Thanksquote:
IUk heb ze zelfs in mijn ehbo tasje van't werk zitten..quote:
Porsche kleur jongequote:
damn nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
Crematie achter de rug, man naar mijn hart; hardcore en oldskool house op je laatste afscheid
Jup.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef PeuRac het volgende:
is wel laf, want een RS leeft zo'n beetje van de Ring, grote kans dat hij nu over de kop gaat
Is dat bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup.
Iedereen alvast een goed, ehm, .... 20011
[ afbeelding ]
Nou; gedeeltelijk; er was uiteraard redelijk wat ouder spul aanwezig, en die keken toch even zuur, en je weet niet of je nou stil moet blijven staan of niet; ik weet zeker dat ie het geweldig had gevonden als iedereen mee zou doen, maja, wie begint er heahquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damn niceZoiets zet dan toch een hele andere sfeer neer lijkt me?
Is dat andere forum na 151 berichten alweer afgeschreven ja ??quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
Zo dames en heren,
ik ben hier gearriveerd, zullen we hier dan maar onze discussies over forumhuwelijken, topicbaby's en TukTuk in Thailand voorzetten?
Komt u maar!
Die zijn er lekker vroeg bijquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup.
Iedereen alvast een goed, ehm, .... 20011
[ afbeelding ]
Een andere, wat gematigdere houding zou je sieren, niemand heeft er belang bij het conflict hier nog een keertje uit te vechten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat andere forum na 151 berichten alweer afgeschreven ja ??![]()
Nee gelukkig nietquote:
Ik ben geen sierpaard, nooit geweest, ga ik niet worden ook; ich bin ein Rotterdammert; what you see is what you get, en wat ik vind en denk, dat hoor je per direktquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een andere, wat gematigdere houding zou je sieren, niemand heeft er belang bij het conflict hier nog een keertje uit te vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |