En dat is een easy job ?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, tis nu gewoon een kwestie van de eigen legs houden en hij wint de wedstrijd
Nee. Laatste set is twee legs verschil.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, tis nu gewoon een kwestie van de eigen legs houden en hij wint de wedstrijd
Laat ik het anders formuleren. Niet gebroken worden....quote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Laatste set is twee legs verschil.
En zelf wel een keer breken.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Niet gebroken worden....
Waarom? Dan kom je bij een single op 72. Nu kun je met een s18 daarna naar bull.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Nober het volgende:
88 is toch treble 16, tops? Goed zo, McDine gelijk uitgooien!
En de dubbels ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Die bulls lopen als een malle bij McDine
Bijna.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney gaat 9-Dart gooien vanavond... Voel het!
Geen twijfelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik hoop dattie wint maar het overtuigt nog niet.
Bij langere partijen speelt ie altijd wel beter. Ik weet niet wie hij precies tegenkomt, maar van Whitlock zie ik hem niet winnen. Die ligt hem niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat hij hier kan winnen niet nee. Maar ik zie hem niet in de finale komen op deze manier.
Whitlock zou pas halve finale kunnen zijn dacht ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Sportex het volgende:
[..]
Bij langere partijen speelt ie altijd wel beter. Ik weet niet wie hij precies tegenkomt, maar van Whitlock zie ik hem niet winnen. Die ligt hem niet.
Van Barneveld - Osbornequote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whitlock zou pas halve finale kunnen zijn dacht ik.
Daar liggen de scores niet naar. Is wel zijn bedoeling, vandaar ook altijd de bull eraf.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Temlin het volgende:
Gaat barney nooit meer voor dubbel 18?
Finalequote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whitlock zou pas halve finale kunnen zijn dacht ik.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
En dus Whitlock - Taylor halve finale?
Zal wel spannend kijken zijn geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef nightfall het volgende:
whoei!, 50 cent gewonnen bij unibet
Ohhh.. zeg dan GSMN(ext)R(ound), dan had ik het gelijk begrepen dat 'ie door was naar de volgende ronde.quote:
Dat had je natuurlijk ook kunnen zien aan de hand van de beelden.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohhh.. zeg dan GSMN(ext)R(ound), dan had ik het gelijk begrepen dat 'ie door was naar de volgende ronde.
Ja, inderdaad! Zeg dat dan, sjonge jonge zeg. Pffff.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohhh.. zeg dan GSMN(ext)R(ound), dan had ik het gelijk begrepen dat 'ie door was naar de volgende ronde.
Ik heb zelf sinds een aantal maanden Diabetes Type II en dat is gewoon een smoesje.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Temlin het volgende:
Volgens mij had van Barneveld in het middenstuk wat last van de suikerziekte.
Maar er is geen only one Jenkins...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Nober het volgende:
There's only oneeeee Mark Webster, oneeeee Mark Webster!!!
Jawel want Andy Jenkins doet niet mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar er is geen only one Jenkins...
Is toch een Nederlandse?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Nober het volgende:
Webster's vriendin/vrouw wordt er met het jaar mooier op.
Dat is nieuw voor mij.quote:
Of jij weet dat soort dingen, als je zegt dat ze Russisch is geloof ik het ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel in de war zijn met iemand anders...
Robson ook,quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Of jij weet dat soort dingen, als je zegt dat ze Russisch is geloof ik het ook.
Fitton had in ieder geval (ook/wel) een relatie met een Nederlandse, een jaar of 4-5 geleden.
Darryl Fitton, the dazzler, heeft een Nederlandse vriendin.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel in de war zijn met iemand anders...
En Barneyquote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die zitten er alleen voor Taylor.
Maar Barneveld is landgenoot en van hem krijg je een hartaanvalquote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef Temlin het volgende:
Webster is aan het prutsen net als van Barneveld.
Ik kon me herinneren dat zo'n type als Webster een Nederlandse vriendin had, maar dat was volgens mij een ICT'er in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Nober het volgende:
Of jij weet dat soort dingen, als je zegt dat ze Russisch is geloof ik het ook.
Fitton had in ieder geval (ook/wel) een relatie met een Nederlandse, een jaar of 4-5 geleden.
Dat was hem zeker niet en Robson toch wel niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Darryl Fitton, the dazzler, heeft een Nederlandse vriendin.
Oh dat kan wel, de ex van Fitton heeft nu wat met van Barneveld wordt gefluisterd, haar naam is Jeanine Hauser.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was hem zeker niet en Robson toch wel niet.
Het was een vent met ook een beetje een nerdachtig uiterlijk.
Geen idee wie je bedoelt, een bijnaam, voor of achternaam is in deze wel handig.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was hem zeker niet en Robson toch wel niet.
Het was een vent met ook een beetje een nerdachtig uiterlijk.
6quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Szura het volgende:
Ik lees iets over een bijna 9-darter van Barney?
Op hoeveel pijlen zat ie?
Triple 20 ging mis.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Szura het volgende:
Ik lees iets over een bijna 9-darter van Barney?
Op hoeveel pijlen zat ie?
Zoiets las ik ook maar laatst zei Barney in een interview (Engels) dat hij een misschien een paar weekjes naar Mexico zou gaan met Silvia (of ik moet het verkeerd gehoord hebben).quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Is Barney dan gescheiden van Silvia.???
Dacht dat die nog samen waren.
Ben er achter na wat gegoogle...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt, een bijnaam, voor of achternaam is in deze wel handig.
Het verbaast me elke keer weer als hij zijn pijl gooit waarin hij wilquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Szura het volgende:
Hoe die Hylton gooit trouwens ziet er ook niet uit
Schijnen vuige roddels, interview AD: http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-uiteen-gespat.dhtmlquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zoiets las ik ook maar laatst zei Barney in een interview (Engels) dat hij een misschien een paar weekjes naar Mexico zou gaan met Silvia (of ik moet het verkeerd gehoord hebben).
Ah, the Tornado, wist niet dat zij Nederlandse was...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben er achter na wat gegoogle...
Tony West, had wat met Stephanie Ackermans.
Nope, SBS site.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Szura het volgende:
Meer mensen die op sopcast zitten te kijken?
Ik hoor daar de hele tijd van die MSN-geluiden tussendoor als er iemand online komt ofzo of een reactie geeft
Gewoon de stream van SBS6 pakken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Szura het volgende:
Ik hoor daar de hele tijd van die MSN-geluiden tussendoor als er iemand online komt ofzo of een reactie geeft
Welk kanaal zit je? Ik zit op NVS2 74175, daar nergens geen last van.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Szura het volgende:
Heb hier geen dual screen, dan vind ik streamen vanaf een webpage kut. Sopcast leg ik on top in de hoek en kan ik nog een beetje posten hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de stream van SBS6 pakken.
Scooter!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Szura het volgende:
NVS 2 inderdaad, en nu komt er opeens muziek tussendoor
Ik zal die SBS6 stream eens checken
Ideaal met Unibet tv, je moet echter wel geld op je account hebben staan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb hier geen dual screen, dan vind ik streamen vanaf een webpage kut. Sopcast leg ik on top in de hoek en kan ik nog een beetje posten hier.
Ja dat is sinds kortquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ideaal met Unibet tv, je moet echter wel geld op je account hebben staan.
Weet ik, daarom geen Unibet voor mij, daar begin ik niet aan. De vorige jaren ging Unibet en Betfair etc nog prima.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ideaal met Unibet tv, je moet echter wel geld op je account hebben staan.
Ik had er nog een pokerwinstje op staanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat is sinds kort
En ik ben blut
16quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef Nober het volgende:
Eens denken, wat zal ik eens voorspellen? Dat het 4-0 zal worden is wel duidelijk maar hoeveel legs zullen er voorgeschoteld worden... euhm, 14?
Slechte eerste ronde.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Temlin het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat Taylor geen kampioen wordt? waar komt dat ineens vandaan.
Sarcasmequote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet slecht voor een TV match met publiek en zo.
Weet ik niet, ik heb soms het idee dat als ze tegen mindere tegenstanders staan de concentratie minder is.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegen Anderson had Taylor nu 0-1 achter gestaan.
Ah, altijd lastig zo op een forum...quote:
Verloren van Lewis (World GP, halve finale)quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Temlin het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat Taylor geen kampioen wordt? waar komt dat ineens vandaan.
Van Hankey ook op de GS of Darts.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Verloren van Lewis (World GP, halve finale)
Verloren van Beaton (GS of Darts, kwartfinale)
Maar dat was puur om de BDO een hart onder de riem te steken want die zijn wel zó slecht.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Hankey ook op de GS of Darts.
Nicholson ProTOur finals.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Verloren van Lewis (World GP, halve finale)
Verloren van Beaton (GS of Darts, kwartfinale)
Ja, maar dat wil ook nog niet zo heel veel zeggen. Hoe vaak zie je wel niet dat een Taylor of een van Barneveld zich optrekt aan het niveau van de tegenstander.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Szura het volgende:
Van wat ik gezien heb hebben de eerste 4 sets van Anderson de meeste indruk op me gemaakt.
Whitlock's 2e ronde vond ik ook goed.
Webster maar zozo, Taylor een routineklusje in ronde 2.
Barney nog niks van gezien.
Nogal ja, gaap!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Temlin het volgende:
6-0 maar die wright staat ook wel heel zwak te gooien.
Dat doet 'ie alleen maar zodat je voorspelling van 13 legs de juiste was.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Temlin het volgende:
6-0 maar die wright staat ook wel heel zwak te gooien.
Precies, dat is imo ook de reden dat sommigen ineens zo maar een toernooi winnen, compleet out of the blue.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ook nog niet zo heel veel zeggen. Hoe vaak zie je wel niet dat een Taylor of een van Barneveld zich optrekt aan het niveau van de tegenstander.
Nou, dat haar had ik dan weer niet verwacht...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef nightfall het volgende:
ach, een ander beeld had ik niet verwacht..
LOL! Dat is waar, het wedstrijdbeeld is logisch, maar DAT HAAR!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dat haar had ik dan weer niet verwacht...
Dat zullen er meer worden, een Wright op dreef is zelfs door Taylor moeilijk af te stoppen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Szura het volgende:
Set![]()
Nog één leg en m'n voorspelling komt uit
Yeah right, als jij in die waan wil blijven... maar ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat zullen er meer worden, een Wright op dreef is zelfs door Taylor moeilijk af te stoppen.
Kan goed van vorig jaar ofzo zijn. Daar staan alle gerelateerde artikelen door elkaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Szura het volgende:
Faal trouwens van SBS6.
Naast de stream staat het programma van vandaag met daartussen de match Taylor - Nicholson
woensdag 29 december 2010 05:00quote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef Sportex het volgende:
[..]
Kan goed van vorig jaar ofzo zijn. Daar staan alle gerelateerde artikelen door elkaar.
Waarschijn geen vertrouwen in Wright dan, wat ook niet gek is.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
woensdag 29 december 2010 05:00
14.10: Osborne - Caven
15.25: Anderson - Priestley
16.45: King - Smith
20.10: Van Barneveld - McDine
21.25: Webster Hylton
22.45: Taylor Nicholson
Darts gaat naar RTL dus zal er wel een stagaire mee bezig zijn voor de laatste paar dagen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef Szura het volgende:
Faal trouwens van SBS6.
Naast de stream staat het programma van vandaag met daartussen de match Taylor - Nicholson
Beetje jammer, ik denk dat het percentage alcohol stijgt dus het niveau navenant daalt.quote:
Idd, dit is natuurlijk niet de Taylor van vorige jaren. Wright heeft nu het gevoel dat het eventueel misschien wel gaat lukken natuurlijk.....quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Temlin het volgende:
Nu weet ik wel waarom iedereen denkt dat Taylor geen kampioen wordt.
Hij krijgt de volgende ronde tenminste een test.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:48 schreef Temlin het volgende:
Zelfs tegen Wright zit Taylor te zweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |