Of die.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef Daniel1976 het volgende:
Ze was natuurlijk altijd het beste van Damien Rice en nu voor zichzelf begonnen en dat doet ze heel verdienstelijk moet ik zeggen.
Schandalig zelfsquote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Arn0 het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze er niet instaat:
Dank jullie deze kende ik nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef daftme het volgende:
[..]
Maar deze versie is toch iets beter. Lekker live spelen achterin een cafeetje
Klopt, ik dacht ik pak de orginele clip.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef daftme het volgende:
[..]
Maar deze versie is toch iets beter. Lekker live spelen achterin een cafeetje
Even schandalig als Teenage kicks.quote:
Staat Paranoid er niet in?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ook die nog. Verdomme de grondlegger van een heel genre
Liever Stinkfistquote:
En dezequote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Arn0 het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze er niet instaat:
Ja, daar zou ik ook wel op stemmen.quote:
Dat is niet helemaal waar, Mia staat hoog in veel lijsten, maar nergens bovenaan (meer)quote:
Jesus and mary chain - Never unerstand.quote:
Niet eens in de keuzelijst.quote:
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef Piebe het volgende:
PS. Ze hebben volgens mij ook nog nooit van Travis gehoord bij Radio 2
Dat zegt genoeg. Elk jaar erger ik me meer aan het geheel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:17 schreef cafca het volgende:
Staat She Sells Sanctuary er echt niet in?
quote:
Nou ja, iéts te hard...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:59 schreef tong80 het volgende:
Iets te harde gitaren en je kunt fluiten naar een notering.
Staat die er echt niet inquote:
Ook schandalig. Dit zijn ook typische Radio 2 klassiekers.quote:
FOKs eigen top 2000, is wel eens een topic geweest. Met één of andere rockband met 47 noteringen ofzo, ben de naam ff kwijt.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:09 schreef Piebe het volgende:
We zouden voor de met gemak een top 2000 met genegeerde liedjes kunnen maken.
Iets met autumn.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
FOKs eigen top 2000, is wel eens een topic geweest. Met één of andere rockband met 47 noteringen ofzo, ben de naam ff kwijt.
Sja, ik dacht aan Forever Autumn, maar dat is dat War of the Worlds-nummer....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad. Maar wat er nog bij moet....
dat is inderdaad een pareltje, staat in m'n top 10 aller tijdenquote:
Ik weet het weer, Mostly Autumn. Wereldband!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Sja, ik dacht aan Forever Autumn, maar dat is dat War of the Worlds-nummer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |