Of jij weet dat soort dingen, als je zegt dat ze Russisch is geloof ik het ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel in de war zijn met iemand anders...
Robson ook,quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Of jij weet dat soort dingen, als je zegt dat ze Russisch is geloof ik het ook.
Fitton had in ieder geval (ook/wel) een relatie met een Nederlandse, een jaar of 4-5 geleden.
Darryl Fitton, the dazzler, heeft een Nederlandse vriendin.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel in de war zijn met iemand anders...
En Barneyquote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die zitten er alleen voor Taylor.
Maar Barneveld is landgenoot en van hem krijg je een hartaanvalquote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef Temlin het volgende:
Webster is aan het prutsen net als van Barneveld.
Ik kon me herinneren dat zo'n type als Webster een Nederlandse vriendin had, maar dat was volgens mij een ICT'er in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef Nober het volgende:
Of jij weet dat soort dingen, als je zegt dat ze Russisch is geloof ik het ook.
Fitton had in ieder geval (ook/wel) een relatie met een Nederlandse, een jaar of 4-5 geleden.
Dat was hem zeker niet en Robson toch wel niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Darryl Fitton, the dazzler, heeft een Nederlandse vriendin.
Oh dat kan wel, de ex van Fitton heeft nu wat met van Barneveld wordt gefluisterd, haar naam is Jeanine Hauser.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was hem zeker niet en Robson toch wel niet.
Het was een vent met ook een beetje een nerdachtig uiterlijk.
Geen idee wie je bedoelt, een bijnaam, voor of achternaam is in deze wel handig.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was hem zeker niet en Robson toch wel niet.
Het was een vent met ook een beetje een nerdachtig uiterlijk.
6quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Szura het volgende:
Ik lees iets over een bijna 9-darter van Barney?
Op hoeveel pijlen zat ie?
Triple 20 ging mis.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:12 schreef Szura het volgende:
Ik lees iets over een bijna 9-darter van Barney?
Op hoeveel pijlen zat ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |