Ja, zijn goede foto'squote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef kres het volgende:
[..]
Vind het beetje hoog van de toren blazen om me zelf nou meteen een fotograaf te noemen maar ik doe zeker mijn best.
Alles wat je in mijn fobo ziet is door mij gemaakt. Ik heb ook nog paar andere shoots gedaan maar is niet echt Fok materiaal,
Belasting betalen en poepen MOET je.... Rest is allemaal optioneel.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er iets aan te doen?
Met mij goed. Moet naar bed, heb alleen geen zin.
Zeker weer herhalingquote:
Die staat in mijn foboquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Yuki het volgende:
Huppel!!
Deze had ik nog niet gezien
[ afbeelding ]
Hoe lang moet je geduld hebben?quote:
zonder spiegelreflex is het sowieso héél lastig goede foto's te schietenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zijn goede foto'sFotograferen is sowieso echt een kunst op zich... Ik schiet met veel geluk een keer een leuk plaatje
Uhuh.quote:
Wat een kul!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
zonder spiegelreflex is het sowieso héél lastig goede foto's te schieten
Ik heb het over spiegelreflexquote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat het vaak wel... Je schiet een hele serie en daar hou je dan 3 a 4 mooie plaatjes aan over.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zijn goede foto'sFotograferen is sowieso echt een kunst op zich... Ik schiet met veel geluk een keer een leuk plaatje
Ruim een maand. Als alles meezit. En dat zat het tot nu toe niet echtquote:
je hebt er zelf een?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over spiegelreflex
Ik kan je een foto laten zien die redelijk gelukt is *zoeken gaat
onzin.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar moet je precies op wachten als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Yuki het volgende:
Ruim een maand. Als alles meezit. En dat zat het tot nu toe niet echt
Vakantie.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar moet je precies op wachten als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |