Zoiets las ik ook maar laatst zei Barney in een interview (Engels) dat hij een misschien een paar weekjes naar Mexico zou gaan met Silvia (of ik moet het verkeerd gehoord hebben).quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Is Barney dan gescheiden van Silvia.???
Dacht dat die nog samen waren.
Ben er achter na wat gegoogle...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt, een bijnaam, voor of achternaam is in deze wel handig.
Het verbaast me elke keer weer als hij zijn pijl gooit waarin hij wilquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Szura het volgende:
Hoe die Hylton gooit trouwens ziet er ook niet uit
Schijnen vuige roddels, interview AD: http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)-uiteen-gespat.dhtmlquote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zoiets las ik ook maar laatst zei Barney in een interview (Engels) dat hij een misschien een paar weekjes naar Mexico zou gaan met Silvia (of ik moet het verkeerd gehoord hebben).
Ah, the Tornado, wist niet dat zij Nederlandse was...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben er achter na wat gegoogle...
Tony West, had wat met Stephanie Ackermans.
Nope, SBS site.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Szura het volgende:
Meer mensen die op sopcast zitten te kijken?
Ik hoor daar de hele tijd van die MSN-geluiden tussendoor als er iemand online komt ofzo of een reactie geeft
Gewoon de stream van SBS6 pakken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Szura het volgende:
Ik hoor daar de hele tijd van die MSN-geluiden tussendoor als er iemand online komt ofzo of een reactie geeft
Welk kanaal zit je? Ik zit op NVS2 74175, daar nergens geen last van.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Szura het volgende:
Heb hier geen dual screen, dan vind ik streamen vanaf een webpage kut. Sopcast leg ik on top in de hoek en kan ik nog een beetje posten hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de stream van SBS6 pakken.
Scooter!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Szura het volgende:
NVS 2 inderdaad, en nu komt er opeens muziek tussendoor
Ik zal die SBS6 stream eens checken
Ideaal met Unibet tv, je moet echter wel geld op je account hebben staan.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb hier geen dual screen, dan vind ik streamen vanaf een webpage kut. Sopcast leg ik on top in de hoek en kan ik nog een beetje posten hier.
Ja dat is sinds kortquote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ideaal met Unibet tv, je moet echter wel geld op je account hebben staan.
Weet ik, daarom geen Unibet voor mij, daar begin ik niet aan. De vorige jaren ging Unibet en Betfair etc nog prima.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ideaal met Unibet tv, je moet echter wel geld op je account hebben staan.
Ik had er nog een pokerwinstje op staanquote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat is sinds kort
En ik ben blut
16quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef Nober het volgende:
Eens denken, wat zal ik eens voorspellen? Dat het 4-0 zal worden is wel duidelijk maar hoeveel legs zullen er voorgeschoteld worden... euhm, 14?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |