Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef daNpy het volgende:
Mooi dat Rotterdammerts zichzelf zo zien, terwijl het omgekeerde waar is.
Evenals Hagenezen, grote mond en er gebeurt he_le_maal niets (zie oh oh Cherso)
Als Brabo tussen de Rotterdammers en Hagenezen gewerkt, waar ik te horen kreeg dat ik nogal "extravert" ben (wat ik denk hoor je), echter komt dit niet van de mensen zelf; nee dit gebeurt allemaal achter je rug om.
In je gezicht lachen en achter je rug roddelen, dát zijn Randstedelingen.
Gelukkig heb je geen last van vooroordelen en hokjes denkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef daNpy het volgende:
Mooi dat Rotterdammerts zichzelf zo zien, terwijl het omgekeerde waar is.
Evenals Hagenezen, grote mond en er gebeurt he_le_maal niets (zie oh oh Cherso)
Als Brabo tussen de Rotterdammers en Hagenezen gewerkt, waar ik te horen kreeg dat ik nogal "extravert" ben (wat ik denk hoor je), echter komt dit niet van de mensen zelf; nee dit gebeurt allemaal achter je rug om.
Want ?? je moet hem de hele dag dragen of wat ??quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens jaHeb ook een Rotterdamse collega, dodelijk vermoeiend
Ja, wat is het nou ?? make up your mind dudequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef Piles het volgende:
Of het ligt niet aan de woonplaats/geboorteplaats, maar aan de persoon, dat kan natuurlijk ook
Hokjes geven overzicht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen last van vooroordelen en hokjes denken
hier dooit het flink, totaal niet glad. maar ik dnek niet dat onze situaties vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Anne het volgende:
Is het nou echt zo glad? mijn ouders blijven er maar over doorhameren dat ik niet de weg op moet (zij hebben lopend de boodschappen gedaan, dat doen ze echt nooooit) en dat zij wel boodschappen voor me doen.
Maar goed *eigenwijs* en dat weten ze gelukkig.
Zelf kom ik uit het oosten van het land, maar ben 4 jaar lang import-Rotterdammer geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef daNpy het volgende:
Zou wel fijn zijn inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je de deur van het hokje maar open laat.
Blijf van míjn hokjes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je de deur van het hokje maar open laat.
Ja, kon ik de afgelopen dagen nog normaal (door de sneeuw) lopen, zijn de stoepen en wegen waar nu nog sneeuw ligt spiegelglad. De sneeuw is samengedrukt, gesmolten en weer bevroren, dus heb je echt met ijs te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Anne het volgende:
Is het nou echt zo glad? mijn ouders blijven er maar over doorhameren dat ik niet de weg op moet (zij hebben lopend de boodschappen gedaan, dat doen ze echt nooooit) en dat zij wel boodschappen voor me doen.
Rood en groen is boerenfatsoen zeiden ze bij mij thuis altijd, dat zou ik serieus niet mooi vindenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef daNpy het volgende:
Ik verder niets tegen Rotterdammers hoor, hun accent/spraakgebrek is ook té komisch (ik chaat effu legge)
Maar zit wel met een dilemma, mbt de interieur-kleur van de Golf.
Het mooiste vind ik wit, dan spuit ik de rolkooi (en andere details als remklauwen) rood, wat er imo erg geil uitziet 8)
Echter, wit wordt snel vuil en je ziet er alles op. Bovendien heb ik niet echt trek het héle interieur te spuiten, want dan wil ik het ook echt netjes doen en moeten de ramen eruit etc.
Mooiste zou zijn om het interieur metallic groen te doen, evenals de buitenkant. Hij is al gedeeltelijk groen aan de binnenkant en dat kan ik dan netjes naar voren toe afwerken. Ik vrees echter dat metallic groen juiste weer erg duur is en het spuiten van metallic lak is wat lastiger.
Nee, hokjes getuigen van kórt zichtigheidquote:
Doe voorzichtig, en laat even weten of je heel bent aangekomen en of het écht heel glad isquote:
Het valt mee, lief, alleen binnendoor is het gladquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe voorzichtig, en laat even weten of je heel bent aangekomen en of het écht heel glad is
2 x half brood gesnedenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt mee, lief, alleen binnendoor is het glad.
Nu maar boodschapjes doen. Is mijn rug het alleen niet zo mee eens geloof ik.
Nee, want ik ben je je weet wel niet. Weet je nog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2 x half brood gesneden
1x zooitje ham
1x hompje kaas
1x pak melk
Kom je het even brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |