Porsche1 gaat nu goede voornemens maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:20 schreef Reneuh het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Deeltje 3 vandaag?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:20 schreef Reneuh het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen en bijna een nieuw jaar. Deeltje 3 vandaag?
Hoi Paul.quote:
Die zijn te druk met je vriendjes oppakken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoi Paul.
Gaat, niet echt super nog. Voel me nog redelijk kut. Mijn ouders zeggen ook niet veel meer tegen me.Zijn geloof ik nogal erg boos.
Werd net wakker door het vuurwerk. Ik mag vandaag niet weg, dus heb al dat vuurwerk voor niets ingekocht.
Hoop dat ik snel nog iets te horen krijg van de politie. Hopelijk vandaag nog...
Vergeet het maar. Die zijn nu lekker vuurwerk aan het afsteken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoop dat ik snel nog iets te horen krijg van de politie. Hopelijk vandaag nog...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef TWP het volgende:
Als dit een rechtzaak wordt zit ik in het publiek![]()
Met FOK! shirt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef TWP het volgende:
Als dit een rechtzaak wordt zit ik in het publiek![]()
Met FOK! shirt.
quote:
kut voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met allemaal pijltjes, astronauten, grondbloemen en nog veel meer. Ook nog andere dingen, maar ik kan niets afsteken.
Allemaal geld verspilt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met allemaal pijltjes, astronauten, grondbloemen en nog veel meer. Ook nog andere dingen, maar ik kan niets afsteken.
Allemaal geld verspilt.
Moraalridder.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ik heb deel 1 niet gevolgd, maar je hebt kennelijk flink op je kloten gehad?
en terecht, belachelijk dat je zomaar foto's van een onbekende online flikkert om hem helemaal door de stront te halen.
Volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Allemaal geld verspilt.
Gelukkig Ben jij nog wel zo lief om mij een gelukkig nieuw jaar te wensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:33 schreef RitseB het volgende:
Gelukkig, politie vrij, jaar gewenst proschje!
En? Nog vuurwerk afgestoken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gelukkig Ben jij nog wel zo lief om mij een gelukkig nieuw jaar te wensen.
Jij ook!
Nee. Alles ligt hier nog.quote:
Deze kwaliteitspost brengt ons weer een stap dichter bij de ontknoping.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een tyfus faalhaas ben jij topicstarter, daarnaast betreft het hierom een onrechtmatige daad en niet zoals jij suggereert een overtreding of misdrijf, de politie heeft hier niks mee te maken. Mocht de meneer stappen tegen je willen ondernemen dan dient dit gedaan te worden door middel van een civiele procedure wegens inbreuk op het portretrecht en privacy, aangezien de persoon waarschijnlijk aannemelijk kan maken dat er sprake is van redelijke belangen waarop hij zich kan beroepen.
Hou je er gewoon lekker buiten als je niet weet hoe het zit?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een tyfus faalhaas ben jij topicstarter, daarnaast betreft het hierom een onrechtmatige daad en niet zoals jij suggereert een overtreding of misdrijf, de politie heeft hier niks mee te maken. Mocht de meneer stappen tegen je willen ondernemen dan dient dit gedaan te worden door middel van een civiele procedure wegens inbreuk op het portretrecht en privacy, aangezien de persoon waarschijnlijk aannemelijk kan maken dat er sprake is van redelijke belangen waarop hij zich kan beroepen.
Luister eens snotjoch, als de politie daadwerkelijk langs was gekomen (wat ik overigens al ontkracht heb) dan zou er een bevel van een hulpofficier moeten zijn waarin je aangehouden dient te worden. Daarnaast geldt als tweede eis dat het om een ernstige delict dient te gaan, aangezien er sprake is van buitenheterdaad. Geen van beide is van toepassing, het betreft namelijk een civiele zaak, je kunt dan ook niet spreken van een legaliteitsbeginsel waarop de politie als handhavingsinstrument een wettelijke strafrechtelijke grondslag heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hou je er gewoon lekker buiten als je niet weet hoe het zit?
Als dit, wat jij zegt, waar was. Waarom is de politie dan langs geweest?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister eens snotjoch, als de politie daadwerkelijk langs was gekomen (wat ik overigens al ontkracht heb) dan zou er een bevel van een hulpofficier moeten zijn waarin je aangehouden dient te worden. Daarnaast geldt als tweede eis dat het om een ernstige delict dient te gaan, aangezien er sprake is van buitenheterdaad. Geen van beide is van toepassing, het betreft namelijk een civiele zaak, je kunt dan ook niet spreken van een legaliteitsbeginsel waarop de politie als handhavingsinstrument een wettelijke strafrechtelijke grondslag heeft.
Vertel mij eens, waarvan je verdacht wordt. Maar goed, een infantiel zoals jij weet niet beter.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Faalhaas dat je bent heeft er geen antwoord opquote:
Want dat zou rechtvaardig zijn? Onzin.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:32 schreef murp het volgende:
het is dat de politie niet gewoon iemand de tyfus in mag slaan als ze even verhaal komen halen
Verkapt kijk-mij-Rechten-studerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Luister eens snotjoch, als de politie daadwerkelijk langs was gekomen (wat ik overigens al ontkracht heb) dan zou er een bevel van een hulpofficier moeten zijn waarin je aangehouden dient te worden. Daarnaast geldt als tweede eis dat het om een ernstige delict dient te gaan, aangezien er sprake is van buitenheterdaad. Geen van beide is van toepassing, het betreft namelijk een civiele zaak, je kunt dan ook niet spreken van een legaliteitsbeginsel waarop de politie als handhavingsinstrument een wettelijke strafrechtelijke grondslag heeft.
Vertel mij eens, waarvan je verdacht wordt. Maar goed, een infantiel zoals jij weet niet beter.
Dat kan je wel stoer zeggen, maar volgens mij heeft MJL gewoon gelijk hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-Rechten-studeren. Hou gewoon je gezicht met je semi-interessant woordgebruik.
Is ook zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat kan je wel stoer zeggen, maar volgens mij heeft MJL gewoon gelijk hoor
Ik zeg ook nergens dat hij dat niet heeft. Maar de manier waarop hij het even komt vertellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat kan je wel stoer zeggen, maar volgens mij heeft MJL gewoon gelijk hoor
Hee, het spijt me dat er intelligenter mensen met een beter gevoel voor de Nederlandse taal bestaan, Zeroku.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat hij dat niet heeft. Maar de manier waarop hij het even komt vertellen.
Jij moet gewoon ophoudenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:41 schreef porsche1 het volgende:
MJL heeft helemaal geen gelijk. Hij weet er niets over en komt toch even vertellen van dit dat zus enzo.
Ik wacht op een telefoontje van de politie maandag, en daarna kan ik jullie meer zeggen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hee, het spijt me dat er intelligenter mensen met een beter gevoel voor de Nederlandse taal bestaan, Zeroku.
Ik zou er een e achter plakken.quote:
ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou er een e achter plakken. [ afbeelding ]
Allereerst, waar zie jij ergens ook maar enigszins de aanname of referentie gemaakt worden naar hetgeen wat ik studeer, nergens. Dat jij nog te dom bent om zelfstandig te poepen is een gegeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-Rechten-studeren. Hou gewoon je gezicht met je semi-interessant woordgebruik.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, waar zie jij ergens ook maar enigszins de aanname of referentie gemaakt worden naar hetgeen wat ik studeer, nergens. Dat jij nog te dom bent om zelfstandig te poepen is een gegeven.
Ga aub ergens anders dit uitvechten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, waar zie jij ergens ook maar enigszins de aanname of referentie gemaakt worden naar hetgeen wat ik studeer, nergens. Dat jij nog te dom bent om zelfstandig te poepen is een gegeven.
Sinds wanneer wordt dit feit aangemerkt als ''uitvechten'', in de Nederlandse taal. Maar goed, het was al algemeen bekend dat je niet al te snugger bentquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders dit uitvechten.Maar laat dit topic gaan waar het over gaat. Maandag belt de politie waarschijnlijk en dan krijgen jullie meer te weten.
Ik zeg nergens dat de politie mij heeft opgebeld.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt dit feit aangemerkt als ''uitvechten'', in de Nederlandse taal. Maar goed, het was al algemeen bekend dat je niet al te snugger bent. Komop zeg, de politie dat een verdachte gaat opbellen om hem telefonisch te verhoren
. Maak dat de kat maar wijs. Om welk delict betreft het? Ik zie het namelijk nergens in het wetboek van Strafrecht of de Wet Computercriminaliteit in terug.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de politie mij heeft opgebeld.
Ik zeg nergens dat ze mij hebben verhoord.
Ik zeg dat ik maandag krijg te horen via de telefoon wat die meneer gaat doen.
[..]
Tering, wat ben jij dom. Falen in het begrijpend lezen van je eigen teksten. Daarnaast staat er, ik citeer: ''de politie dat een verdachte gaat opbellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders dit uitvechten.Maar laat dit topic gaan waar het over gaat. Maandag belt de politie waarschijnlijk en dan krijgen jullie meer te weten.
Zeker niet banwaardig?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef murp het volgende:
en toch blijft ie mensen bashen: Ik @ Elf Fantasy Fair Arcen
Hij heeft er dus niets van geleerd
Nou liever niet, ben benieuwd hoe hij zich hieruit lult.quote:
Dan alsnog, ik zeg nergens dat de politie mij gaat verhoren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
[..]
Tering, wat ben jij dom. Falen in het begrijpend lezen van je eigen teksten. Daarnaast staat er, ik citeer: ''de politie dat een verdachte gaat opbellen''. Dit is wat anders dan dat jij suggereert. Lezen is lastig voor jou, zo te zien.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan alsnog, ik zeg nergens dat de politie mij gaat verhoren.
Leer eerst, goed Nederlands en probeer het woord eens op te zoeken in het woordenboek. De Nederlandse literatuur geeft daar toch echt een andere definitie aan. Het zou ook kunnen dat ze in het dorp, waar jij vandaan komt, als dienaar gezellig over de dagelijkse gebeurtenissen, door de telefoon bespreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan alsnog, ik zeg nergens dat de politie mij gaat verhoren.
Komop zeg dat kon beter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands en probeer het woord eens op te zoeken als definitie in de Nederlandse literatuur.
Ik was nog niet klaar truusquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands en probeer het woord eens op te zoeken als definitie in de Nederlandse literatuur. Of zullen ze het gezellig over koetjes en kalfjes gaan hebben aan de telefoon.
Het is maar een klein onderzoek, daardoor duurt het denk ik zo kort. Ik weet ook niet precies hoe en wat omdat ze het aan mijn ouders hebben uitgelegd en ik maar een korte versie heb gehoord van ze...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De politie gaat 'onderzoek' doen en aan de hand daarvan gaat de meneer bepalen of hij een 'aanklacht' in gaat dienen. Frappant 'feit' is dat het 'onderzoek' van de politie, tijdens de jaarwisseling, slechts een week duurt.
Ben benieuwd wat ze 'onderzoeken'.
De politie dat een onderzoek instelt, terwijl er nog geen aangifte ligt, aangezien hij aangeeft dat ''meneer'' hier toe nog een overweging aan het maken isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De politie gaat 'onderzoek' doen en aan de hand daarvan gaat de meneer bepalen of hij een 'aanklacht' in gaat dienen. Frappant 'feit' is dat het 'onderzoek' van de politie, tijdens de jaarwisseling, slechts een week duurt.
Ben benieuwd wat ze 'onderzoeken'.
En nu in een normale zin want hier snapt niemand een kut vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De politie dat een onderzoek instelt, terwijl er nog geen aangifte ligt, aangezien hij aangeeft dat ''meneer'' hier toe nog een overweging aan het maken is. De zoveelste failure en gaten dat te spotten zijn.
Die kerel spoort niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
[..]
En nu in een normale zin want hier snapt niemand een kut van
Meneer gaat naar politie en zegt: mijn hoofd staat op internet door een kleuterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien is het wat te juridisch maar de zin klopt gewoon. Als aangever/slachtoffer van een strafbare feit dient er eerst aangifte gedaan te worden. Dan pas kan er een onderzoek ingesteld worden, aan de hand daarvan bepaalt het OM of er überhaupt sprake is van een delict en of dit genoeg is om een zaak te starten (met bewijsmiddelen). Ik had hiervoor al aangegeven dat dit geen strafrechtelijke maar een civiele aangelegenheid is. Maar dit daarnaast een punt is dat ts geloofwaardigheid (wat hij al niet had) en stompzinnigheid aantoont.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Infantiel, doe jezelf een plezier, verwijder je account en kom nooit meer terug. Die domheid van jou spreekt boekdelen. Je bent een faalhaas, niets meer en niets minder. Jou onnozelheid zorgt wel voor vermaking. Je ouders zouden jou in bescherming moeten nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die kerel spoort niet.
Sowieso, uitspraak doen over iets waar hij niets van af weet/niet eens weet wat er is gebeurt.
Gewoon laten praten dat sulletje. Hij wilt aandacht ofzo.
Over faalhaas gesproken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, doe jezelf een plezier, verwijder je account en kom nooit meer terug. Die domheid van jou spreekt boekdelen. Je bent een faalhaas, niets meer en niets minder. Jou onnozelheid zorgt wel voor vermaken. Je ouders zouden jou in bescherming moeten nemen.
Knul, die verstandelijke gehandicapte kliniek waar jij overdag je dagen doorbrengt zou het verlof dat je gekregen hebt voor nieuwjaar in moeten trekken. Zelfbescherming noemen ze dat. Daarnaast: denk je nu werkelijk dat ik mijn eigen naam in een profiel ga neerzetten op het internet. En je dit als argument op durft te voeren in een discussie terwijl dit totaal irrelevant is. Je had jezelf al gediskwalificeerd, maar dit is toch best wel treurig. Doe jezelf een plezier voor de volgende keer, ga geen discussie aan als je verstand het niet toelaat. Je bent zwakzinnig. Een cursus argumentatie, basisschool niveau zou jou wellicht kunnen helpen om in het vervolg, voor de volgende keer wat tegen gas te kunnen geven. Je bent namelijk te simpel en dom.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Over faalhaas gesproken.
homepage: http://www.watbenjedan.nl
voornaam: A.F.C.A.
Je homepage?Die is nooit goed geweest die link, of is dat het HILARISCHE MOP gehalte juist?
En je voornaam.Over intelligentie en falen gesproken.
Laatste keer dat ik je quote.
Je weet hier al niets van af en toch probeer je je ermee te bemoeien.
Gaat hem niet worden.
Nu weer ontopic, zoals het ging voordat deze user kwam en er over probeerde mee te lullen.
Volgens mij ben jij degene die hier niet spoort.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Netsplitter het volgende:
porsche1: Mag over een maand eens mailen voor een unban.
Dat staat er niet bij hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om gebanned te worden?
Dit is waarschijnlijk de aanleiding voor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om gebanned te worden?
En terecht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef murp het volgende:
en toch blijft ie mensen bashen: Ik @ Elf Fantasy Fair Arcen
Hij heeft er dus niets van geleerd
Mja, wel terecht idd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de aanleiding voor.
[..]
En terecht.
Tsja. 't Is in ieder geval de eerste "rel" van 2011quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien oordeel ik te snel ja.
Wat ik beter had kunnen zeggen: Jammer. [ afbeelding ]
Helemaal nietquote:
Watquote:
/carequote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat jij dit forum met onmiddelijke ingang verlaat.
Rustig, rustig...quote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Sahbi, tik 'm aan, G. Hoe gaat het met die boy dan?
Waarom is 'ie niet op Skype?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:01 schreef Paul het volgende:
Porsche1 heeft een ban, volgens mij gaat het wel redelijk met hem
Zo enen simpele vraag en helemaal uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Gridlok het volgende:
Maar om alles duidelijk te maken, zat jij in die trein Paul?
Hoe gaat het knulquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:01 schreef Onorgineel het volgende:
Net topic een en twee doorgelezen, ik haat verhalen met open eindes
wat een userquote:Op heel veel schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een tyfus faalhaas ben jij topicstarter
Luister eens snotjoch
een infantiel zoals jij
Faalhaas dat je bent
Dat jij nog te dom bent om zelfstandig te poepen is een gegeven.
het was al algemeen bekend dat je niet al te snugger bent
Tering, wat ben jij dom
stompzinnig
Infantiel, doe jezelf een plezier, verwijder je account en kom nooit meer terug. Die domheid van jou spreekt boekdelen. Je bent een faalhaas, niets meer en niets minder. Jou onnozelheid zorgt wel voor vermaking. Je ouders zouden jou in bescherming moeten nemen.
Je bent zwakzinnig.
Je bent namelijk te simpel en dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |