dit, en bel met het kantoor dat je pakketje in bezit heeftquote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geen flauw idee... wat zat er in het pakket?
Dat wordt vegen. Of vaatwassen. Of ouderen verzorgen. Een fijn 2011.quote:
quote:
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef Ra-z het volgende:
60 kilo wat idd? als het coke zou zijn dan had je nu niet gepost
Vuurwerk dusEn je hebt zeker toegegeven dat het van jou was ofnie ?
reken dan maar op een fikse boete
quote:
Waar tegen?quote:
Je kan geen bezwaar maken tegen iets illegaals grapjurk.quote:
Ik gok zomaar dat er een via een bankrekening betaald factuurtje in de doos/kist zat. Verder is TS natuurlijk gewoon heel, heel erg dom.quote:Nooit toegeven dat het van jou is, lul.
Gewoon zeggen dat je geen idee hebt wie je dat stuurt. Laat de politie maar bewijzen dat het van jou is God, wat zijn sommige mensen toch dom.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef teamlead het volgende:
gewoon even 60 kilo vuurwerk per post laten bezorgen...
Maar ik zou zeker bezwaar maken als ik jou wasGeen idee op grond waarvan, maar proberen kan altijd
Wel balen dat je die 60 kilo vuurwerk nou kwijt bent man. Had graag gezien dat nutteloze figuren als jij zichzelf de tering in blazen, maar helaas. Dit jaar ben je de dans ontsprongen. Volgend jaar beter!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef m113 het volgende:
hoi
mijn pakketje dat via gls werd getransporteerd is nu terecht bij de politie.
ik ben meerderjarig
het was 60 kilo
ze waren gekomen en ik moest een verklaring ondertekenen.
ze gingen dit doorgeven aan justitie
wat kan er nou gebeuren?
Ja en? Ik kan ook facturen maken met jouw bankrekeningnummer en jou 60 kilo vuurwerk sturen. Laat de politie maar bewijzen dat het voor jou is. Zo werkt dat in Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
kikoooooo:
[..]
Ik gok zomaar dat er een via een bankrekening betaald factuurtje in de doos/kist zat. Verder is TS natuurlijk gewoon heel, heel erg dom.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel balen dat je die 60 kilo vuurwerk nou kwijt bent man. Had graag gezien dat nutteloze figuren als jij zichzelf de tering in blazen, maar helaas. Dit jaar ben je de dans ontsprongen. Volgend jaar beter!
Dat is een verkapte doodsverwensing en nergens voor nodig...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel balen dat je die 60 kilo vuurwerk nou kwijt bent man. Had graag gezien dat nutteloze figuren als jij zichzelf de tering in blazen, maar helaas. Dit jaar ben je de dans ontsprongen. Volgend jaar beter!
Why so serious?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is een verkapte doodsverwensing en nergens voor nodig...
Ik moest lachen om je tagje 'Licht ontvlambaar'.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is een verkapte doodsverwensing en nergens voor nodig...
Kijk maar uitquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je tagje 'Licht ontvlambaar'.
idd.. jouw aanwezigheid in een vuurwerk topic...quote:
je bent de lul.quote:
Zal wel ongesteld zijn, gaat vanzelf overquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je tagje 'Licht ontvlambaar'.
"Edelachtbare, alle persoonlijke gegevens tot het bankrekeningnummer aan toe zijn van m113 en zijn enige argument is 'ik wil bezwaar maken!!11'"quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan ook facturen maken met jouw bankrekeningnummer en jou 60 kilo vuurwerk sturen. Laat de politie maar bewijzen dat het voor jou is. Zo werkt dat in Nederland.
You wish...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Diemux het volgende:
[..]
Zal wel ongesteld zijn, gaat vanzelf over
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]?
"Ja ik wil bezwaar maken!!"
"Oke, waarom? "
"JA uh.... gewoon!!!!!"
hebben die agenten ook nog eens wat te lachen..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]?
"Oke, waarom? "
"JA uh.... gewoon!!!!!"
Of hoe zie je het voor je?
neuh, chronischquote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Diemux het volgende:
[..]
Zal wel ongesteld zijn, gaat vanzelf over
Waarschijnlijk heeft hij het ook al betaald. Dat maakt het een probleempje voor TS. Of hij moet gaan beweren dat hij niet wist dat hij vuurwerk kocht maar dacht dat hij aardappelen aan het kopen was, maar die vlieger gaat denk ik niet op. Hij is gewoon de Sjaak.quote:Ja en? Ik kan ook facturen maken met jouw bankrekeningnummer en jou 60 kilo vuurwerk sturen. Laat de politie maar bewijzen dat het voor jou is. Zo werkt dat in Nederland.
wtfquote:
"Maar je mag toch vuurwerk hebben de laatste drie dagen van het jaar?!?"quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]?
"Oke, waarom? "
"JA uh.... gewoon!!!!!"
Of hoe zie je het voor je?
Jij doet net alsof je heel wat op je kerfstok hebt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Verklaring ondertekent en toegegeven dat het van jou is...
Even voor de duidelijkheid de politie is nooit je beste vriend in geen enkel geval. (als je ook maar ergens van verdacht word)
Nooit praten.. nooit.
Zet je adblocker eens uit en leer normaal quoten, downie.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:58 schreef Tja..1986 het volgende:
kikoooooo:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij het ook al betaald. Dat maakt het een probleempje voor TS. Of hij moet gaan beweren dat hij niet wist dat hij vuurwerk kocht maar dacht dat hij aardappelen aan het kopen was, maar die vlieger gaat denk ik niet op. Hij is gewoon de Sjaak.
Hij heeft wel gelijk. Als TS zijn bek had gehouden, had het OM met het bewijs moeten komen dat TS het bewust heeft besteld. Nu is dat helemaal niet meer nodig.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je heel wat op je kerfstok hebt..
Dat TS het heeft toegegeven maakt het natuurlijk wel een ander verhaal. Relevant is nog wel of ze je de cautie hebben gegeven, zo niet, dan kan je er wel degelijk nog tegen optreden. Anders kan je je bekentenis uiteraard intrekken, maar of dat zo geloofwaardig zal zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan ook facturen maken met jouw bankrekeningnummer en jou 60 kilo vuurwerk sturen. Laat de politie maar bewijzen dat het voor jou is. Zo werkt dat in Nederland.
Nee maar zelfs al ben je onschuldig het kan je niet helpen in een gesprek met de politie.. het kan je niet helpen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je heel wat op je kerfstok hebt..
Die staat bezwaar te makenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef mien-moeke het volgende:
Waar is TS nu? In de bak?sneu figuur
Hij is een (be)zware jongen.quote:
Dat zal allemaal best maar een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee maar zelfs al ben je onschuldig het kan je niet helpen in een gesprek met de politie.. het kan je niet helpen.
Simpeler kan ik het niet zeggen.
Er is zo;n heel mooie video van een amerikaanse professor erover die tijdens een les (samen met een politieagent) uitlegt waarom het gewoon altijd beter is je mond te houden.
Dat is wellicht Amerika maar in Nederland hebben ze dezelfde ondervragings technieken veelal plus tja.. een politieagent is er om verdachte mensen op te pakken.. ze zijn er niet om je te helpen als je verdacht bent.
Dat zonder twijfel idd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk.
En iemand die 60 kilo explosieven per post laat komen is niet echt een slimmeke.
whehehehquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
TS zijn geld gaat echt in rook op, alleen ziet hij er nu niets van.
Vuurwerk bezorgd door de TNT is nooit grappig.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
TS zijn geld gaat echt in rook op, alleen ziet hij er nu niets van.
Het is ook bezorgd door GLSquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vuurwerk bezorgd door de TNT is nooit grappig.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vuurwerk bezorgd door de TNT is nooit grappig.
Zit op mn werk en heb die rechten hier niet, downie.quote:Zet je adblocker eens uit en leer normaal quoten, downie.
Linkje? Lijkt me interessant :-)quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee maar zelfs al ben je onschuldig het kan je niet helpen in een gesprek met de politie.. het kan je niet helpen.
Simpeler kan ik het niet zeggen.
Er is zo;n heel mooie video van een amerikaanse professor erover die tijdens een les (samen met een politieagent) uitlegt waarom het gewoon altijd beter is je mond te houden.
Dat is wellicht Amerika maar in Nederland hebben ze dezelfde ondervragings technieken veelal plus tja.. een politieagent is er om verdachte mensen op te pakken.. ze zijn er niet om je te helpen als je verdacht bent.
ik gok op een grote sticker: "pas op! Vuurwerk" ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Mryc het volgende:
Ik vraag me af of ze de doos hebben opengemaakt of dat de doos geïllustreerd was met vuurwerk
Erg grappig topic, haha
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef m113 het volgende:
ik wil iets kopen en dan doorverkopen om mee winst te maken.
wie weet wat?Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef revpolen het volgende:
in deze tijd van het jaar vuurwerk
je kan niet zeggen dat TS advies niet opvolgt!![]()
Omg... hoe fucking dom kan je zijn. *Hoopt dat TS nooit kinderen krijgt*quote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef mrPanerai het volgende:
De postgeschiedenis van TS ook![]()
en uit de postgeschiedenis van TS:
[..]
revPOLENquote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Mijn planeet, wat doe je!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit zijn juist de mensen die het eerst kinderen krijgen...
hoe kan je verklaring intrekken?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat , bel ze even op
Door ze te bellen en je verhaal te doen en te vertellen dat je je eerder gedane verklaring wil intrekken , laat je het ons nog even weten ?quote:
Door op het politiebureau te zeggen dat je dacht dat het pakje voor jou was, maar nu je weet dat er illegaal vuurwerk in zat en je een boete kunt krijgen, je toch denkt dat het voor iemand anders wasquote:
Allang te laat.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door op het politiebureau te zeggen dat je dacht dat het pakje voor jou was, maar nu je weet dat er illegaal vuurwerk in zat en je een boete kunt krijgen, je toch denkt dat het voor iemand anders was.
quote:
Dat je vrij bent gesteld van belastingen/heffingen, wil niet zeggen dat er helemaal geen controle is.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij vind er helemaal geen controle plaats bij verzendingen tussen EU-landen?
lolwutquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Allang te laat.
Enige wat je ermee bereikt is niet alleen een boete maar een proces verbaal
Tegen wat?quote:
Liegen tegen een ambtenaar in functie levert je meer dan alleen een boete op in zulke gevallen als je de rest meerekent.quote:
TS zoekt in een ander topic nog een stevig bed. Hopelijk niet om bij te verdienen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo, ik ga maar eens flinks speculeren hier
![]()
TS in november heb je een topic geopend met de vraag waarin je kon handelen om ff snel geld te verdienen. Het antwoord was vuurwerk, deze wijze raad heb je opgevolgd
Met wiens geld heb je die 60 kilo vuurwerk betaald? En waarom wilde je ff snel geld verdienen met handelen? Lig je binnen 2 weken en nu met je hoofd in een klem die zo hard aangedraaid wordt dat je oogbal uitelkaar spat ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef Staal het volgende:
[..]
TS zoekt in een ander topic nog een stevig bed. Hopelijk niet om bij te verdienen.
Niet waar. Liegen is niet verboden, tenzij je onder ede staat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Liegen tegen een ambtenaar in functie levert je meer dan alleen een boete op in zulke gevallen als je de rest meerekent.
Ja good luck daarmee in de rechtszaal als de rechter vraagt waarom je loog.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niet waar. Liegen is niet verboden, tenzij je onder ede staat.
Wat een onzin. Je hoeft in Nederland niet mee te werken aan je eigen opsporing, vriend.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Liegen tegen een ambtenaar in functie levert je meer dan alleen een boete op in zulke gevallen als je de rest meerekent.
Dan zwijg je gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja good luck daarmee in de rechtszaal als de rechter vraagt waarom je loog.
Als een rechter je iets vraagt in de rechtbank, heb je naar waarheid te antwoorden, anders pleeg je meineed.quote:
Meineed als je niet onder ede staat? Een verdachte wordt niet onder ede verhoord. En heeft gewoon zwijgrecht, ook wanneer de rechter iets vraagt.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als een rechter je iets vraagt in de rechtbank, heb je naar waarheid te antwoorden, anders pleeg je meineed.
Oh?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als een rechter je iets vraagt in de rechtbank, heb je naar waarheid te antwoorden, anders pleeg je meineed.
Auw. Rechtsstaat les 1quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
dat kan alleen maar als hij van allochtone afkomst is en straattaal bezigt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat wordt vegen. Of vaatwassen. Of ouderen verzorgen. Een fijn 2011.
Dat is alleen wanneer een rechter je onder ede ondervraagt. Dat is iets wat de rechter bij getuigen doet, niet bij verdachten. Als verdachte mag je liegen, maar als de rechter daar achter komt is de kans er wel dat alles wat je wel naar waarheid had verklaard ook met een korreltje zout wordt genomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef fruityloop het volgende:
You tha man, hier heb ik wat aan!quote:
lol een verdachte onder eedquote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Asl getuige onder ede wel. Als verdachte niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |