Gelukkig is mijn ego weer wat meer geboost in het Laat je creatieve kant zien topicquote:
Kan er helaas niet aan mee doen.. Mijn creatieve kant laat het de laatste paar weken beetje afweten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn ego weer wat meer geboost in het Laat je creatieve kant zien topic
Is er ook een Kijk hoe mooi ik mijn was heb opgevouwen topic?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn ego weer wat meer geboost in het Laat je creatieve kant zien topic
Je tekenkunsten zijn dan ook bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
Open er eenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is er ook een Kijk hoe mooi ik mijn was heb opgevouwen topic?
Sliming travels fast so it seemsquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tekenkunsten zijn dan ook bewonderenswaardig.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenminste iets wat ik kanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hoe mooi ik het heb opgehangen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een ramp met foto's, zowel voor als achter de lens
We kunnen het combineren!quote:
Flikker toch op met je slijm modus. De foto's zijn mooi genoeg. Al weet ik best dat de rest hier alles altijd perfect doet.quote:
Daar scoor ik ook geen punten meequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is besmettelijk, dus pas maar op.quote:
Waarom is ieder compliment nu meteen slijmen? :quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sliming travels fast so it seems
Oh jee, beetje prikkelig vandaag?....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Flikker toch op met je slijm modus. De foto's zijn mooi genoeg. Al weet ik best dat de rest hier alles altijd perfect doet.
Of ongesteld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jee, beetje prikkelig vandaag?....
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik weer aan die vieze slijmerige aal denken.
Bijdehand!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef CherryLips het volgende:
Al ligt het soms ook aan de fotograaf.
Dude..... Lighten up....quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Flikker toch op met je slijm modus. De foto's zijn mooi genoeg. Al weet ik best dat de rest hier alles altijd perfect doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |