdam!
en dan is er weer een jaar voorbij.. Een mooi jaar. maar druk. teveel gewerkt en te weinig genoten.
Maarja
[..]
2011 ga ik iets meer van genieten
Wat gaan jullie doen vanavond?
Amsterdam is redelijk groot volgens mij.quote:
maar maar maar.. van 2011!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan je elke ochtend als je vroeg bent
Daar zou ik me ook wel vermakenquote:
Wel als jij ook naar nikki gaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Amsterdam is redelijk groot volgens mij.Ik weet niet hoe groot de kans is dat ik jou tegen kom. Niet extreem groot denk ik.
So Truequote:Op vrijdag 31 december 2010 08:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar maar maar.. van 2011!!!!![]()
Heel weinig drinken bij een vriendin van mequote:
Dan geloof je me nietquote:
Sorry hoorquote:
Feestje op een bootje op het ijquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee wie/wat dat is dus ik denk het niet.
IK moet het vanavond doen met een halve krat bier en 1 fles rode wodka.quote:
quote:[..]
Feestje op een bootje op het ij
12 bier en een fles wodka, arme jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK moet het vanavond doen met een halve krat bier en 1 fles rode wodka.
Ik hoop dus heel hard dat die vriendin nog drank bijhaalt voor me.
Ik moest wel lachen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
12 bier en een fles wodka, arme jij
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:13 schreef Yuki het volgende:
Op naar gekkenhuis drukte op het werk
Dag liefjesfijne dag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |