quote:
Link Wrayquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het wel weer gruwelijk mis hebben (![]()
)), maar die persoon uit de OP deed me de eerste miliseconde denken aan Carl Perkins:
[ afbeelding ]
Met dit lekkere nummertje tijdens Music for Montserrat in de RAH:
Nou, maak hetquote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat de OP ook wel 'ns aangepast mag worden. Een aantal 'vaste klanten' komen hier geloof ik niet eens meer, een aantal van die afbeeldingen doen het niet meer etc. Misschien een leuke opmaak?
Veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, ff bij m'n lokale zaakje geweest
[ afbeelding ]
Hij komt ff een weekje logeren om te testen, en dan belissen of die blijft
Met waardeloze apparatuur. Een of ander USB dealextreme ding met een line-in aan mn output van de versterker (en koptelefoon weer in de output van dat USB ding)quote:
En daarom altijd alles dubbel bestellen zodat je meteen een vervanger hebtquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
goddomme, ik heel die SHO in elkaar geknutseld, doet ie het niet want de FET transistor is kapot
morgen dan maar een nieuwe halen...
Goed geregeld!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor alles is een eerste keer he. ik had ook niet verwacht dat dit foutloos zou gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En daarom altijd alles dubbel bestellen zodat je meteen een vervanger hebt
Nice dribquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik ik toch nooit, en omdat ik afweek van de originele bouwinstructies (waar de batterij echt op millimeters erin paste) ging het nooit passenquote:
Logisch genoegquote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gebruik ik toch nooit, en omdat ik afweek van de originele bouwinstructies (waar de batterij echt op millimeters erin paste) ging het nooit passen
Hoe kan ditquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:40 schreef Muchachooo het volgende:
ik zit de hele dag met mijn nieuwe DD-7 te spelen
vooral Another Brick In The Wall is echt té heerlijk om te doen!
Yesh maar we hebben er nu niet zoveel moet ik morgen fff pics maken van wat ee hebben ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef -Menn0- het volgende:
Dribbelonia! Jij verkauft toch snowboards?
Graag!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yesh maar we hebben er nu niet zoveel moet ik morgen fff pics maken van wat ee hebben ?
Vaak als je even stopt heb je daarna weer inspiratie.. tenminste dat had ik wel na een week niet spelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik speel ook laatste tijd bijna geen gitaar... zal wel aan het weer liggen ofzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef blckbb het volgende:
Heb ondanks mijn opname problemen me nog toe kunnen leggen op Mardy Bum van the Arctic Monkeys. Heb de intro en de solo opgenomen. Timing is niet 100% perfect omdat ik van de lead telkens een klein stukje moest afknippen bij het begin om het te matchen met de rhythm track. Laat maar weten wat je ervan vind
Intro
Solo
Zo dan maar!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
This person has protected their tweets.
Dat is echt bijna altijd zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
"Your musical compatibility with guitaristnl is SUPER"
Link!?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
"Your musical compatibility with guitaristnl is SUPER"
Eerder wel, maar sinds een tijdje hebben ze een nieuw alchoritme er voor en is het nu minder vaak, maar klopt het wel beter!quote:
Ja oke, maar als ik bijv. 20 liedjes van JvT en Eminem luister en iemand anders luistert daar 500x naar en ik kijk op z'n profiel dan is de compatibility ook al SUPER.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Eerder wel, maar sinds een tijdje hebben ze een nieuw alchoritme er voor en is het nu minder vaak, maar klopt het wel beter!
Het kan met een verloopje wel in je macbook, maar dat klinkt altijd KUT. Gewoon even een simpele interface van een paar tientjes met een microfoon pre-amp kopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef LeNick het volgende:
Wie heeft/wil een Shure SM57? Heb je bij (zo'n soort) een microfoon een audio interface ertussen nodig? (in geval van MacBook)
Wel jammer dat het dan al richting de 150 - 200 gaat om alleen wat geluid op te nemen in je kamertje..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het kan met een verloopje wel in je macbook, maar dat klinkt altijd KUT. Gewoon even een simpele interface van een paar tientjes met een microfoon pre-amp kopen.
Zoeken is een vak appart....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wel jammer dat het dan al richting de 150 - 200 gaat om alleen wat geluid op te nemen in je kamertje..
Dat weet ik dat het ook zo kanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zoeken is een vak appart....
http://www.feedback.nl/computer-audio/phonic/firefly-302-usb
Pffffff, le-zen. MICROFOON PRE-AMP.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat weet ik dat het ook zo kanMaar wil gewoon graag het geluid van m'n amp..
Ok, dat heb ik idd niet gelezen. Maar ik zei, dan gaat het al tegen de 150 - 200 worden om wat op te kunnen nemen. Dan bedoelde ik natuurlijk de mic EN de pre-ampquote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef guitarist het volgende:
[..]
Pffffff, le-zen. MICROFOON PRE-AMP.
Ja dat klopt. Maar voor alleen een SM57 ben je ook al tegen de 100 euro kwijt. Dan zou het in totaal zo'n 170~190 euro worden. Maar dat is denk ik wel zo'n beetje het minimum wil je je eigen versterker goed opnemen. Je zou ook voor een na-maak sm57 van bijvoorbeeld T-bone kunnen gaan. Is het alleen voor thuis dan is zo'n T-bone prima.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik idd niet gelezen. Maar ik zei, dan gaat het al tegen de 150 - 200 worden om wat op te kunnen nemen. Dan bedoelde ik natuurlijk de mic EN de pre-amp
Dit is een mooie voor jou!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien dat ik morgen feedback ook ff zo'n USB mic mee neem.
Zou m'n filmpjes wel wat beter maken
Welk lokale zaakje is dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
zag hem op je facebook vet dingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zo dan maar!!
Mijn nieuwe aanwinst dus! <3
Wat voor soort board wil je, wat wil je ermee doen, wat is je snowboard stijl, prijsklasse ?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Graag!![]()
Ik wil een nieuw board kopen, daar kan jij me vast wel mee helpen danTips enzo!
Die is wel vet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee man echt niet. Ben 4 keer wezen boardrn dus 4 weken ervaring. Heb altijd op een board van een maatje van me geboard, maar wil een eigen board.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor soort board wil je, wat wil je ermee doen, wat is je snowboard stijl, prijsklasse ?
Echt niemand commentaar/kritieken?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef blckbb het volgende:
Heb ondanks mijn opname problemen me nog toe kunnen leggen op Mardy Bum van the Arctic Monkeys. Heb de intro en de solo opgenomen. Timing is niet 100% perfect omdat ik van de lead telkens een klein stukje moest afknippen bij het begin om het te matchen met de rhythm track. Laat maar weten wat je ervan vind
Intro
Solo
Wat we nu hebben staan zijn een beetje allemaal All Mountain boardjes, dus voor offpiste in de echte diepe sneeuw zal ik ze niet heel erg aanraden eigenlijk omdat je dan toch een board wil met wat meer drijfvermogen, we hebben nu net leuke aanbiedingen wel 350e ongeveer voor een board inc bindingen waar je normaal snel 500 voor neerlegt en dat zijn echt wel goeie dingen. Alleen als je serieus off piste wil zou ik het niet zo heel snel doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man echt niet. Ben 4 keer wezen boardrn dus 4 weken ervaring. Heb altijd op een board van een maatje van me geboard, maar wil een eigen board.
Ik wil eigenlijk een allround boardje, lekker offpiste, beeje springen, alles dus
Budget tja rond de 600, moet natuurlijk ook bindingen hebben.
Heb je die versie gezien van Brian en Slash dat ze Allright Now spelen met Paul?quote:
Ik hoef niet zwaaaaar off piste maar gewoon af en toe even de poeder inquote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat we nu hebben staan zijn een beetje allemaal All Mountain boardjes, dus voor offpiste in de echte diepe sneeuw zal ik ze niet heel erg aanraden eigenlijk omdat je dan toch een board wil met wat meer drijfvermogen, we hebben nu net leuke aanbiedingen wel 350e ongeveer voor een board inc bindingen waar je normaal snel 500 voor neerlegt en dat zijn echt wel goeie dingen. Alleen als je serieus off piste wil zou ik het niet zo heel snel doen.
Hou je waffel jijquote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef blckbb het volgende:
Mensen mensen ga naar je eigen snowboard topic
slash bashenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je die versie gezien van Brian en Slash dat ze Allright Now spelen met Paul?
Slash kon NIKS van die solo!
Daar gaan we weer.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:07 schreef genakt het volgende:
[..]
slash bashen_! zorg nou maar eerst dat je zelf normaal kan spelen
quote:
link? Altijd leuk om iemand te zien falenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je die versie gezien van Brian en Slash dat ze Allright Now spelen met Paul?
Slash kon NIKS van die solo!
Danku dankuquote:
Vuurwerk, leuk om te kijken, maar het wordt altijd afgestoken door zwakzinnigenquote:
Hot Rod ruilen tegen een Saffire Pro 24 met extra pre-amps en condensator microfoon?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe of een Randall RG75 kopen?
Een nieuwe, veel plezierquote:
Was dat maar zo. Ze is een paar dagen uit logeren geweest en gaat vandaag helaas al weer weg.quote:
Iemand heeft dus een Iron Cross na gemaakt voor een normale prijs. Moest gelijk aan jou denkenquote:mischien ruilen tegen een imitatie gibson les paul custom die ik zelf omgebouwd heb naar iron cross
de gitaar is helemaal kaal gemaakt en alles is vervangen voor orgioneel of dat wat op de iron cross zit met een emg 81 en emg 60 draaiend op 18v
Hè, jammer.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef -Menn0- het volgende:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhm ( <--- lang nadenken)
Nee.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vuurwerk, leuk om te kijken, maar het wordt altijd afgestoken door zwakzinnigen
Maar 50 euro uitgegeven. En ik heb serieus nog nooit eerder zoveel geld aan vuurwerk uitgegevenquote:Op donderdag 30 december 2010 06:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
vuurwerk=geld=minder geld over voor GAS
conclusie: vuurwerk kopen is onzinnig...
Vuurwerk kopen boven gear kopen zettenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
[..]
Maar 50 euro uitgegeven. En ik heb serieus nog nooit eerder zoveel geld aan vuurwerk uitgegeven
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vuurwerk kopen boven gear kopen zetten
Ja, EMG in een Stagg gooien ramt ook wel... maar toch is dat het net niet... Staat niet bij wat voor basis het is?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:07 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Dean kijk dit kreeg ik in als aanbod op m'n LTD:
[..]
Iemand heeft dus een Iron Cross na gemaakt voor een normale prijs. Moest gelijk aan jou denken
Geen idee dat heb ik hem ook net teruggemaildquote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, EMG in een Stagg gooien ramt ook wel... maar toch is dat het net niet... Staat niet bij wat voor basis het is?
vraag foto'squote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee dat heb ik hem ook net teruggemaild
Nja, momenteel ook geen geld voor een eventuele leuke ruil via jou... maar dan bouw ik hem ook liever zelf denk ik, weet ik echt wat ik hebquote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee dat heb ik hem ook net teruggemaild
Ik geef je gelijk. Maar mail even om foto's, ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er van hij er van gemaakt heeft maar ga zeker niet ruilen. Wil al niet ruilen en al helemaal niet met een zelf gemaakte gitaar van iemand die ik niet ken!
Hot Rod ruilen tegen een EC1000?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Hot Rod Deluxe of een Randall RG75 kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie gitaar, welke serie is dat?https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Wat een rotkop.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
even allemaal mijn lelijke hoofd bashen
http://twitpic.com/3l6jfdquote:
Don't care about the face, care about the guitar!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
even allemaal mijn lelijke hoofd bashen
Katten zijn leuk!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://twitpic.com/3l6jfd
weet iemand trouwens een leuke naam voor mijn DIY Booster?
Haha neeuhquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hot Rod ruilen tegen een EC1000?
fotoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha neeuh
Heb net een Taylor gehaald dus ff geen gitaren d'r meer bij
Volgens mij wel, wij hebben ook een Cover op onze Myspace staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet of je ook covers op Myspace mag zetten, we verdienen er niet aan.
O nee, dat is samen gespeeld met de band zelf. Laat maar....quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wij hebben ook een Cover op onze Myspace staan.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
O nee, dat is samen gespeeld met de band zelf. Laat maar....
Ben sinds vandaag weer single.
Bijna 2 jaar samen waarvan een half jaar samengewoond....
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
had het ookquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Say what the fuck?!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
ik zag je nieuwe gitaar vet manquote:
Ik heb me maar ingehouden maar ik vind hem niet echt mooi nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind een akoestische nooit echt mooi om naar te kijken, maar hij klinkt wel super
Wij hebben alleen maar covers op onze myspace staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wij hebben ook een Cover op onze Myspace staan.
Sterkte man.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die ene van mij nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb me maar ingehouden maar ik vind hem niet echt mooi nee.
Alle gitaren hebben wel wat lelijks..
Sterkte manquote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef guitarist het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Aresdreams het volgende:
menno moet hier ook nog maar foto's posten, mensen zonder facebook zien nu niets
Inderdaad! Net ook bij vrienden: Laat eens je nieuwe gitaar zien!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ziet er gewoon uit als iedere standaard akoestische gitaar jaAls het maar goed klinkt
Wie?!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij heeft die gast geld teveel
Jij.quote:
quote:de gitaar is een kopie van een echte gibson les paul custom (een chinees) heb hem helemaal kaal gemaakt en alles vervangen voor orgioneel en dat wat er op
de echte iron cross zit. klink het zelfde als je truckster daar zitten als het goed is ook emg 81 en 60 in (zilver en blauw) maar inplaats van 9volt op 18volt.
kan eventueel nog meer foto's sturen krijgt er een gibson gitaar koffer bij
jammer dat het geen echte is want dat ding is wel echt bruutquote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
Dat zei ik ook weer niet![]()
Op het moment dat ik je post lees krijg ik dit binnen:
[ afbeelding ]
[..]
Awesome! Maar het lijkt me heel sterk als dat met een echte Gibson is gedaan... zo ja, dan wel interesse... maar denk dat het een nep-nek is...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
Dat zei ik ook weer niet![]()
Op het moment dat ik je post lees krijg ik dit binnen:
[ afbeelding ]
[..]
Die dingen zijn niet verkeerd, maar voor dat geld vind je wel wat beters... zoek eens naar een jaren 70 Japannerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om 2010 af te sluiten met de aankoop van een Epiphone Les Paul.
Wel/niet doen?![]()
Soort van verjaardagscadeautje (21 dec) / 13e maand / kerstmis cadeautje voor mezelf.
Zondag trouwens m'n eerste optreden met de band voor zo'n 200 man. Puur een gelegenheidsband overigens, voor op de Nieuwjaarsborrel.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Awesome! Maar het lijkt me heel sterk als dat met een echte Gibson is gedaan... zo ja, dan wel interesse... maar denk dat het een nep-nek is...
Oftewel 3 tientjes gitaar denk ik.quote:de gitaar is een kopie van een echte gibson les paul custom (een chinees)
Kan je vragen wat zijn laagste prijs is? En wel merk het écht is?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Oftewel 3 tientjes gitaar denk ik.
Donequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je vragen wat zijn laagste prijs is? En wel merk het écht is?
HINTquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om 2010 af te sluiten met de aankoop van een Epiphone Les Paul.
Wel/niet doen?![]()
Soort van verjaardagscadeautje (21 dec) / 13e maand / kerstmis cadeautje voor mezelf.
Zondag trouwens m'n eerste optreden met de band voor zo'n 200 man. Puur een gelegenheidsband overigens, voor op de Nieuwjaarsborrel.
Ben benieuwd, hoor het morgen wel. Dankje alvastquote:
Haha ja, ik had je sig al gezien. Ik zal er nog even over nadenken.quote:
jaren 70 inbanez wannabe lp's wil je niet dood mee gevonden wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:36 schreef genakt het volgende:
[..]
jaren 70 inbanez wannabe lp's wil je niet dood mee gevonden wordenstiekem spoilers toevoegen =(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet van niks hihiquote:
Je kan ze halen op dezelfde plek waar je guldens kan pinnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef Rnnz het volgende:
Kan ik die jaren 70 Ibanez gitaren ergens online bekijken? Of wordt dat vooral tweedehands werk?
Ah, ik ga morgen toch naar friesland. Zal ik meteen even kijken of ik er eentje zie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan ze halen op dezelfde plek waar je guldens kan pinnen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik ga morgen toch naar friesland. Zal ik meteen even kijken of ik er eentje zie.
Nope, geen ervaring met cherry burst. Bijna al mijn gitaren zijn gewoon zwart.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:22 schreef Rnnz het volgende:
Niet de noob plagen jongens.
Ik zal zelf te denken aan de Les Paul Standard, cherry burst. Iemand ervaringen mee?
Dus..quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nope, geen ervaring met cherry burst. Bijna al mijn gitaren zijn gewoon zwart.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nope, geen ervaring met cherry burst. Bijna al mijn gitaren zijn gewoon zwart.
Ja, daar heb ik ervaring mee. Koffie was niet te zuipen, dus ik heb toch voor een rooie gegaan!quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:12 schreef brother52 het volgende:
Tja, je vraag is eigenlijk hetzelfde als:
Ik wil een blauwe auto kopen, iemand hier ervaring mee?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik ga morgen toch naar friesland. Zal ik meteen even kijken of ik er eentje zie.
Ja, best leuk voor z'n geld. Maar er is voor dat geld wel heel veel beters te vinden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:19 schreef Rnnz het volgende:
Mijn vraag ging over de Les Paul Standard van Epiphone. Leek me vrij duidelijk nadat ik het een paar posts daarboven al over een Epiphone had gehad, maar voor jou was het dat dus blijkbaar niet.
Vintage is een goed merk iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Vintage LP's schijnen goedkoop te zijn en het qua prijs/kwaliteit goed te doen.
Check eens onderin dat topicquote:
Goeie tvp welquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef wimjongil het volgende:
Dribbel nog gefeliciteerd!
Dit is eigenlijk een verkapte tvp.
Dank voor de tip Dribs! Maar ik zit nu weer te twijfelen tussen een multi-effect pedalboard ding of een versterker. Ik haat keuzes maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Check eens onderin dat topic
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aan
[..]
Goeie tvp wel
top! Maar toch, ik probeer het never-sell principe te handhaven!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Check eens onderin dat topic
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aan
[..]
Goeie tvp wel
Ik heb mijn eerste 3 gitaren en mijn eerste versterkertje lekker nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Van de eerste set die ik ooit had is ook niks meer over
Ook bij amps/effecten etc?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
top! Maar toch, ik probeer het never-sell principe te handhaven!
Dan was je huis niet groot genoeg geweest om alles te stallen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Als ik alles hield wat ik ooit heb gehad, dan stond hier nogal wat.
Nee, dan had ik het hele blok wel nodigquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was je huis niet groot genoeg geweest om alles te stallen.
Ik kreeg 2,5 jaar geleden een ''gammel startsetje'' (elektrisch), pas na 1 jaar een nieuwe gitaar (akoestisch) gekocht en pas na bijna 1,5 jaar een nieuwe elektrische gitaar + versterker gekocht. En de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik had in het begin ook heel weinig hoor, dik half jaar gedaan met een gammel startsetje.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Even weer een video wat jullie toch niet mooi vinden! ;D
Nog met mijn oude microfoon..
Zondag even zoiets met Menno doen, maar dan met 2 goede camera's ipv 1 van 5000 euro en 1 van 100 euro (die heb ik maar in zwart/wit gezet omdat de kleuren écht kut waren).
Klinkt leuk en ziet er goed uit! Het gaat goed met bedroomstudios begrijp ik?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Zondag even zoiets met Menno doen, maar dan met 2 goede camera's ipv 1 van 5000 euro en 1 van 100 euro (die heb ik maar in zwart/wit gezet omdat de kleuren écht kut waren).
Gewoon een oude hifi-versterker, die zijn wel voor een paar tientjes te vinden in de kringloopwinkel. Zolang het een aux-ingang heeft, is het goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef KaMo het volgende:
Weet iemand wat voor versterker ik moet zoeken om speakers aan te sluiten op mijn computer?
Ik heb namelijk nog wat speakers van een hifi set liggen, maar geen versterker.
Wij hebben hier geen kringloop winkelquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gewoon een oude hifi-versterker, die zijn wel voor een paar tientjes te vinden in de kringloopwinkel. Zolang het een aux-ingang heeft, is het goed.
Een collega van je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef genakt het volgende:
iedereen om 3 uur naar huis moet je raden wie er tot 5 uur mag blijven
Marktplaats, speurders, tweedehands, je buurman/vrouw, kennis, vrienden, familie........quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen kringloop winkel
Ja ik kijk al rondquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een collega van je?
[..]
Marktplaats, speurders, tweedehands, je buurman/vrouw, kennis, vrienden, familie........
NEE ikquote:
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen kringloop winkel
Voor m'n LTD...quote:Heb je wellicht interesse in een ruil mijn vintage v6 icon stratocaster?
http://www.thomann.de/nl/vintage_icon_v6mrssb.htm
evt heb ik ook een vintage goldtop les paul met p90's.
http://www.thomann.de/nl/vintage_v100gt.htm
Goldtop met P90quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Voor m'n LTD...
Hmm Goldtop P90's.... Hmmmmmm.... Is het overwegen waard.
Sunburst is wel mooi, als de pickguard en de pickupcovers maar niet spierwit zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
Gave strat! alleen jammer van die sunburst
Ik vind dat echt té doorsnee bij een strat, die sunburst... Doe mij dan maar een witte, blauwe of rode..
Hoorde dat ze het in België beter geregeld hadden: OV reed door tot 5:00 's nachts voor 2,50 onbeperkt en in Brussel zelfs gratis.... Hier stoppen ze om 21:00(?)...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga eens 1 van de laatste () treinen halen
Fijne avond kids
quote:deze cutsom is in china gemaakt dus heeft geen ander merk het is gewoon een kopie van een echte gibson
ik vind 450 euro een mooi bedracht voor de iron cross
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Komt dat vervelende ge-nieuwjaar-wens-gedoe-en-gefeliciteer-gezeur weer.![]()
Snel voorbij laten gaan en MOVE ON.
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Komt dat vervelende ge-nieuwjaar-wens-gedoe-en-gefeliciteer-gezeur weer.![]()
Snel voorbij laten gaan en MOVE ON.
Preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!
Hell yeah!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!
Lekker....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:01 schreef Dribbel_ het volgende:
He bah nog 20 min op die kut trein wachten
He, bah, moet dat nou?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
m'n kamer meurt naar gore bierscheten
QFTquote:
ja alleen ik heb blijkbaar mijn nagels afgescheurd, en nu is bij mijn linker middelvinger mijn nagel ingegroeid en doet het pijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Iedereen al zijn vingers nog?
Hier ook niet!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef guitarist het volgende:
Helemaaal NIKS aan vuurwerk afgestoken.
ik zag hem net verschijnen ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef Svyatagor het volgende:
Hier wel, paar dikke pijlen en zulks.
Oja, SPAM: [TK] ESP LTD EC-1000 elektrische gitaar
Vreemd genoeg wel ja. Over 100 jaar is 'ie dus minstens een ton waard, want rare vintage one-of-a-kind.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zag hem net verschijnen ja.
staat er EC-500 op jouw EC-1000?
Ik vermoed dat de hals wel klopt, maar alleen de toets niet. Op de kop staat nl wel 'deluxe', en dat heeft alleen de 1000-serie. Ik heb ook het vermoeden dat de toets van rosewood is, en niet van mahonie zoals bij de normale EC1000.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja gewoon verkeerde hals op gezet, kan gebeuren
ik stiekem wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef guitarist het volgende:
Helemaaal NIKS aan vuurwerk afgestoken.
Ik vind ze juist lelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Mooie in-ears op http://www.ibood.com/nl/nl/
Ik heb mooiere voor een paar euro.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Mooie in-ears op http://www.ibood.com/nl/nl/
Hout jongequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind ze juist lelijkmaar ja dat is een kwestie van smaak, daarnaast:
skullcandy
Gaan we naar de guitarbox morgen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Nee gewoon hier (Guitarbox is dicht op zondag), beetje hetzelfde als jouw eerste filmpje, maar dan nu goed.quote:
Oow ok topquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee gewoon hier (Guitarbox is dicht op zondag), beetje hetzelfde als jouw eerste filmpje, maar dan nu goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |