Mefke, met ouders die allemaal nog bij elkaar zijn vind ik het al een enorme berg gedoe, laat staan als alles dubbel moet

Volgend jaar gewoon níemand bezoeken? Wij hebben ons stilletjesaan teruggetrokken uit het hele verhaal, ik heb er gewoon geen zin meer in. Elk jaar weer dezelfde riedel: eerst 2 dagen knetterende bonje met lief waarbij allerlei oud zeer weer even opgerakeld moet worden, daarna een hoop gezeik om met iedereen iets afgesproken te krijgen en dan 2 dagen rondjes rennen. Hooooiii, ze zoeken het maar uit!
Zo, in het kader van alles tegelijk: de nieuwe wasmachine staat al een hele dag, dus dan kan de stofzuiger wel kapot

We zagen het al wel aankomen hoor, maar het is wel stom. Nu twijfel ik tussen 2 stofzuigers (beiden speciaal voor mensen met huisdieren): een philips die naar verluid weinig herrie maakt en goedkoper is, maar waar niemand enthousiast het internet over volblaat, of een duurdere dyson waar geen zak inhoeft en waar wel veel loftrompetten over te horen zijn (incl. Die van mijn broertje). Anyone?