Geen ideequote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet je of het vacuum is of elektrisch ?? en gaan ze allemaal net zo moeizaam ?
Een beetje gangbaar maken kán helpen, maar meestal is het iets andersquote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen ideeNee, alleen die aan de passagierskant blijft (half) hangen. Na een paar keer open en dicht gaat ie wel goed mee volgens mij.
Thanksquote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een beetje gangbaar maken kán helpen, maar meestal is het iets anderseen krom stangetje, of iets wat is losgeduwd, en de nieuwere voitures hebben nog wel eens een vacuum systeem, wat weer kan lekken enzo.. gewoon ff zoeken, is meestal wel goed op te lossen
EERST kijken hoe het zit en dan pas doen..quote:Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
ThanksZal morgen eens kijken of ik het paneel zonder schade los kan krijgen
en DAAROM verdient SD de RED verkiezingquote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
EERST kijken hoe het zit en dan pas doen..
Nodig: klein schroevendraaiertje om afdekdoppies eruit te wippen, puntig zakmesje kan ook, maar dan beschadig je ze vaak. een kruiskop schroevendraaier; als je mazzel hebt is het geen torx, een theedoek voor het veertje van de raamslinger mits aanwezig, en een punttangetje kan handig zijn..
Als er folie achter zit, MOET dat weer fatsoenlijk dicht achteraf, anders krijg je vocht gezeik.. rolletje ducttape is dus ook handig
Indien problemen, foto's posten
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef lipje het volgende:
[..]
en DAAROM verdient SD de RED verkiezing
en omdat t leuk is m rooier te zien worden van schaamte dan van woedequote:
Zo, instructiequote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
EERST kijken hoe het zit en dan pas doen..
Nodig: klein schroevendraaiertje om afdekdoppies eruit te wippen, puntig zakmesje kan ook, maar dan beschadig je ze vaak. een kruiskop schroevendraaier; als je mazzel hebt is het geen torx, een theedoek voor het veertje van de raamslinger mits aanwezig, en een punttangetje kan handig zijn..
Als er folie achter zit, MOET dat weer fatsoenlijk dicht achteraf, anders krijg je vocht gezeik.. rolletje ducttape is dus ook handig
Ter lering ende vermaak zekerquote:Indien problemen, foto's posten
De wat?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef lipje het volgende:
[..]
en DAAROM verdient SD de RED verkiezing
Avond trouwensquote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef lipje het volgende:
avond
vandaag Paladijn en andere soortgenoten gezien.
T was leuk in Blijdorp
Da's minder handig als je bij het mechaniek moet zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef Paladijn het volgende:
Razend Enthousiaste Deurontmantelaar natuurlijk.
Overigens is het bij sommige auto's ook nodig dat je het raam naar onderen draait voor je de deur losmaakt (bij mijn Saab zo, bij de MX5 niet).
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hangt er van af. Voor Sounddragon 5 minuutjes werk. Voor Anne 0 minuten, die knippert met haar tieten en het gebeurt. Voor Paladijn duurt het een half uur, die moet eerst een manual downloaden. Dingest is 3 kwartier bezig, maar die heeft dan wel onderzocht hoe een deurpaneel van invloed is op het sexleven van de Paraguayaanse pampa-cavia. PeuRac demonteert alleen deurpanelen die niet van hemzelf zijn, en verteld daar trots over. ThaFreak slaat het deurpaneel in elkaar, en mag vervolgens nooit meer bij een Skoda dealer binnen komen. En 2cv is 3 dagen bezig, en heeft aan het eind van die drie dagen uit voorzorg je motorblok omgeruild voor een PSA blok, keihard op zijn rechterhand geslagen met een hamer, en zijn linkerhand eerst in de spiritus gedrenkt en vervolgens in de brand gestoken.
Staat in de Haynes, maar zonder reden. Op het saabforum waarschuwen ze mensen er ook voorquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Sounddragon het volgende:
Da's minder handig als je bij het mechaniek moet zijnwaarom moet dat dan ??
Kan ik me wat bij voorstellen, dat gepiel met kouwe fikken is net niet ideaalquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Staat in de Haynes, maar zonder reden. Op het saabforum waarschuwen ze mensen er ook voor
Mijn bestuurdersdeurslot werkt soms niet lekker, dus moet de boel zelf binnenkort ook maar eens loshalen. Heb er met dit weer alleen geen zin in
Meteen ook je reputatie waarmaken he?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Staat in de Haynes, maar zonder reden. Op het saabforum waarschuwen ze mensen er ook voor
Mijn bestuurdersdeurslot werkt soms niet lekker, dus moet de boel zelf binnenkort ook maar eens loshalen. Heb er met dit weer alleen geen zin in
Oeh oeh oeh en ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hangt er van af. Voor Sounddragon 5 minuutjes werk. Voor Anne 0 minuten, die knippert met haar tieten en het gebeurt. Voor Paladijn duurt het een half uur, die moet eerst een manual downloaden. Dingest is 3 kwartier bezig, maar die heeft dan wel onderzocht hoe een deurpaneel van invloed is op het sexleven van de Paraguayaanse pampa-cavia. PeuRac demonteert alleen deurpanelen die niet van hemzelf zijn, en verteld daar trots over. ThaFreak slaat het deurpaneel in elkaar, en mag vervolgens nooit meer bij een Skoda dealer binnen komen. En 2cv is 3 dagen bezig, en heeft aan het eind van die drie dagen uit voorzorg je motorblok omgeruild voor een PSA blok, keihard op zijn rechterhand geslagen met een hamer, en zijn linkerhand eerst in de spiritus gedrenkt en vervolgens in de brand gestoken.
Hihiquote:Op donderdag 30 december 2010 05:36 schreef Anne het volgende:
Hmm, wakker worden met;
- lenzen nog in
- laptop nog aan in bed
- speculaas all over the place
- en een headset in mijn nu roodgloeiend oor
is niet grappig. Wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |