Ja, zijn goede foto'squote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef kres het volgende:
[..]
Vind het beetje hoog van de toren blazen om me zelf nou meteen een fotograaf te noemen maar ik doe zeker mijn best.
Alles wat je in mijn fobo ziet is door mij gemaakt. Ik heb ook nog paar andere shoots gedaan maar is niet echt Fok materiaal,
Belasting betalen en poepen MOET je.... Rest is allemaal optioneel.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er iets aan te doen?
Met mij goed. Moet naar bed, heb alleen geen zin.
Zeker weer herhalingquote:
Die staat in mijn foboquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Yuki het volgende:
Huppel!!
Deze had ik nog niet gezien
[ afbeelding ]
Hoe lang moet je geduld hebben?quote:
zonder spiegelreflex is het sowieso héél lastig goede foto's te schietenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zijn goede foto'sFotograferen is sowieso echt een kunst op zich... Ik schiet met veel geluk een keer een leuk plaatje
Uhuh.quote:
Wat een kul!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
zonder spiegelreflex is het sowieso héél lastig goede foto's te schieten
Ik heb het over spiegelreflexquote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat het vaak wel... Je schiet een hele serie en daar hou je dan 3 a 4 mooie plaatjes aan over.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zijn goede foto'sFotograferen is sowieso echt een kunst op zich... Ik schiet met veel geluk een keer een leuk plaatje
Ruim een maand. Als alles meezit. En dat zat het tot nu toe niet echtquote:
je hebt er zelf een?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over spiegelreflex
Ik kan je een foto laten zien die redelijk gelukt is *zoeken gaat
onzin.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar moet je precies op wachten als ik vragen mag?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Yuki het volgende:
Ruim een maand. Als alles meezit. En dat zat het tot nu toe niet echt
Vakantie.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar moet je precies op wachten als ik vragen mag?
quote:
jeejquote:
Waar ga je naartoe op vakantie?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Yuki het volgende:
Vakantie.
Lang verhaal. Laten we het erop houden dat ik er héél nodig uit moet, en ik nu minimaal 2 weken langer moet wachten dan gepland. Als het dan al kan.
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef STING het volgende:
[..]
Je oom heeft die foto met Rio genomen?
Die hele hoge, waar je je steeds op laat jagenquote:
Maar wel met die fotocamera genomen dan? Of dat ook niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeM'n oom is een nog slechtere fotograaf dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja iddquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat het vaak wel... Je schiet een hele serie en daar hou je dan 3 a 4 mooie plaatjes aan over.
Hoe kan dat nou, want hij heeft een spiegelreflexcamera?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef Samzz het volgende:
NeeM'n oom is een nog slechtere fotograaf dan ik
Nee, ook niet. Met een canon nogwattes met groothoek lens of zoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef STING het volgende:
[..]
Maar wel met die fotocamera genomen dan? Of dat ook niet?
Hij heeft er drie, met 3000 verschillende lenzenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, want hij heeft een spiegelreflexcamera?
Ik heb er ook een dus ben ik ook een goede fotograaf..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, want hij heeft een spiegelreflexcamera?
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die hele hoge, waar je je steeds op laat jagen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Samzz het volgende:
Die is gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die's gephotoshopt ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik ook, en een heleboel objectieven en een flitser.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef kres het volgende:
Ik heb er ook een dus ben ik ook een goede fotograaf..
niet helemaal scherp, jammer. verder wel een mooie beetje standaard piccieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze![]()
Hihi je zei roffaquote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wil jij nog wel feesten in roffa morgen?
Alleen de achtergrond is helemaal zwart gemaakt. In de originele foto zag je het licht door het raam:quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat het vaak wel... Je schiet een hele serie en daar hou je dan 3 a 4 mooie plaatjes aan over.
Vind het natuurlijker overkomen ..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de achtergrond is helemaal zwart gemaakt. In de originele foto zag je het licht door het raam:
[ afbeelding ]
hij heeft op het verkeerde scherpgesteld. niet op het oog, maar op het riempje, dat maakt hem veel minder mooi vind ik. sorry.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de achtergrond is helemaal zwart gemaakt. In de originele foto zag je het licht door het raam:
[ afbeelding ]
Hij is scherpgesteld op de neus, idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef dawg het volgende:
[..]
niet helemaal scherp, jammer. verder wel een mooie beetje standaard piccie
The rule of thirds...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft op het verkeerde scherpgesteld. niet op het oog, maar op het riempje, dat maakt hem veel minder mooi vind ik. sorry.
dat was om n punt te maken my dear boyquote:
Nee joh, da's heel wat anders.quote:
Smoesjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat was om n punt te maken my dear boy
Dr zijn veel meer regels, hmm, in januari maar eens alles naar Utrecht halenquote:
Ja maar ook met het scherp stellen op de juiste punten...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr zijn veel meer regels, hmm, in januari maar eens alles naar Utrecht halen
Overigens heeft dat wat jij noemt te maken met het uitlijnen van het onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
Laat mij nou trots zijn op m'n foto, stelletje zeiksnorren
Niet helemaal. Rule of thirds gaat over vlakverdeling. Daarnaast is het menseigen om bij foto's van mensen of dieren als eerst naar de ogen te kijken. Als die niet scherp zijn, dan 'klopt' de foto niet. Terecht punt van dawg dus dat het bij deze foto jammer is dat de focus niet op het oog is.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef kres het volgende:
Ja maar ook met het scherp stellen op de juiste punten...
Laat mij nou trots zijn op m'n foto, stelletje zeiksnorrenLaat ons nou ff kijken wie de grootste lens heeft van allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik zeg ook niet dat Dawg het fout heeft maar als je de rule toepast dan waren de ogen wel sxherp geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet helemaal. Rule of thirds gaat over vlakverdeling. Daarnaast is het menseigen om bij foto's van mensen of dieren als eerst naar de ogen te kijken. Als die niet scherp zijn, dan 'klopt' de foto niet. Terecht punt van dawg dus dat het bij deze foto jammer is dat de focus niet op het oog is.
Jullie kraken mijn trots afquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ons nou ff kijken wie de grootste lens heeft van allemaal.
Ja ik twijfel ook ... Dus ik denk dat we zo nog 3 man bij gaan halen ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie kraken mijn trots afDe eerste keer dat ik met een spiegelreflex een foto heb gemaakt!
Durf je wel, tegen een klein meisje
Kleine meisje is toch niet in staat iets te doen, dus dan durf ik wel. Weerloze meisjes!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Samzz het volgende:
Jullie kraken mijn trots afDe eerste keer dat ik met een spiegelreflex een foto heb gemaakt!
Durf je wel, tegen een klein meisje
Laat mij nou trots zijn op m'n foto, stelletje zeiksnorrenDie pics zijn mooi hoor. Laat die zeikerds ze eerst zelf maar even mooier makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef YipYip het volgende:
Die pics zijn mooi hoor. Laat die zeikerds ze eerst zelf maar even mooier maken
Doe dat maar, mijn ego kan nog wel wat hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef kres het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook ... Dus ik denk dat we zo nog 3 man bij gaan halen ...
Slijm modus aan vandaag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
De vos hangt levensgroot in m'n kamerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat het aan mij lag. Dank voor de bevestiging.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maar, mijn ego kan nog wel wat hebben
Nou kom op Air. Laat jij maar eens een paar mooie foto's zien,die je zelf gemaakt hebt.quote:
Gelukkig is mijn ego weer wat meer geboost in het Laat je creatieve kant zien topicquote:
Kan er helaas niet aan mee doen.. Mijn creatieve kant laat het de laatste paar weken beetje afweten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn ego weer wat meer geboost in het Laat je creatieve kant zien topic
Is er ook een Kijk hoe mooi ik mijn was heb opgevouwen topic?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn ego weer wat meer geboost in het Laat je creatieve kant zien topic
Je tekenkunsten zijn dan ook bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
Open er eenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is er ook een Kijk hoe mooi ik mijn was heb opgevouwen topic?
Sliming travels fast so it seemsquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tekenkunsten zijn dan ook bewonderenswaardig.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenminste iets wat ik kanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hoe mooi ik het heb opgehangen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een ramp met foto's, zowel voor als achter de lens
We kunnen het combineren!quote:
Flikker toch op met je slijm modus. De foto's zijn mooi genoeg. Al weet ik best dat de rest hier alles altijd perfect doet.quote:
Daar scoor ik ook geen punten meequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is besmettelijk, dus pas maar op.quote:
Waarom is ieder compliment nu meteen slijmen? :quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sliming travels fast so it seems
Oh jee, beetje prikkelig vandaag?....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Flikker toch op met je slijm modus. De foto's zijn mooi genoeg. Al weet ik best dat de rest hier alles altijd perfect doet.
Of ongesteld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jee, beetje prikkelig vandaag?....
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik weer aan die vieze slijmerige aal denken.
Bijdehand!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Al ligt het soms ook aan de fotograaf.
Dude..... Lighten up....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Flikker toch op met je slijm modus. De foto's zijn mooi genoeg. Al weet ik best dat de rest hier alles altijd perfect doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |