Wat heb je gedaan gisteravond? Te veel gezopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 05:36 schreef Anne het volgende:
Hmm, wakker worden met;
- lenzen nog in
- laptop nog aan in bed
- speculaas all over the place
- en een headset in mijn nu roodgloeiend oor
is niet grappig. Wtf.
*proest*quote:Op donderdag 30 december 2010 05:36 schreef Anne het volgende:
Hmm, wakker worden met;
- lenzen nog in
- laptop nog aan in bed
is niet grappig. Wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent niet interessant genoeg te verknipt voor een korte karakterschets
Ik heb een bord 'Verboden suikerbieten te storten in de berm' op de gang hangenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Bordje bij mijn deur gehangen
op de wc zelf hang een bord in de vorm van een pijl, op de pot gericht met 'ford wijst de weg naar het WK driebanden'. Op de overloop een groot 'pas op! instortingsgevaar!" bord, en in de garage een hele serie, waaronder verboden toegang artkel 461 en een 'pas op overstekende heftrucks' bordje.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb een bord 'Verboden suikerbieten te storten in de berm' op de gang hangen
vakantiequote:
Ja, Aprilquote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan niet wachten tot april zeg. De auto mag wel weer uit de winterslaap.
Twee schroevendraaiertjes werkt ook. Maar wel goed opletten dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:57 schreef Piles het volgende:
Klote raamslingerHoe moet dat ding in godsnaam los
Het hele paneel is al los, alleen het midden niet dus
Touwtje er achter werkt niet, ring losschuiven ook niet. Volgens mij moet er een klepjes afgeschoven worden (zit een naad), maar die zit muurvast
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
zit een hoefijzervormig klemmetje omheen; pak een theedoek, en trek die eronderlangs, dan floept hij er zo vanaf, wel FF opletten dat ie niet wegspringt, dan zoek je je het ongans
En dan tussen paneel en ring? Of tussen ring en slinger? Ik neem aan tussen paneel en ring, maar het is net of daar 'niks' zit (alleen een as)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Twee schroevendraaiertjes werkt ook. Maar wel goed opletten dan.
Punt is: bij mij kon ik duidelijk ACHTER de slinger (tussen slinger en deurpaneel dus) het ringetje kon zien zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
En dan tussen paneel en ring? Of tussen ring en slinger? Ik neem aan tussen paneel en ring, maar het is net of daar 'niks' zit (alleen een as)
tussen de ring en de slingerquote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
En dan tussen paneel en ring? Of tussen ring en slinger? Ik neem aan tussen paneel en ring, maar het is net of daar 'niks' zit (alleen een as)
Of moet je die ring er vantussen schuiven?
Dat is er eentje met een moertjuh jonguhquote:Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/hosting/images/IMG_2037.JPG
http://piles.nl/hosting/images/IMG_2038.JPG
Met moeite een dunne doek en schroevendraaiertje tussen ring en paneel gekregen, maar daar zit niks zo te voelen
Bekende zwengels, precies wat ik bedoelde idd, maar Piles heeft een ander systeempie zo te zienquote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Punt is: bij mij kon ik duidelijk ACHTER de slinger (tussen slinger en deurpaneel dus) het ringetje kon zien zitten.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=138539
Halverwege dit topic verduidelijkende foto's (niet van mij).
edit: op beide uiteinden tegelijk druk zetten (van het 'hoefijzer'), dan springt 'ie er zo af. Wel goed opletten dat je 'm niet kwijt raakt.
Ah, zie je welquote:Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is er eentje met een moertjuh jonguh![]()
Dat kappie ff erafwippen, daaronder zit een moertje denk ik
Foto's van de bende!?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:02 schreef Piles het volgende:
Ik ben binnen
Al ga ik het probleem niet oplossen denk ik
quote:
Kut, helemaal niet aan gedachtquote:
Boel gesmeerd?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Kut, helemaal niet aan gedachtAlles is al weer netjes dicht
Het lijkt er op dat mn elektromotor het niet lekker trek. Hij wil wel, maar de deur gaat niet op slot (of half). Voorlopig maar met het handje dus, wie weet gaat ie het weer doen als het warmer wordt
Stroompje even meten, misschien is er een massapuntje een beetje brak, dat kost ook powerquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Kut, helemaal niet aan gedachtAlles is al weer netjes dicht
Het lijkt er op dat mn elektromotor het niet lekker trek. Hij wil wel, maar de deur gaat niet op slot (of half). Voorlopig maar met het handje dus, wie weet gaat ie het weer doen als het warmer wordt
Jupquote:
Aan 1 van de 4 portieren, is dat niet raar?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stroompje even meten, misschien is er een massapuntje een beetje brak, dat kost ook power
mijn eerste klus was een motorblok verwisselenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Jup
[..]
Aan 1 van de 4 portieren, is dat niet raar?En ik kan het helaas niet meten, dus voorlopig laat ik het ff zo. Geen zin om er hele middagen mee bezig te zijn
Bedankt voor de hulp iig, m'n eerste autoklus
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn eerste klus was een motorblok verwisselen
Had je kunnen weten:quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meteen ook je reputatie waarmaken he?machtig dit.
Was M5 in de buurt?quote:Op donderdag 30 december 2010 05:36 schreef Anne het volgende:
Hmm, wakker worden met;
- lenzen nog in
- laptop nog aan in bed
is niet grappig. Wtf.
Nou, nee, niet echt raar, ligt er een beejte aan hoe e.e.a geschakeld is, maar je kunt gewoon een extra massakabeltje vanaf het motortje aan massa leggen om te proberen, of testen met een los draadje met 2 crocoklemmetjes.. da's gevorderde McGyveritisquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Jup
[..]
Aan 1 van de 4 portieren, is dat niet raar?En ik kan het helaas niet meten, dus voorlopig laat ik het ff zo. Geen zin om er hele middagen mee bezig te zijn
Bedankt voor de hulp iig, m'n eerste autoklus
Nog steeds ?? daar zit inmiddels al haar op denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb ook banaantjes onder mijn bed trouwens.
Wie weet als ik ooit weer zin heb om te knutselenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
Nou, nee, niet echt raar, ligt er een beejte aan hoe e.e.a geschakeld is, maar je kunt gewoon een extra massakabeltje vanaf het motortje aan massa leggen om te proberen, of testen met een los draadje met 2 crocoklemmetjes.. da's gevorderde McGyveritis
Ik werk het iig niet tegen, dat is al heel wat tegenwoordigquote:Geen dank joh, kleine moeite, daar is een forum nou voor; en jij doet ook zat voor FOK!/PTA toch ?
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 30 december 2010 17:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet als ik ooit weer zin heb om te knutselen
[..]
Ik werk het iig niet tegen, dat is al heel wat tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja. Ik ga niet onder/aan dat bed kruipen/trekken. HELP DAN FF JOHHHHHHHquote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog steeds ?? daar zit inmiddels al haar op denk ik
NOT ! jij lag te trappelen waardoor het zakkie achter het bed verdweenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ik ga niet onder/aan dat bed kruipen/trekken. HELP DAN FF JOHHHHHHH!
Jij hebt ze daar neer geflikkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |