Bijna.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney gaat 9-Dart gooien vanavond... Voel het!
Geen twijfelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik hoop dattie wint maar het overtuigt nog niet.
Bij langere partijen speelt ie altijd wel beter. Ik weet niet wie hij precies tegenkomt, maar van Whitlock zie ik hem niet winnen. Die ligt hem niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat hij hier kan winnen niet nee. Maar ik zie hem niet in de finale komen op deze manier.
Whitlock zou pas halve finale kunnen zijn dacht ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Sportex het volgende:
[..]
Bij langere partijen speelt ie altijd wel beter. Ik weet niet wie hij precies tegenkomt, maar van Whitlock zie ik hem niet winnen. Die ligt hem niet.
Van Barneveld - Osbornequote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whitlock zou pas halve finale kunnen zijn dacht ik.
Daar liggen de scores niet naar. Is wel zijn bedoeling, vandaar ook altijd de bull eraf.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Temlin het volgende:
Gaat barney nooit meer voor dubbel 18?
Finalequote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whitlock zou pas halve finale kunnen zijn dacht ik.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
En dus Whitlock - Taylor halve finale?
Zal wel spannend kijken zijn geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef nightfall het volgende:
whoei!, 50 cent gewonnen bij unibet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |