Indertijd? ook nu nog hoor 'kut marokkanen'...?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef Holograph het volgende:
De PvdA sprak toentertijd in termen van minderwaardige mensen.
Omdat ik het nooit zover wil laten komen, maar het gevaar bestaat altijd. Alle moslims adviseren weg te trekken slaat nergens op. Ik weet niet eens of dit zich gaat manifesteren tegen moslims, het kan ook een hele andere bevolkingsgroep zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
FICTIEF VOORBEELD ! --> waarom raad je de moslims dan niet aan te vertrekken voor het te laat is!? De Joden die toch maar weg wilden werden hier geweigerd toen het in duitsland al te laat was om te stoppen. menig Jood wilde wel weg, maar het ging niet meer.
In 97 ver voor de opkomst van de populistische haatpartijen overigens.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
"U bent een buitengewoon minderwaardig mens", aldus Marcel van Dam (PvdA) tegen Fortuyn
quote:Fortuyn: En u bent een populist en een onder-de-gordel-werker.
Van Dam: Populist? Populist? Weet u wat ik zo vreselijk vind?"
Fortuyn: Ja? Ik vind u vreselijk.
Van Dam: Dat u potentiële angsten bij het Nederlandse volk tegen vreemdelingen exploiteert...
Fortuyn: Weet u wat u doet met dit debat. Ik heb..
Van Dam: ...exploiteert om die boekjes, die overigens nog voor geen gulden informatie bevatten, om dat te verkopen.
Fortuyn: Alweer zon beschuldiging. Wat ik probeer met mijn boek...
Van Dam: U bent een buitengewoon minderwaardig mens. Weet u dat?
Fortuyn: Ik probeer in mijn boek het debat te verbreden mijnheer Van Dam en die politiek correcte kerk van u te bestrijden.
Van Dam: Debat te verbreden? U probeert mensen tegen elkaar op te hitsen.
Fortuyn: Toon mij dat aan.
Van Dam: Waarom denkt u dat Janmaat u een zetel aanbiedt?
Fortuyn: Moet ik daar verantwoording voor afleggen?
Van Dam: Ja, daar moet u verantwoording voor afleggen, ja.
Dan is zijn moord wel gerechtvaardigd. Het was ook een homo hé, bah....quote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef Zolcon het volgende:
Fortuyn was ook gewoon eeb walgelijke man
Iedereen is wel eens gefrustreerd en zegt iets waar hij later spijt van heeft.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor, de PvdA bestond ook al in '97.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
In 97 ver voor de opkomst van de populistische haatpartijen overigens.
Voorwaar, gewoonlijk wordt Barbarossa nochtans geassocieerd met het eerste rijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef Picchia het volgende:
Een nazivergelijking die wel op gaat is een vergelijking tussen voorstanders van het op een ondemocratische wijze centraliseren van de macht in een opgedrongen Europese Unie en de Nazi's.
Dat doe ik zeker niet. Maar de huidige heiligverklaring van Fortuyn vind ik nogal overdreven. Het was een man die haat jegens buitenlanders exploiteerde en dat vind/vond ik buitengewoon kwalijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PvdA was de hoofdschuldige als het ging om het criminaliseren van Fortuyn. Daar hebben we gelukkig de beelden nog van. De haatcampagne was ongekend, en de reactie na de moord ook. Dat jij alles met de mantel der liefde bedekt siert je niet.
grappig ben je wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor, de PvdA bestond ook al in '97.
"De PvdA" zelfs, of doel je nu op die quote van Van Dam? Dan weten we namelijk beide dat je argument nergens op slaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het was vooral de PvdA die dat zei. Net zoals bij Wilders werden aan Fortuyn uitspraken toegewezen die nooit door hem zijn gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat doe ik zeker niet. Maar de huidige heiligverklaring van Fortuyn vind ik nogal overdreven. Het was een man die haat jegens buitenlanders exploiteerde en dat vind/vond ik buitengewoon kwalijk.
De man die zich zonder omwegen 'Dominus Mundi' noemde. Kom vandaag de dag nog maar eens op dergelijke bescheidenheid.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, gewoonlijk wordt Barbarossa nochtans geassocieerd met het eerste rijk.
Je overdrijft enorm, zo erg was die campagne niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
De PvdA was de hoofdschuldige als het ging om het criminaliseren van Fortuyn. Daar hebben we gelukkig de beelden nog van. De haatcampagne was ongekend, en de reactie na de moord ook. Dat jij alles met de mantel der liefde bedekt siert je niet.
Die moord was volslagen achterlijk natuurlijk. Echter dan kan het nog wel een walgelijke man geweest zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan is zijn moord wel gerechtvaardigd. Het was ook een homo hé, bah....
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee hoor, de PvdA bestond ook al in '97.
Ben je nu niet weer gewoon bezig met het toewijzen van uitspraken aan de PvdA die nooit door of namens de PvdA zijn gedaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het was vooral de PvdA die dat zei. Net zoals bij Wilders werden aan Fortuyn uitspraken toegewezen die nooit door hem zijn gedaan.
Hier scheiden onze wegen zich definitief.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je overdrijft enorm, zo erg was die campagne niet.![]()
'Je word wakker je ziet le Pen, je word wakker je ziet Fortuyn.', vind je dat ook niet kunnen.
Veel plezier bij je Fortuyn-altaartje.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegen zich definitief.
Doodzonde, doodzonde, doodzonde. Kom... Zo erg is die uitspraak toch niet, alsof jij Cohen nooit zwart gemaakt hebt. Zo hebben Melkert en Van Dam ook dingen gezegd, die op de grens of er over waren. Wilders mag die grens ook continu passeren, dus accepteer dat dan ook van Ad Melkert.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegen zich definitief.
Vergelijk de ophef over stemhok.nl een met geenstijl.nl. En die moorden keur ik ook niet goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef eriksd het volgende:
Wanneer probeerde rechts dan de vrijheid van meningsuiting in te perken? De laatste 2 doden die vielen door gebruik van dat recht waren niet erg links te noemen.
Geef mij eens wat quotes waarin ik Cohen uitmaak voor, laat ik eens wat noemen, minderwaardig mens?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Doodzonde, doodzonde, doodzonde. Kom... Zo erg is die uitspraak toch niet, alsof jij Cohen nooit zwart gemaakt hebt. Zo hebben Melkert en Van Dam ook dingen gezegd, die op de grens of er over waren. Wilders mag die grens ook continu passeren, dus accepteer dat dan ook van Ad Melkert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |