Waarom bijna? Leuk speelgoed!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef k_i_m het volgende:
We hadden trouwens vanmiddag bijna een Ipad gekocht.
Bukt die ook graag dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:40 schreef trui het volgende:
moet ik m'n oude account 'buxus' maar weer es van stal halen?
de naam doet in elk geval vermoeden van wel ja! en ze had nog een icoontje van 'dirty girl soap' ook.quote:
Kwestie van prioriteiten dusquote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef k_i_m het volgende:
Nou, er komt een nieuwe versie uit, over niet al te lange tijd. Dus daar wachten we nog even op. En toen heb ik maar schoenen gekocht.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Jelief het volgende:
Ik had een donkerbruin vermoeden dat het hier wel weer over iets ranzigs ging maar tot nu toe valt het welmee.
Zo nuheb ik iig in dit topic gepost
wie ca va bjen, mes mentenant seh la tam de dormier. sju swie treh kontan avek mon noevoo vetmants ku sju asjetee osjoerd wie. oo revaar ateh lu maten.quote:
Ik zeg doen!!! ik heb hem ook al enige jaren en ik ben er echt super tevreden over alleen de lange soepele stofzuigerslang is heel snel in de knoop en dan zuigt hij niet fijn meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik neig eigenlijk ook naar de dyson, we hebben nu een groter huis met trappen en vloerbedekking en dan is een écht goede stofzuiger wel z'n geld waard denk ik. Ik vind het alleen zoveel geld voor een stófzuiger, zeg maar
Nou blijft de vraag: bedoelen ze de schoen rechts op de foto of de schoen voor je rechter voet....quote:
meh..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen schoenen meer.
Het schijnt een bekende feature van het merk te zijn dat de schoenen niet helemaal gelijk zijn, maar in dit geval was het toch wel erg duidelijk te zien. Laatste paar natuurlijk en geen andere schoenen meer die me konden bekoren. Zelfs met korting zag ik me niet met een gladde en een gebubbelde schoen lopen.
Hier allemaal geen last van! Het schoonmaken doe ik met een borsteltje en niet met water saffier, dan heb ik ook geen last van vieze natte kattenharen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
hier ook nooooooit meer een stofzuiger zonder stofzak.
zuigt na een kwartier voor geen meter meer en het ding maakt een herrie of je in een baan om de aarde moet
idem, wat een enorme spijt-aankoop! 't is misschien anders met zo'n echte dyson, maar ik vind 't zo'n vies werkje om dat filter schoon te moeten maken, bah bah bah. ik wil er weer een mét zak!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
hier ook nooooooit meer een stofzuiger zonder stofzak.
zuigt na een kwartier voor geen meter meer en het ding maakt een herrie of je in een baan om de aarde moet
Nee, bij een echte dyson is de spijt alleen groter, omdat het echt een enorme bak geld wasquote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef trui het volgende:
[..]
idem, wat een enorme spijt-aankoop! 't is misschien anders met zo'n echte dyson, maar ik vind 't zo'n vies werkje om dat filter schoon te moeten maken, bah bah bah. ik wil er weer een mét zak!
het filter hoef je (en kun je) bij ons niet met water schoon te maken, maar na het schoonkloppen + borstelen van 't filter ben ik zelf aan een douche toe. ook krijgen m'n longen dan een flinke portie van dat vieze stof binnen, heb ik 't idee. bleghk!
nicequote:Op donderdag 30 december 2010 00:12 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, het ligt niet aan de foto.
Ik ben vanmorgen nog wel op de fiets gegaan... de grote straten is nog wel te doen, maar ik ben toch gevallen bij het oversteken van de singel. Nu dus zere knie, maar ben wel naar mn werk gegaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier ook geen oliebollen. Mams heeft wat appelflappen besteld bij de bakker. Misschien dat ik nog even langs een kraam rij voor een zak, maar heel veel eet ik die dingen ook niet. Heb er nog geen gehad dit jaar!
Zonet geprobeerd boodschappen te doen. Maar aan het eind van de straat omgekeerd: te glad.. Er ligt op de stoepen en de straat een ijslaag. En mijn glibberende peuter wilde alleen nog getild worden.. Dus dan straks maar met de auto als man thuis is..
Hier ook kniepekes. Maak je platten (oudjaarskoekjes, het jaar is al uitgerold) of opgerolde (nieuwjaarskoekjes, het jaar is nog opgerold)? Ik platten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef Macka66 het volgende:
Kniepertjes bakken vandaag, de dag in het jaar dat ik mijn Achterhoekse familiewortels eer
ik zie het net..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef moussy het volgende:
Hele dunne 'wafels' en dan opgerold, en vullen met slagroom
Platten, na 10 rolletjes waren mijn vingers aangebrand... tjee was is dat heet zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Hier ook kniepekes. Maak je platten (oudjaarskoekjes, het jaar is al uitgerold) of opgerolde (nieuwjaarskoekjes, het jaar is nog opgerold)? Ik platten.
Heb je dan ook het andere beslag gemaakt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Muks het volgende:
[..]
Platten, na 10 rolletjes waren mijn vingers aangebrand... tjee was is dat heet zeg
sushimatje gebruikenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Muks het volgende:
[..]
Platten, na 10 rolletjes waren mijn vingers aangebrand... tjee was is dat heet zeg
ik heb nu het iets dikkere beslag gemaakt, het hele dunne de vorige keer. Dit moest een nacht staan en dikte toen flink in, kon er geen bolletjes van rollen, maar met het meloenbollenmesje ging het prima !quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:41 schreef cattie het volgende:
[..]
Heb je dan ook het andere beslag gemaakt?
Wij hebben in de familie 2 verschillende recepten:quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef Muks het volgende:
[..]
ik heb nu het iets dikkere beslag gemaakt, het hele dunne de vorige keer. Dit moest een nacht staan en dikte toen flink in, kon er geen bolletjes van rollen, maar met het meloenbollenmesje ging het prima !
Mous das een idee thx!!
Ik heb nog weer een ander recept :quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef cattie het volgende:
[..]
Wij hebben in de familie 2 verschillende recepten:
Platten:
pond bloem
250 gr boter
150 gr witte basterdsuiker
150 gr bruine basterdsuiker
2 eieren
kaneel
zout
opgerolde:
pond bloem
pond suiker
250 gr boter
2 eieren
1/4 liter melk
1/4 liter water
2 pakjes vanillesuiker
kaneel
zout
Mwah het valt tegen uiteindelijk hoor, als je de materiaalkosten doorrekent en dan nagaat hoeveel uur je eraan kwijt bent om het in elkaar te draaien dan denk ik dat de etsy-mevrouw er niet eens gek veel op verdient. Heus wel wat, maar omgerekend naar uurloon kun je wsl beter in een winkel achter de kassa gaan staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Muks het volgende:
misschien is dit wel het gat in de markt voor hier... die prijzen zijn echt huge
Ja bij de woonstore & loods5 hebben ze die dingen ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Incantrix, ik heb het via etsy.com besteld: http://www.etsy.com/shop/missprettypretty
Ja, gruwelijk duur, niet mijn gewoonte, maar het moest gewoon...En ze kunnen er jaren mee doen.
![]()
noh 2011 sla k even over hoor streepjesgewijsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:15 schreef YPPY het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal.![]()
Ons meisje ligt heerlijk te slapen. Nog een uurtje en wij kunnen ook. Dat er in 2011 maar heeeeeeeel veel nominaties zijn voor de buikawards en dat huuphuup als enige in de race is in het 2e streepjes topic.![]()
Moussy dat heb ik ook altijd. Mijn ouders waren er en dat was best gezellig, maar een echt gesprek hebben we dan niet. Op tv was geen drol en mijn vader was heel moequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:28 schreef moussy het volgende:
Normaal ga ik zonder problemen om 2 uur naar bed, op oudejaarsavond is het altijd eenlange verveelde zit
Dat, en het ruikt naar ouwe kotsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind die wijnsmaak in kaasfondue zooo vies
Hm yammie, dan ben ik dol op ouwe kots!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat, en het ruikt naar ouwe kots. Ik word al misselijk als ik het ruik
.
PM is onderweg. Let niet op het genoemde serviesgoed, het is een aangepast brainstormlijstje van wat op welk schaaltje zou gaan.quote:
Ik las laatst ergens dat je het ook met appelsap kon doen ipv wijn Dat wat Moonah zegt dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind die wijnsmaak in kaasfondue zooo vies
dus ik vroeg me af of er dus wijnloze zou zijn.
ja dus. dan moet ik maar eens goed gaan zoeken, want ik wil best nog wel eens fonduen.
waar heb je die recepten vandaan van je amusehapjes?
quote:
500 lampjes en ze zijn allemaal met de boom meegegaan. Er was al 1 slinger die het niet goed meer deed en de rest van de lampjes was ook al z0\n 6 jaar oud. Tijd voor nieuwe lampjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:09 schreef Nijna het volgende:
Die kant en klare kaasfondue uit een pakjeril. Dat smaakt niet eens naar kaas...
Maar die zelfgemaakte zonder wijn vind ik wel lekker.
Zo vicky, wat een slachtpartij! En wat een hoop lampjes zaten erin zeg!
Wij hebben een neppert, ik wil dat ding eigenlijk ook morgen maar eens inpakken en naar zolder verbannen voor het komende jaar...
lol, dat doet me denken aan dat filmpje van die jongen op youtube die helemaal uit zijn plaat gaat van een stukje vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:02 schreef E.T. het volgende:
Mijn buurjongen (toch al een heel erg- figuur) is een dag in de war ofzo... Staat nu nog vuurwerk af te steken in z'n tuin.. Hij is 25 ofzo en ik zie van die 'pluf'-romeinse kaarsjes en nog meer van dat 'kinder'-vuurwerk
Tom!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lol, dat doet me denken aan dat filmpje van die jongen op youtube die helemaal uit zijn plaat gaat van een stukje vuurwerk
Die jongen vind ik sneuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lol, dat doet me denken aan dat filmpje van die jongen op youtube die helemaal uit zijn plaat gaat van een stukje vuurwerk
Ik bemoei me daar allemaal niet mee, 9 van de 10x kijg je toch een grote waffel, ik bemoei me er dus ook niet mee als ze zich verbrand hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Jelief het volgende:
Mijn buurmeisje (jaar of 10) van een paar huizen verderop stond op nieuwjaarsdag vuurwerk af te steken met een kaarsenaansteker. deels nieuw en deels gevonden vuurwerk.
Ik heb haar maar gewaarschuwd dat ze gevaarlijk bezig was. Ze zei dat het mocht van haar moeder...
tja ach nou ja, die van mij mogen pas wat afsteken als , jawanneer eigenlijk iig niet als ze 10zijn en niet met een aansteker en niet zonder toezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |