Ik werk voor een zorgverzekeraar dus heb morgen 8 uur lang alleen maar mensen aan de telefoon die nog op het laatste nippertje iets willen wijzigen aan hun polisquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar vaak heerst er wel een uitgelaten sfeer rond deze tijd.. Dat maakt het dan weer niet iets leuker..
Thanks for the reminder.... ik moet ook nog wat aanpassenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk voor een zorgverzekeraar dus heb morgen 8 uur lang alleen maar mensen aan de telefoon die nog op het laatste nippertje iets willen wijzigen aan hun polis
Gister en vandaag was gekkenhuis, niet normaal
Maar wel leuke sfeer idd
Ik ook. En als dat voor mij geen probleem is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar opaik ga morgen keihard feesten
niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk je doet maar vaak heerst er wel een uitgelaten sfeer rond deze tijd.. Dat maakt het dan weer niet iets leuker..
ik ga ongetwijfeld veeeeel harderquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ook. En als dat voor mij geen probleem is...
Ik moet verplicht vanaf 21.00 aan de drank morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ongetwijfeld veeeeel harder
Bye bye ....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
Ja. Bedtijd dus.
Slaap lekker liefjes![]()
en niet zo liefjes
![]()
Jij mag datquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:47 schreef Samzz het volgende:
Ik beschouw mezelf voor het gemak maar als liefje
Slaap lekker, Yuuks
Verplicht?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik moet verplicht vanaf 21.00 aan de drank morgenMaar ik verwacht dat jij veul harder gaat
Byequote:
Thanks..quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verplicht?
Have fun
[..]
ByeI'll try
Jij ook he
Er is veel drank ingeslagen,dus ik kreeg te horen dat het verplicht zuipen isquote:
wat hebben we het zwaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik moet verplicht vanaf 21.00 aan de drank morgenMaar ik verwacht dat jij veul harder gaat
Voor iedereen 1?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat hebben we het zwaar![]()
ik hoorde net dat een van mijn gasten voor iedereen een flesje champagne meeneemt om te nuttigen tijdens het vuurwerk kijken![]()
heb er zooooooon zin in
quote:
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook maar een poging doen. M'n hoofdpijn komt weer opzetten. Trusten, sweeties
Slaap lekker meisje....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook maar een poging doen. M'n hoofdpijn komt weer opzetten. Trusten, sweeties
Zeker van die goedkope bocht die niet eens uit Champagne komt....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jup
en daarna lekker door de stad in
ik dacht piper en heidsieck te horenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker van die goedkope bocht die niet eens uit Champagne komt....
slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef Samzz het volgende:
pats vriendje dus....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht piper en heidsieck te horen
Zwaar...maar de alcohol maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat hebben we het zwaar![]()
ik hoorde net dat een van mijn gasten voor iedereen een flesje champagne meeneemt om te nuttigen tijdens het vuurwerk kijken![]()
heb er zooooooon zin in
ja daaromquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zwaar...maar de alcohol maakt een hoop goed
Dan mag het geen champagne heten, dan is het mousserende wijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker van die goedkope bocht die niet eens uit Champagne komt....
mag ik nu iets vertellen over roséquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan mag het geen champagne heten, dan is het mousserende wijn
hey, leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik nu iets vertellen over rosé?
Heb je weer werk? Chickie? Leven van iemand gejat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, leven is een groot woord, ik kom de tijd door.
Nee, dat al helemaal niet, nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je weer werk? Chickie? Leven van iemand gejat?
Vuurwerk uit Polen is op zich niet heel logisch, de meesten halen het toch uit Duitsland of Belgiëquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nah, had leuker geweest als het echt was....
Omdat het daar ook niet zo makkelijk te krijgen is, gek genoeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vuurwerk uit Polen is op zich niet heel logisch, de meesten halen het toch uit Duitsland of België
Als ik nou dat 0900 dinges nummer bel van Zilveren kruis, ben ik dus naar jou?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk voor een zorgverzekeraar dus heb morgen 8 uur lang alleen maar mensen aan de telefoon die nog op het laatste nippertje iets willen wijzigen aan hun polis
Gister en vandaag was gekkenhuis, niet normaal
Maar wel leuke sfeer idd
relaxed, nu weekend?quote:
iig morgen vrij, zaterdag is nog maar de vraag.. Maar eerder dan 2 uur zal het niet worden..quote:
Ik verdiep me nooit zoveel in dat soort vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het daar ook niet zo makkelijk te krijgen is, gek genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |