abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90604863
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Weet je of het vacuum is of elektrisch ?? en gaan ze allemaal net zo moeizaam ?
Geen idee :P Nee, alleen die aan de passagierskant blijft (half) hangen. Na een paar keer open en dicht gaat ie wel goed mee volgens mij.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:45:56 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90605285
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Geen idee :P Nee, alleen die aan de passagierskant blijft (half) hangen. Na een paar keer open en dicht gaat ie wel goed mee volgens mij.
Een beetje gangbaar maken kán helpen, maar meestal is het iets anders :Y een krom stangetje, of iets wat is losgeduwd, en de nieuwere voitures hebben nog wel eens een vacuum systeem, wat weer kan lekken enzo.. gewoon ff zoeken, is meestal wel goed op te lossen :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_90605712
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een beetje gangbaar maken kán helpen, maar meestal is het iets anders :Y een krom stangetje, of iets wat is losgeduwd, en de nieuwere voitures hebben nog wel eens een vacuum systeem, wat weer kan lekken enzo.. gewoon ff zoeken, is meestal wel goed op te lossen :Y
Thanks ^O^ Zal morgen eens kijken of ik het paneel zonder schade los kan krijgen :P
  woensdag 29 december 2010 @ 22:59:00 #29
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90605975
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Thanks ^O^ Zal morgen eens kijken of ik het paneel zonder schade los kan krijgen :P
EERST kijken hoe het zit en dan pas doen..

Nodig: klein schroevendraaiertje om afdekdoppies eruit te wippen, puntig zakmesje kan ook, maar dan beschadig je ze vaak. een kruiskop schroevendraaier; als je mazzel hebt is het geen torx, een theedoek voor het veertje van de raamslinger mits aanwezig, en een punttangetje kan handig zijn..
Als er folie achter zit, MOET dat weer fatsoenlijk dicht achteraf, anders krijg je vocht gezeik.. rolletje ducttape is dus ook handig ;)

Indien problemen, foto's posten ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 december 2010 @ 23:02:35 #30
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_90606170
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nodig: klein schroevendraaiertje om afdekdoppies eruit te wippen, puntig zakmesje kan ook, maar dan beschadig je ze vaak. een kruiskop schroevendraaier; als je mazzel hebt is het geen torx, een theedoek voor het veertje van de raamslinger mits aanwezig, en een punttangetje kan handig zijn..
Als er folie achter zit, MOET dat weer fatsoenlijk dicht achteraf, anders krijg je vocht gezeik.. rolletje ducttape is dus ook handig ;)

en DAAROM verdient SD de RED verkiezing ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 29 december 2010 @ 23:03:39 #31
132767 lipje
pi_90606229
avond :W

vandaag Paladijn en andere soortgenoten gezien.

T was leuk in Blijdorp :')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 29 december 2010 @ 23:11:04 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90606687
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef lipje het volgende:

[..]

:@
  woensdag 29 december 2010 @ 23:14:59 #33
132767 lipje
pi_90606912
quote:
11s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

:@
en omdat t leuk is m rooier te zien worden van schaamte dan van woede :Y)
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_90607071
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Sounddragon het volgende:

Zo, instructie :D
quote:
Ter lering ende vermaak zeker :+
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef lipje het volgende:

[..]

De wat? :@
pi_90607191
Razend Enthousiaste Deurontmantelaar natuurlijk.

Overigens is het bij sommige auto's ook nodig dat je het raam naar onderen draait voor je de deur losmaakt (bij mijn Saab zo, bij de MX5 niet).
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_90607349
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:18 schreef Piles het volgende:

De wat? :@
Gouden Pet, Vet en Red Verkiezing 2010
  woensdag 29 december 2010 @ 23:24:31 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90607351
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef lipje het volgende:
avond :W

vandaag Paladijn en andere soortgenoten gezien.

T was leuk in Blijdorp :')
Avond trouwens :W

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:21 schreef Paladijn het volgende:
Razend Enthousiaste Deurontmantelaar natuurlijk.

Overigens is het bij sommige auto's ook nodig dat je het raam naar onderen draait voor je de deur losmaakt (bij mijn Saab zo, bij de MX5 niet).
Da's minder handig als je bij het mechaniek moet zijn ;) waarom moet dat dan ??
pi_90607512
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hangt er van af. Voor Sounddragon 5 minuutjes werk. Voor Anne 0 minuten, die knippert met haar tieten en het gebeurt. Voor Paladijn duurt het een half uur, die moet eerst een manual downloaden. Dingest is 3 kwartier bezig, maar die heeft dan wel onderzocht hoe een deurpaneel van invloed is op het sexleven van de Paraguayaanse pampa-cavia. PeuRac demonteert alleen deurpanelen die niet van hemzelf zijn, en verteld daar trots over. ThaFreak slaat het deurpaneel in elkaar, en mag vervolgens nooit meer bij een Skoda dealer binnen komen. En 2cv is 3 dagen bezig, en heeft aan het eind van die drie dagen uit voorzorg je motorblok omgeruild voor een PSA blok, keihard op zijn rechterhand geslagen met een hamer, en zijn linkerhand eerst in de spiritus gedrenkt en vervolgens in de brand gestoken.
:') _O-
Nja, het is in ieder geval geen Lada, dus het valt nog door iemand te fixen voordat z'n eigenaar in de AOW zit :+

Ik heb of superkracht gekregen, of er is gefaald met het maken van de handrem van de Picasso vorige week. Hoe dan ook, ik heb de handremkabel zo te zien kapot getrokken. Voor het gemak ga ik er maar even uit dat het het eerste is :7

Die lui van wie ik die Fiat 850 heb gekocht hadden ook zo'n Thema 8.32 op de oprit staan. Kwam inderdaad een leuk geluidje uit :D
pi_90608639
quote:
Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Sounddragon het volgende:

Da's minder handig als je bij het mechaniek moet zijn ;) waarom moet dat dan ??
Staat in de Haynes, maar zonder reden. Op het saabforum waarschuwen ze mensen er ook voor :')

Mijn bestuurdersdeurslot werkt soms niet lekker, dus moet de boel zelf binnenkort ook maar eens loshalen. Heb er met dit weer alleen geen zin in :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_90608797
  woensdag 29 december 2010 @ 23:55:31 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90608859
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Staat in de Haynes, maar zonder reden. Op het saabforum waarschuwen ze mensen er ook voor :')

Mijn bestuurdersdeurslot werkt soms niet lekker, dus moet de boel zelf binnenkort ook maar eens loshalen. Heb er met dit weer alleen geen zin in :')
Kan ik me wat bij voorstellen, dat gepiel met kouwe fikken is net niet ideaal :+

Ik zit me net te bedenken dat het zou kunnen dat de zijruit steunt op het paneel, en dan krijg je gekke dingen als je dat weghaalt met de ruit omhoog ;)
pi_90609574
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Meteen ook je reputatie waarmaken he? :D machtig dit.
  donderdag 30 december 2010 @ 00:31:51 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_90610734
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hangt er van af. Voor Sounddragon 5 minuutjes werk. Voor Anne 0 minuten, die knippert met haar tieten en het gebeurt. Voor Paladijn duurt het een half uur, die moet eerst een manual downloaden. Dingest is 3 kwartier bezig, maar die heeft dan wel onderzocht hoe een deurpaneel van invloed is op het sexleven van de Paraguayaanse pampa-cavia. PeuRac demonteert alleen deurpanelen die niet van hemzelf zijn, en verteld daar trots over. ThaFreak slaat het deurpaneel in elkaar, en mag vervolgens nooit meer bij een Skoda dealer binnen komen. En 2cv is 3 dagen bezig, en heeft aan het eind van die drie dagen uit voorzorg je motorblok omgeruild voor een PSA blok, keihard op zijn rechterhand geslagen met een hamer, en zijn linkerhand eerst in de spiritus gedrenkt en vervolgens in de brand gestoken.
Oeh oeh oeh en ik?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_90611249
:W Ik ben eindelijk naar Turbo geweest :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90612913
En hoe was die? :D
pi_90613034
heel mooi :D lekker met veel bier en een paar gozers kijken :Y
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_90613309
Volgende week maar eens gaan kijken dan :D
pi_90615213
Staan 3 van die Thema's op marktplaats..... 1 SW zelfs... en 1 zonder werkende motor. Dat ding moet je ook alleen maar kopen voor het geluid..... 2.9 V8 Ferrari met 205 pk...... hmmmz Hadden ze wel beter kunnen doen. (ook in 87/88)
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_90615863
Hmm, wakker worden met;

- lenzen nog in
- laptop nog aan in bed
- speculaas all over the place
- en een headset in mijn nu roodgloeiend oor

is niet grappig. Wtf.
  donderdag 30 december 2010 @ 07:10:25 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_90616032
quote:
Op donderdag 30 december 2010 05:36 schreef Anne het volgende:
Hmm, wakker worden met;

- lenzen nog in
- laptop nog aan in bed
- speculaas all over the place
- en een headset in mijn nu roodgloeiend oor

is niet grappig. Wtf.
Hihi
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')