Ik blijf altijd braaf aan mijn kant, dus ik was het niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
NOT ! jij lag te trappelen waardoor het zakkie achter het bed verdween, aan mijn kant ok, maar daar houdt mijn medeplichtigheid wel op
Daarom posten we het ook. Voor in het archief. Heb jij nog meisjes geslagen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker interessant waar jullie je troep laten als je samen bent. Fijn dat jullie dat met de wereld willen delen, ik denk niet dat ook maar iemand hier die info zou willen missen!
nee, sta al een paar maanden droog, hou t nu wel volquote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom posten we het ook. Voor in het archief. Heb jij nog meisjes geslagen?
Nah jah zeg. Dan fiks je toch zelf wat, luie lamzak die je er bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef fioooon het volgende:
Vanavond, als het eten weer niet te vreten is...
Wees eens iets selectiever voor je iets mee naar huis sleeptquote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef fioooon het volgende:
Vanavond, als het eten weer niet te vreten is...
Daar komt het uiteindelijk wel op neer dat ze toch weer de chinees moet gaan bellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah jah zeg. Dan fiks je toch zelf wat, luie lamzak die je er bent.
Ja, hoe knapper de vrouw des te slechter ze kunnen koken. In mei toch maar wat gaan halen in Azie.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wees eens iets selectiever voor je iets mee naar huis sleept
Dan heb je wel geluk want als het eten niet lekker is... dan krijgt vaak de relatie ook een raar smaakje.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
Hmm, dan komt het dus toch nog goed met mij wat betreft koken.
thuisbezorgd.nl valt niet onder koken hequote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
Hmm, dan komt het dus toch nog goed met mij wat betreft koken.
Werd godverdomme tijd ookquote:
Heel magazijn.... das nogal wat. Ga je nu op vakantie?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werd godverdomme tijd ook![]()
Kut magazijn verhuist en nog niet klaar ook![]()
Maar nu happy thoughts![]()
martin solveig and dragonette - hello![]()
Sst. SD denkt dat ik het nog allemaal zelf doe.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl valt niet onder koken he
Dat nummer draai ik al weken op mijn ipod op repeat.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
Godverdomme. Weer dat nummer in mijn hoofd. Die was al gepost Bara![]()
!
Kwam hem net weer tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Anne het volgende:
Godverdomme. Weer dat nummer in mijn hoofd. Die was al gepost Bara![]()
!
wij hebben het hele magazijn in 1 dag geherinrichtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werd godverdomme tijd ook![]()
Kut magazijn verhuist en nog niet klaar ook![]()
Maar nu happy thoughts![]()
martin solveig and dragonette - hello![]()
Maar herinrichten is wel wat anders dan alles inladen en vervolgens in ander pand weer uitladenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wij hebben het hele magazijn in 1 dag geherinrichtdaardoor de rest van deze week vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |