dit, en bel met het kantoor dat je pakketje in bezit heeftquote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geen flauw idee... wat zat er in het pakket?
Dat wordt vegen. Of vaatwassen. Of ouderen verzorgen. Een fijn 2011.quote:
quote:
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef Ra-z het volgende:
60 kilo wat idd? als het coke zou zijn dan had je nu niet gepost
Vuurwerk dusEn je hebt zeker toegegeven dat het van jou was ofnie ?
reken dan maar op een fikse boete
quote:
Waar tegen?quote:
Je kan geen bezwaar maken tegen iets illegaals grapjurk.quote:
Ik gok zomaar dat er een via een bankrekening betaald factuurtje in de doos/kist zat. Verder is TS natuurlijk gewoon heel, heel erg dom.quote:Nooit toegeven dat het van jou is, lul.
Gewoon zeggen dat je geen idee hebt wie je dat stuurt. Laat de politie maar bewijzen dat het van jou is God, wat zijn sommige mensen toch dom.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef teamlead het volgende:
gewoon even 60 kilo vuurwerk per post laten bezorgen...
Maar ik zou zeker bezwaar maken als ik jou wasGeen idee op grond waarvan, maar proberen kan altijd
Wel balen dat je die 60 kilo vuurwerk nou kwijt bent man. Had graag gezien dat nutteloze figuren als jij zichzelf de tering in blazen, maar helaas. Dit jaar ben je de dans ontsprongen. Volgend jaar beter!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef m113 het volgende:
hoi
mijn pakketje dat via gls werd getransporteerd is nu terecht bij de politie.
ik ben meerderjarig
het was 60 kilo
ze waren gekomen en ik moest een verklaring ondertekenen.
ze gingen dit doorgeven aan justitie
wat kan er nou gebeuren?
Ja en? Ik kan ook facturen maken met jouw bankrekeningnummer en jou 60 kilo vuurwerk sturen. Laat de politie maar bewijzen dat het voor jou is. Zo werkt dat in Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
kikoooooo:
[..]
Ik gok zomaar dat er een via een bankrekening betaald factuurtje in de doos/kist zat. Verder is TS natuurlijk gewoon heel, heel erg dom.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel balen dat je die 60 kilo vuurwerk nou kwijt bent man. Had graag gezien dat nutteloze figuren als jij zichzelf de tering in blazen, maar helaas. Dit jaar ben je de dans ontsprongen. Volgend jaar beter!
Dat is een verkapte doodsverwensing en nergens voor nodig...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wel balen dat je die 60 kilo vuurwerk nou kwijt bent man. Had graag gezien dat nutteloze figuren als jij zichzelf de tering in blazen, maar helaas. Dit jaar ben je de dans ontsprongen. Volgend jaar beter!
Why so serious?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is een verkapte doodsverwensing en nergens voor nodig...
Ik moest lachen om je tagje 'Licht ontvlambaar'.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is een verkapte doodsverwensing en nergens voor nodig...
Kijk maar uitquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je tagje 'Licht ontvlambaar'.
idd.. jouw aanwezigheid in een vuurwerk topic...quote:
je bent de lul.quote:
Zal wel ongesteld zijn, gaat vanzelf overquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je tagje 'Licht ontvlambaar'.
"Edelachtbare, alle persoonlijke gegevens tot het bankrekeningnummer aan toe zijn van m113 en zijn enige argument is 'ik wil bezwaar maken!!11'"quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan ook facturen maken met jouw bankrekeningnummer en jou 60 kilo vuurwerk sturen. Laat de politie maar bewijzen dat het voor jou is. Zo werkt dat in Nederland.
You wish...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Diemux het volgende:
[..]
Zal wel ongesteld zijn, gaat vanzelf over
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]?
"Ja ik wil bezwaar maken!!"
"Oke, waarom? "
"JA uh.... gewoon!!!!!"
hebben die agenten ook nog eens wat te lachen..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]?
"Ja ik wil bezwaar maken!!"
"Oke, waarom? "
"JA uh.... gewoon!!!!!"
Of hoe zie je het voor je?
neuh, chronischquote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Diemux het volgende:
[..]
Zal wel ongesteld zijn, gaat vanzelf over
Waarschijnlijk heeft hij het ook al betaald. Dat maakt het een probleempje voor TS. Of hij moet gaan beweren dat hij niet wist dat hij vuurwerk kocht maar dacht dat hij aardappelen aan het kopen was, maar die vlieger gaat denk ik niet op. Hij is gewoon de Sjaak.quote:Ja en? Ik kan ook facturen maken met jouw bankrekeningnummer en jou 60 kilo vuurwerk sturen. Laat de politie maar bewijzen dat het voor jou is. Zo werkt dat in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |