Slechte eerste ronde.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Temlin het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat Taylor geen kampioen wordt? waar komt dat ineens vandaan.
Sarcasmequote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet slecht voor een TV match met publiek en zo.
Weet ik niet, ik heb soms het idee dat als ze tegen mindere tegenstanders staan de concentratie minder is.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegen Anderson had Taylor nu 0-1 achter gestaan.
Ah, altijd lastig zo op een forum...quote:
Verloren van Lewis (World GP, halve finale)quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Temlin het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat Taylor geen kampioen wordt? waar komt dat ineens vandaan.
Van Hankey ook op de GS of Darts.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Verloren van Lewis (World GP, halve finale)
Verloren van Beaton (GS of Darts, kwartfinale)
Maar dat was puur om de BDO een hart onder de riem te steken want die zijn wel zó slecht.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Hankey ook op de GS of Darts.
Nicholson ProTOur finals.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Verloren van Lewis (World GP, halve finale)
Verloren van Beaton (GS of Darts, kwartfinale)
Ja, maar dat wil ook nog niet zo heel veel zeggen. Hoe vaak zie je wel niet dat een Taylor of een van Barneveld zich optrekt aan het niveau van de tegenstander.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:16 schreef Szura het volgende:
Van wat ik gezien heb hebben de eerste 4 sets van Anderson de meeste indruk op me gemaakt.
Whitlock's 2e ronde vond ik ook goed.
Webster maar zozo, Taylor een routineklusje in ronde 2.
Barney nog niks van gezien.
Nogal ja, gaap!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Temlin het volgende:
6-0 maar die wright staat ook wel heel zwak te gooien.
Dat doet 'ie alleen maar zodat je voorspelling van 13 legs de juiste was.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Temlin het volgende:
6-0 maar die wright staat ook wel heel zwak te gooien.
Precies, dat is imo ook de reden dat sommigen ineens zo maar een toernooi winnen, compleet out of the blue.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ook nog niet zo heel veel zeggen. Hoe vaak zie je wel niet dat een Taylor of een van Barneveld zich optrekt aan het niveau van de tegenstander.
Nou, dat haar had ik dan weer niet verwacht...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef nightfall het volgende:
ach, een ander beeld had ik niet verwacht..
LOL! Dat is waar, het wedstrijdbeeld is logisch, maar DAT HAAR!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dat haar had ik dan weer niet verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |