Porsche1 gaat nu goede voornemens maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:20 schreef Reneuh het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Deeltje 3 vandaag?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:20 schreef Reneuh het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen en bijna een nieuw jaar. Deeltje 3 vandaag?
Hoi Paul.quote:
Die zijn te druk met je vriendjes oppakken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoi Paul.
Gaat, niet echt super nog. Voel me nog redelijk kut. Mijn ouders zeggen ook niet veel meer tegen me.Zijn geloof ik nogal erg boos.
Werd net wakker door het vuurwerk. Ik mag vandaag niet weg, dus heb al dat vuurwerk voor niets ingekocht.
Hoop dat ik snel nog iets te horen krijg van de politie. Hopelijk vandaag nog...
Vergeet het maar. Die zijn nu lekker vuurwerk aan het afsteken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoop dat ik snel nog iets te horen krijg van de politie. Hopelijk vandaag nog...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef TWP het volgende:
Als dit een rechtzaak wordt zit ik in het publiek![]()
Met FOK! shirt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef TWP het volgende:
Als dit een rechtzaak wordt zit ik in het publiek![]()
Met FOK! shirt.
quote:
kut voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met allemaal pijltjes, astronauten, grondbloemen en nog veel meer. Ook nog andere dingen, maar ik kan niets afsteken.
Allemaal geld verspilt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met allemaal pijltjes, astronauten, grondbloemen en nog veel meer. Ook nog andere dingen, maar ik kan niets afsteken.
Allemaal geld verspilt.
Moraalridder.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ik heb deel 1 niet gevolgd, maar je hebt kennelijk flink op je kloten gehad?
en terecht, belachelijk dat je zomaar foto's van een onbekende online flikkert om hem helemaal door de stront te halen.
Volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Allemaal geld verspilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |