Zo dan maar!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
This person has protected their tweets.
Dat is echt bijna altijd zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
"Your musical compatibility with guitaristnl is SUPER"
Link!?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
"Your musical compatibility with guitaristnl is SUPER"
Eerder wel, maar sinds een tijdje hebben ze een nieuw alchoritme er voor en is het nu minder vaak, maar klopt het wel beter!quote:
Ja oke, maar als ik bijv. 20 liedjes van JvT en Eminem luister en iemand anders luistert daar 500x naar en ik kijk op z'n profiel dan is de compatibility ook al SUPER.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Eerder wel, maar sinds een tijdje hebben ze een nieuw alchoritme er voor en is het nu minder vaak, maar klopt het wel beter!
Het kan met een verloopje wel in je macbook, maar dat klinkt altijd KUT. Gewoon even een simpele interface van een paar tientjes met een microfoon pre-amp kopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef LeNick het volgende:
Wie heeft/wil een Shure SM57? Heb je bij (zo'n soort) een microfoon een audio interface ertussen nodig? (in geval van MacBook)
Wel jammer dat het dan al richting de 150 - 200 gaat om alleen wat geluid op te nemen in je kamertje..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het kan met een verloopje wel in je macbook, maar dat klinkt altijd KUT. Gewoon even een simpele interface van een paar tientjes met een microfoon pre-amp kopen.
Zoeken is een vak appart....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wel jammer dat het dan al richting de 150 - 200 gaat om alleen wat geluid op te nemen in je kamertje..
Dat weet ik dat het ook zo kanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zoeken is een vak appart....
http://www.feedback.nl/computer-audio/phonic/firefly-302-usb
Pffffff, le-zen. MICROFOON PRE-AMP.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat weet ik dat het ook zo kanMaar wil gewoon graag het geluid van m'n amp..
Ok, dat heb ik idd niet gelezen. Maar ik zei, dan gaat het al tegen de 150 - 200 worden om wat op te kunnen nemen. Dan bedoelde ik natuurlijk de mic EN de pre-ampquote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef guitarist het volgende:
[..]
Pffffff, le-zen. MICROFOON PRE-AMP.
Ja dat klopt. Maar voor alleen een SM57 ben je ook al tegen de 100 euro kwijt. Dan zou het in totaal zo'n 170~190 euro worden. Maar dat is denk ik wel zo'n beetje het minimum wil je je eigen versterker goed opnemen. Je zou ook voor een na-maak sm57 van bijvoorbeeld T-bone kunnen gaan. Is het alleen voor thuis dan is zo'n T-bone prima.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik idd niet gelezen. Maar ik zei, dan gaat het al tegen de 150 - 200 worden om wat op te kunnen nemen. Dan bedoelde ik natuurlijk de mic EN de pre-amp
Dit is een mooie voor jou!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien dat ik morgen feedback ook ff zo'n USB mic mee neem.
Zou m'n filmpjes wel wat beter maken
Welk lokale zaakje is dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, ff bij m'n lokale zaakje geweest
[ afbeelding ]
Hij komt ff een weekje logeren om te testen, en dan belissen of die blijft
zag hem op je facebook vet dingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zo dan maar!!
Mijn nieuwe aanwinst dus! <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |