Ik zou er een e achter plakken.quote:
ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou er een e achter plakken. [ afbeelding ]
Allereerst, waar zie jij ergens ook maar enigszins de aanname of referentie gemaakt worden naar hetgeen wat ik studeer, nergens. Dat jij nog te dom bent om zelfstandig te poepen is een gegeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-Rechten-studeren. Hou gewoon je gezicht met je semi-interessant woordgebruik.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, waar zie jij ergens ook maar enigszins de aanname of referentie gemaakt worden naar hetgeen wat ik studeer, nergens. Dat jij nog te dom bent om zelfstandig te poepen is een gegeven.
Ga aub ergens anders dit uitvechten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Allereerst, waar zie jij ergens ook maar enigszins de aanname of referentie gemaakt worden naar hetgeen wat ik studeer, nergens. Dat jij nog te dom bent om zelfstandig te poepen is een gegeven.
Sinds wanneer wordt dit feit aangemerkt als ''uitvechten'', in de Nederlandse taal. Maar goed, het was al algemeen bekend dat je niet al te snugger bentquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders dit uitvechten.Maar laat dit topic gaan waar het over gaat. Maandag belt de politie waarschijnlijk en dan krijgen jullie meer te weten.
Ik zeg nergens dat de politie mij heeft opgebeld.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt dit feit aangemerkt als ''uitvechten'', in de Nederlandse taal. Maar goed, het was al algemeen bekend dat je niet al te snugger bent. Komop zeg, de politie dat een verdachte gaat opbellen om hem telefonisch te verhoren
. Maak dat de kat maar wijs. Om welk delict betreft het? Ik zie het namelijk nergens in het wetboek van Strafrecht of de Wet Computercriminaliteit in terug.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hou je er gewoon lekker buiten als je niet weet hoe het zit?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de politie mij heeft opgebeld.
Ik zeg nergens dat ze mij hebben verhoord.
Ik zeg dat ik maandag krijg te horen via de telefoon wat die meneer gaat doen.
[..]
Tering, wat ben jij dom. Falen in het begrijpend lezen van je eigen teksten. Daarnaast staat er, ik citeer: ''de politie dat een verdachte gaat opbellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders dit uitvechten.Maar laat dit topic gaan waar het over gaat. Maandag belt de politie waarschijnlijk en dan krijgen jullie meer te weten.
Zeker niet banwaardig?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef murp het volgende:
en toch blijft ie mensen bashen: Ik @ Elf Fantasy Fair Arcen
Hij heeft er dus niets van geleerd
Nou liever niet, ben benieuwd hoe hij zich hieruit lult.quote:
Dan alsnog, ik zeg nergens dat de politie mij gaat verhoren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
[..]
Tering, wat ben jij dom. Falen in het begrijpend lezen van je eigen teksten. Daarnaast staat er, ik citeer: ''de politie dat een verdachte gaat opbellen''. Dit is wat anders dan dat jij suggereert. Lezen is lastig voor jou, zo te zien.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan alsnog, ik zeg nergens dat de politie mij gaat verhoren.
Leer eerst, goed Nederlands en probeer het woord eens op te zoeken in het woordenboek. De Nederlandse literatuur geeft daar toch echt een andere definitie aan. Het zou ook kunnen dat ze in het dorp, waar jij vandaan komt, als dienaar gezellig over de dagelijkse gebeurtenissen, door de telefoon bespreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan alsnog, ik zeg nergens dat de politie mij gaat verhoren.
Komop zeg dat kon beter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands en probeer het woord eens op te zoeken als definitie in de Nederlandse literatuur.
Ik was nog niet klaar truusquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands en probeer het woord eens op te zoeken als definitie in de Nederlandse literatuur. Of zullen ze het gezellig over koetjes en kalfjes gaan hebben aan de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |