Het is maar een klein onderzoek, daardoor duurt het denk ik zo kort. Ik weet ook niet precies hoe en wat omdat ze het aan mijn ouders hebben uitgelegd en ik maar een korte versie heb gehoord van ze...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De politie gaat 'onderzoek' doen en aan de hand daarvan gaat de meneer bepalen of hij een 'aanklacht' in gaat dienen. Frappant 'feit' is dat het 'onderzoek' van de politie, tijdens de jaarwisseling, slechts een week duurt.
Ben benieuwd wat ze 'onderzoeken'.
De politie dat een onderzoek instelt, terwijl er nog geen aangifte ligt, aangezien hij aangeeft dat ''meneer'' hier toe nog een overweging aan het maken isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De politie gaat 'onderzoek' doen en aan de hand daarvan gaat de meneer bepalen of hij een 'aanklacht' in gaat dienen. Frappant 'feit' is dat het 'onderzoek' van de politie, tijdens de jaarwisseling, slechts een week duurt.
Ben benieuwd wat ze 'onderzoeken'.
En nu in een normale zin want hier snapt niemand een kut vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De politie dat een onderzoek instelt, terwijl er nog geen aangifte ligt, aangezien hij aangeeft dat ''meneer'' hier toe nog een overweging aan het maken is. De zoveelste failure en gaten dat te spotten zijn.
Die kerel spoort niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
[..]
En nu in een normale zin want hier snapt niemand een kut van
Meneer gaat naar politie en zegt: mijn hoofd staat op internet door een kleuterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien is het wat te juridisch maar de zin klopt gewoon. Als aangever/slachtoffer van een strafbare feit dient er eerst aangifte gedaan te worden. Dan pas kan er een onderzoek ingesteld worden, aan de hand daarvan bepaalt het OM of er überhaupt sprake is van een delict en of dit genoeg is om een zaak te starten (met bewijsmiddelen). Ik had hiervoor al aangegeven dat dit geen strafrechtelijke maar een civiele aangelegenheid is. Maar dit daarnaast een punt is dat ts geloofwaardigheid (wat hij al niet had) en stompzinnigheid aantoont.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Infantiel, doe jezelf een plezier, verwijder je account en kom nooit meer terug. Die domheid van jou spreekt boekdelen. Je bent een faalhaas, niets meer en niets minder. Jou onnozelheid zorgt wel voor vermaking. Je ouders zouden jou in bescherming moeten nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die kerel spoort niet.
Sowieso, uitspraak doen over iets waar hij niets van af weet/niet eens weet wat er is gebeurt.
Gewoon laten praten dat sulletje. Hij wilt aandacht ofzo.
Over faalhaas gesproken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, doe jezelf een plezier, verwijder je account en kom nooit meer terug. Die domheid van jou spreekt boekdelen. Je bent een faalhaas, niets meer en niets minder. Jou onnozelheid zorgt wel voor vermaken. Je ouders zouden jou in bescherming moeten nemen.
Knul, die verstandelijke gehandicapte kliniek waar jij overdag je dagen doorbrengt zou het verlof dat je gekregen hebt voor nieuwjaar in moeten trekken. Zelfbescherming noemen ze dat. Daarnaast: denk je nu werkelijk dat ik mijn eigen naam in een profiel ga neerzetten op het internet. En je dit als argument op durft te voeren in een discussie terwijl dit totaal irrelevant is. Je had jezelf al gediskwalificeerd, maar dit is toch best wel treurig. Doe jezelf een plezier voor de volgende keer, ga geen discussie aan als je verstand het niet toelaat. Je bent zwakzinnig. Een cursus argumentatie, basisschool niveau zou jou wellicht kunnen helpen om in het vervolg, voor de volgende keer wat tegen gas te kunnen geven. Je bent namelijk te simpel en dom.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Over faalhaas gesproken.
homepage: http://www.watbenjedan.nl
voornaam: A.F.C.A.
Je homepage?Die is nooit goed geweest die link, of is dat het HILARISCHE MOP gehalte juist?
En je voornaam.Over intelligentie en falen gesproken.
Laatste keer dat ik je quote.
Je weet hier al niets van af en toch probeer je je ermee te bemoeien.
Gaat hem niet worden.
Nu weer ontopic, zoals het ging voordat deze user kwam en er over probeerde mee te lullen.
Volgens mij ben jij degene die hier niet spoort.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Netsplitter het volgende:
porsche1: Mag over een maand eens mailen voor een unban.
Dat staat er niet bij hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om gebanned te worden?
Dit is waarschijnlijk de aanleiding voor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om gebanned te worden?
En terecht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef murp het volgende:
en toch blijft ie mensen bashen: Ik @ Elf Fantasy Fair Arcen
Hij heeft er dus niets van geleerd
Mja, wel terecht idd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de aanleiding voor.
[..]
En terecht.
Tsja. 't Is in ieder geval de eerste "rel" van 2011quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien oordeel ik te snel ja.
Wat ik beter had kunnen zeggen: Jammer. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |