Ik blijf altijd braaf aan mijn kant, dus ik was het niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NOT ! jij lag te trappelen waardoor het zakkie achter het bed verdween, aan mijn kant ok, maar daar houdt mijn medeplichtigheid wel op
Daarom posten we het ook. Voor in het archief. Heb jij nog meisjes geslagen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker interessant waar jullie je troep laten als je samen bent. Fijn dat jullie dat met de wereld willen delen, ik denk niet dat ook maar iemand hier die info zou willen missen!
nee, sta al een paar maanden droog, hou t nu wel volquote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom posten we het ook. Voor in het archief. Heb jij nog meisjes geslagen?
Nah jah zeg. Dan fiks je toch zelf wat, luie lamzak die je er bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef fioooon het volgende:
Vanavond, als het eten weer niet te vreten is...
Wees eens iets selectiever voor je iets mee naar huis sleeptquote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef fioooon het volgende:
Vanavond, als het eten weer niet te vreten is...
Daar komt het uiteindelijk wel op neer dat ze toch weer de chinees moet gaan bellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah jah zeg. Dan fiks je toch zelf wat, luie lamzak die je er bent.
Ja, hoe knapper de vrouw des te slechter ze kunnen koken. In mei toch maar wat gaan halen in Azie.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees eens iets selectiever voor je iets mee naar huis sleept
Dan heb je wel geluk want als het eten niet lekker is... dan krijgt vaak de relatie ook een raar smaakje.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
Hmm, dan komt het dus toch nog goed met mij wat betreft koken.
thuisbezorgd.nl valt niet onder koken hequote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
Hmm, dan komt het dus toch nog goed met mij wat betreft koken.
Werd godverdomme tijd ookquote:
Heel magazijn.... das nogal wat. Ga je nu op vakantie?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werd godverdomme tijd ook![]()
Kut magazijn verhuist en nog niet klaar ook![]()
Maar nu happy thoughts![]()
martin solveig and dragonette - hello![]()
Sst. SD denkt dat ik het nog allemaal zelf doe.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl valt niet onder koken he
Dat nummer draai ik al weken op mijn ipod op repeat.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
Godverdomme. Weer dat nummer in mijn hoofd. Die was al gepost Bara![]()
!
Kwam hem net weer tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
Godverdomme. Weer dat nummer in mijn hoofd. Die was al gepost Bara![]()
!
wij hebben het hele magazijn in 1 dag geherinrichtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werd godverdomme tijd ook![]()
Kut magazijn verhuist en nog niet klaar ook![]()
Maar nu happy thoughts![]()
martin solveig and dragonette - hello![]()
Maar herinrichten is wel wat anders dan alles inladen en vervolgens in ander pand weer uitladenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wij hebben het hele magazijn in 1 dag geherinrichtdaardoor de rest van deze week vrij
dat gaan we volgend jaar doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar herinrichten is wel wat anders dan alles inladen en vervolgens in ander pand weer uitladen![]()
Wat een fuckwerk eh![]()
En dan volgende week nog telling ook
Ja echt belachelijk, had er al een KLB-topic over geopend. Wat trouwens wel een leuke zin in het NU.nl artikel is:quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Staat doet schepje bovenop hoge benzineprijs vieze gore nazi's
quote:lpg loopt verder op tot ruim 0,86 cent per liter.
Heb het idee dat dit een reactie is op al die belastingvrije auto's.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, had er al een KLB-topic over geopend. Wat trouwens wel een leuke zin in het NU.nl artikel is:
[..]
Denk het ook.. Zal ook wel de reden zijn waarom mrb op G3 een stuk hoger ligt als Benzine, terwijl G3 schoner is..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb het idee dat dit een reactie is op al die belastingvrije auto's.
Het geld moet uiteraard ergens vandaan komen
Ja dat is sowieso een verhaal apart.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Denk het ook.. Zal ook wel de reden zijn waarom mrb op G3 een stuk hoger ligt als Benzine, terwijl G3 schoner is..
Autogas is toch eigenlijk een restroduct van de raffinage? Vandaag dat het zo "goedkoop" is?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Denk het ook.. Zal ook wel de reden zijn waarom mrb op G3 een stuk hoger ligt als Benzine, terwijl G3 schoner is..
't Is inderdaad een restproduct. Sommige raffinaderijen verbranden het ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Autogas is toch eigenlijk een restroduct van de raffinage? Vandaag dat het zo "goedkoop" is?
Jammer dat de staat het dan weer moet verpesten met z'n accijnzen.
zie trouwens net, dat ATM 9% accijns op LPG zit... tegen 50% ofzo op Benzine..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
't Is inderdaad een restproduct. Sommige raffinaderijen verbranden het ook.
Ze pakken je wel terug via de MRB.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zie trouwens net, dat ATM 9% accijns op LPG zit... tegen 50% ofzo op Benzine..
Dat wordt toch minder bij G3? (iets minder)quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze pakken je wel terug via de MRB.
G3 is niet echt schoner te noemen, wel minder CO2, maar meer NOx en fijnstof,quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar nog steeds word je harder genaaid dan met benzine of diesel.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat wordt toch minder bij G3? (iets minder)
Ja ik vind het sowieso een belachelijke regeling. Het is schoner maar het wordt zwaar gestraft (want belasting in straf). Apart verhaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar nog steeds word je harder genaaid dan met benzine of diesel.
Met haar wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Paladijn het volgende:
Je wordt sowieso genaaid als autorijder, hoe je het ook wendt of keertEn inderdaad, ze moeten de lagere belastinginkomsten ergens weghalen... Heb ook de indruk dat dat een van de motivaties achter de km-heffing was (elektrische auto's zijn wat moeilijker hefbaar).
Wat omhoog met dit soort speelgoedjes de laatste tijd trouwens:
Daar ga je als volwassen persoon toch niet mee rondrijden
Wacht even, dat is een electrisch hok waar ze door middel van een computer ferrari-geluiden uit laten komen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Paladijn het volgende:
Je wordt sowieso genaaid als autorijder, hoe je het ook wendt of keertEn inderdaad, ze moeten de lagere belastinginkomsten ergens weghalen... Heb ook de indruk dat dat een van de motivaties achter de km-heffing was (elektrische auto's zijn wat moeilijker hefbaar).
Wat omhoog met dit soort speelgoedjes de laatste tijd trouwens:
Daar ga je als volwassen persoon toch niet mee rondrijden
Wow dat is gaaf zeg!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
Best geak![]()
Wel FF het geluid uitzetten
Thanksquote:
IUk heb ze zelfs in mijn ehbo tasje van't werk zitten..quote:
Porsche kleur jongequote:
damn nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
Crematie achter de rug, man naar mijn hart; hardcore en oldskool house op je laatste afscheid
Jup.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef PeuRac het volgende:
is wel laf, want een RS leeft zo'n beetje van de Ring, grote kans dat hij nu over de kop gaat
Is dat bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup.
Iedereen alvast een goed, ehm, .... 20011
[ afbeelding ]
Nou; gedeeltelijk; er was uiteraard redelijk wat ouder spul aanwezig, en die keken toch even zuur, en je weet niet of je nou stil moet blijven staan of niet; ik weet zeker dat ie het geweldig had gevonden als iedereen mee zou doen, maja, wie begint er heahquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn niceZoiets zet dan toch een hele andere sfeer neer lijkt me?
Is dat andere forum na 151 berichten alweer afgeschreven ja ??quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
Zo dames en heren,
ik ben hier gearriveerd, zullen we hier dan maar onze discussies over forumhuwelijken, topicbaby's en TukTuk in Thailand voorzetten?
Komt u maar!
Die zijn er lekker vroeg bijquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup.
Iedereen alvast een goed, ehm, .... 20011
[ afbeelding ]
Een andere, wat gematigdere houding zou je sieren, niemand heeft er belang bij het conflict hier nog een keertje uit te vechten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat andere forum na 151 berichten alweer afgeschreven ja ??![]()
Nee gelukkig nietquote:
Ik ben geen sierpaard, nooit geweest, ga ik niet worden ook; ich bin ein Rotterdammert; what you see is what you get, en wat ik vind en denk, dat hoor je per direktquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een andere, wat gematigdere houding zou je sieren, niemand heeft er belang bij het conflict hier nog een keertje uit te vechten.
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef daNpy het volgende:
Mooi dat Rotterdammerts zichzelf zo zien, terwijl het omgekeerde waar is.
Evenals Hagenezen, grote mond en er gebeurt he_le_maal niets (zie oh oh Cherso)
Als Brabo tussen de Rotterdammers en Hagenezen gewerkt, waar ik te horen kreeg dat ik nogal "extravert" ben (wat ik denk hoor je), echter komt dit niet van de mensen zelf; nee dit gebeurt allemaal achter je rug om.
In je gezicht lachen en achter je rug roddelen, dát zijn Randstedelingen.
Gelukkig heb je geen last van vooroordelen en hokjes denkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef daNpy het volgende:
Mooi dat Rotterdammerts zichzelf zo zien, terwijl het omgekeerde waar is.
Evenals Hagenezen, grote mond en er gebeurt he_le_maal niets (zie oh oh Cherso)
Als Brabo tussen de Rotterdammers en Hagenezen gewerkt, waar ik te horen kreeg dat ik nogal "extravert" ben (wat ik denk hoor je), echter komt dit niet van de mensen zelf; nee dit gebeurt allemaal achter je rug om.
Want ?? je moet hem de hele dag dragen of wat ??quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens jaHeb ook een Rotterdamse collega, dodelijk vermoeiend
Ja, wat is het nou ?? make up your mind dudequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef Piles het volgende:
Of het ligt niet aan de woonplaats/geboorteplaats, maar aan de persoon, dat kan natuurlijk ook
Hokjes geven overzicht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen last van vooroordelen en hokjes denken
hier dooit het flink, totaal niet glad. maar ik dnek niet dat onze situaties vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Anne het volgende:
Is het nou echt zo glad? mijn ouders blijven er maar over doorhameren dat ik niet de weg op moet (zij hebben lopend de boodschappen gedaan, dat doen ze echt nooooit) en dat zij wel boodschappen voor me doen.
Maar goed *eigenwijs* en dat weten ze gelukkig.
Zelf kom ik uit het oosten van het land, maar ben 4 jaar lang import-Rotterdammer geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef daNpy het volgende:
Zou wel fijn zijn inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je de deur van het hokje maar open laat.
Blijf van míjn hokjes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je de deur van het hokje maar open laat.
Ja, kon ik de afgelopen dagen nog normaal (door de sneeuw) lopen, zijn de stoepen en wegen waar nu nog sneeuw ligt spiegelglad. De sneeuw is samengedrukt, gesmolten en weer bevroren, dus heb je echt met ijs te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Anne het volgende:
Is het nou echt zo glad? mijn ouders blijven er maar over doorhameren dat ik niet de weg op moet (zij hebben lopend de boodschappen gedaan, dat doen ze echt nooooit) en dat zij wel boodschappen voor me doen.
Rood en groen is boerenfatsoen zeiden ze bij mij thuis altijd, dat zou ik serieus niet mooi vindenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef daNpy het volgende:
Ik verder niets tegen Rotterdammers hoor, hun accent/spraakgebrek is ook té komisch (ik chaat effu legge)
Maar zit wel met een dilemma, mbt de interieur-kleur van de Golf.
Het mooiste vind ik wit, dan spuit ik de rolkooi (en andere details als remklauwen) rood, wat er imo erg geil uitziet 8)
Echter, wit wordt snel vuil en je ziet er alles op. Bovendien heb ik niet echt trek het héle interieur te spuiten, want dan wil ik het ook echt netjes doen en moeten de ramen eruit etc.
Mooiste zou zijn om het interieur metallic groen te doen, evenals de buitenkant. Hij is al gedeeltelijk groen aan de binnenkant en dat kan ik dan netjes naar voren toe afwerken. Ik vrees echter dat metallic groen juiste weer erg duur is en het spuiten van metallic lak is wat lastiger.
Nee, hokjes getuigen van kórt zichtigheidquote:
Doe voorzichtig, en laat even weten of je heel bent aangekomen en of het écht heel glad isquote:
Het valt mee, lief, alleen binnendoor is het gladquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe voorzichtig, en laat even weten of je heel bent aangekomen en of het écht heel glad is
2 x half brood gesnedenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt mee, lief, alleen binnendoor is het glad.
Nu maar boodschapjes doen. Is mijn rug het alleen niet zo mee eens geloof ik.
Nee, want ik ben je je weet wel niet. Weet je nog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2 x half brood gesneden
1x zooitje ham
1x hompje kaas
1x pak melk
Kom je het even brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |